omdat metalcore awesome is.quote:Metalcore is an umbrella term used to describe fusion genres that incorporate elements of the hardcore punk and heavy metal genres. The term is a portmanteau of heavy metal and hardcore punk. The term took on its current meaning in the mid-1990s, describing bands like Earth Crisis, Deadguy and Integrity.[3] The earliest of these groups, Integrity, began performing in 1989.[4] Metalcore is distinguished from other punk metal fusions by its emphasis on breakdowns:[5] slower, intense passages conducive to moshing.
dat is natuurlijk geen reden om een stroming goed te vinden.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:13 schreef Andyy het volgende:
[..]
en de meesten vrij normaal gekleed zijn
is het ook niet, maar voor het geval dat vermeldde ik het maar evenquote:Op zondag 15 maart 2009 23:28 schreef bas-beest het volgende:
[..]
dat is natuurlijk geen reden om een stroming goed te vinden.
Verder vind ik metalcore als afwisseling zeker wel te pruimen.
Sommige metalcore is wel te doen hoor, Darkestrah.quote:
Ik heb ze live gezien, vond het eigenlijk maar niet veel aan, veelte eentonig enzoquote:
van de drummer van all shal perish hem ik hier de drumstokjes liggenquote:Op zondag 15 maart 2009 23:28 schreef bas-beest het volgende:
[..]
dat is natuurlijk geen reden om een stroming goed te vinden.
Verder vind ik metalcore als afwisseling zeker wel te pruimen.
@TS, wat vind je hier van?
dat weet ik, daarom vraag ik het eigenlijk ook... omdat jij begint over metalcore en dit dus net weer anders isquote:Op zondag 15 maart 2009 23:39 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik heb ze live gezien, vond het eigenlijk maar niet veel aan, veelte eentonig enzo
maar zal er morgen even naar luisteren
trouwens, dat is deathcore, een mix van metalcore en death metal
teveel genre's
deathcore veel beterquote:Op zondag 15 maart 2009 23:39 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik heb ze live gezien, vond het eigenlijk maar niet veel aan, veelte eentonig enzo
maar zal er morgen even naar luisteren
trouwens, dat is deathcore, een mix van metalcore en death metal
teveel genre's
Bij Sworn Enemy in Waterfront gehad ?quote:Op zondag 15 maart 2009 23:40 schreef genakt het volgende:
muziek soorten een hokje geven![]()
meeste metalcore is tegenwordig emo
[..]
van de drummer van all shal perish hem ik hier de drumstokjes liggen
en een plectrum
Job For A Cowboy is dan wel weer errug vetquote:Op zondag 15 maart 2009 23:41 schreef genakt het volgende:
[..]
deathcore veel beter![]()
![]()
![]()
suicide silence![]()
white chapel![]()
carnifex![]()
here comes the kraken![]()
rose funeral
jahquote:
ook gezien in waterfrontquote:Op zondag 15 maart 2009 23:43 schreef Andyy het volgende:
[..]
Job For A Cowboy is dan wel weer errug vet
Brrrr, ik moet dat niet.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:38 schreef Quir het volgende:
[..]
Sommige metalcore is wel te doen hoor, Darkestrah.
cool, dan heb ik jou misschien onbewust gezienquote:Op zondag 15 maart 2009 23:44 schreef genakt het volgende:
[..]
jah
ik was die gozer die in de pit iedereen met me drumstokje sloeg
Throwdown ofzo ?quote:Op zondag 15 maart 2009 23:44 schreef genakt het volgende:
[..]
ook gezien in waterfront
met bleeding throug en nog wat crap
ik stond vooraan en in de pit maar had geen wit aanquote:Op zondag 15 maart 2009 23:47 schreef Andyy het volgende:
[..]
cool, dan heb ik jou misschien onbewust gezien
ik weet nog dat die zanger van All Shall Perish zo'n lange kale gast in een witte hemd vroeg om te moshen
[..]
Throwdown ofzo ?
Ik had die 3 iniedergeval gezien, veel mensen kwamen voor Throwdown ondanks dat het het voorprogramma was, maar het scheen dat het hun eerste show was in Nederland
Hee wacht, Throwdown ken ik. Dan weet ik een beetje hoe metalcore klinkt.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:47 schreef Andyy het volgende:
Throwdown ofzo ?
Ik had die 3 iniedergeval gezien, veel mensen kwamen voor Throwdown ondanks dat het het voorprogramma was, maar het scheen dat het hun eerste show was in Nederland
throwdown jahquote:Op zondag 15 maart 2009 23:47 schreef Andyy het volgende:
[..]
cool, dan heb ik jou misschien onbewust gezien
ik weet nog dat die zanger van All Shall Perish zo'n lange kale gast in een witte hemd vroeg om te moshen
[..]
Throwdown ofzo ?
Nouja, het ligt eraan met welke bands je in aanraking bent gekomen.quote:
(dat is straight edge hardcore, heeft niks te maken met metalcore)quote:Op zondag 15 maart 2009 23:50 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hee wacht, Throwdown ken ik. Dan weet ik een beetje hoe metalcore klinkt.
Ik ben weg hier.
throwdown is hardcorequote:Op zondag 15 maart 2009 23:51 schreef Andyy het volgende:
[..]
(dat is straight edge hardcore, heeft niks te maken met metalcore)
of was dat wel metalcore ?
ach, je moet melodic metalcore hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |