quote:Op woensdag 1 april 2009 21:37 schreef ETA het volgende:
verona, stad van Romeo&Julia, Hun balkonnetje is ongeveer linksboven op de fotohttp://image20.webshots.com/20/8/79/74/207287974RVrpGm_fs.jpg
Er stond nog wel werelderfgoed op de foto, dat bewijs had toch niet zo moeilijk moeten zijnquote:Op woensdag 1 april 2009 19:25 schreef ETA het volgende:
[..]
verrek, je hebt gelijkhad mijn instinct het toch goed
Vooral die gebouwen deden mij aan Thessaloniki denken. Ik zou zweren dat ik in die straat heb gelopen, maar kon het bewijs niet vinden. (en die toren op de achtergrond was ook niet de bekende witte toren zoals gehoopt). Maar nu alsnog bewijs gevonden:
http://travel.webshots.com/photo/1039350544033537014wfaKrE
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:49 schreef Skande het volgende:
[..]
Er stond nog wel werelderfgoed op de foto,
zijn echte vrouw of zijn serie vrouw? ik den k dat ik het land wel heb, maar kan dat rotdorpje maar niet vinden..... ik blijf maar mooie zandstranden vindenquote:Op vrijdag 3 april 2009 00:52 schreef Kings het volgende:
Hint: De vrouw/vriendin van ene 'Turk' uit een komische ziekenhuisserie komt uit dit land...
ZIjn serie vrouw. En het is geen dorpje, het is echt een stad! Je moet gewoon zoeken op een van dequote:Op vrijdag 3 april 2009 01:29 schreef ETA het volgende:
[..]
zijn echte vrouw of zijn serie vrouw? ik den k dat ik het land wel heb, maar kan dat rotdorpje maar niet vinden..... ik blijf maar mooie zandstranden vinden
Beetje zelfde probleem hier. Ik kan zelfs de rood/oranje daken op Google Earth nauwelijks herkennen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:29 schreef ETA het volgende:
[..]
zijn echte vrouw of zijn serie vrouw? ik den k dat ik het land wel heb, maar kan dat rotdorpje maar niet vinden..... ik blijf maar mooie zandstranden vinden
quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:22 schreef Kings het volgende:Ik schaam me dood! Ik heb twee landen door elkaar gehaald
![]()
...goed het land waar het ligt lijkt op erop... tis een eiland... zuid amerika....
Brr nu durf ik me hier nooit mee te vertonen schaamschaam
Turk maakt die fout ook wel eensquote:All her family is from the Dominican Republic, despite Turk's frequent and incorrect assertions that she is Mexican or Puerto Rican.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |