quote:
Ik ben 'sommigen' dan blijkbaarquote:Wikipedia schreef het volgende:
[..]
Australië, het kleinste continent en door sommigen ook beschouwd als het grootste eiland
Shit! De kerk is Roemeens-orthodox, dat heb je kennelijk ook...... zat bij russische orthodox te zoekenquote:
Hij staat onder "kapel nederland" in google afbeeldingenquote:Op donderdag 9 april 2009 16:34 schreef qwerty_x het volgende:
om je voor de volgende keer tijd te helpen besparen:
weet ik, had ik ook wel door, het ging ff om de vrolijke frustratie... zat ook nog bij grieks-orthodox te zoeken. Anyway ook weer geleerd dat er meerdere orthodoxen zijnquote:Op donderdag 9 april 2009 16:34 schreef qwerty_x het volgende:
om je voor de volgende keer tijd te helpen besparen:
een russisch orthodox kruis heeft een extra dwarsbalkje, onder het gebruikelijke en schuin aflopend
quote:Op donderdag 9 april 2009 21:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ben er zelf trouwens in de zomer van 2006 nog geweest![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 april 2009 21:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ja, was een hele rondreis, ben ook nog in Al Jadida geweest. Maar die zoek je zeker niet?![]()
Al Jadida, Marokko
Wij houden je altijd in de gaten!quote:Op zaterdag 11 april 2009 04:16 schreef captaintokyo het volgende:
[..]
Ik dacht het is midden in de nacht, dus ik kan wel rustig aan doen...
Is al gegeven.... maar komt niet echt aan kennelijk... moet toch lukken lijkt mequote:Op dinsdag 14 april 2009 07:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik ben in ieder geval erg blij dat Pasen voorbij is... daar heb ik echt niets mee.
Je kunt zo de stad raden, maar omdat je het te moeilijk vindt, maak ik het wat makkelijker voor je:quote:
Bewijs zoeken is niet nodig, want het is niet goed. Hint: Zoek het in een buurland van Spanje.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:40 schreef Fogel het volgende:
Het doet me heel erg aan Valladolid, Spanje denken, maar heb geen tijd om bewijs te zoeken.
Terschelling...?quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:58 schreef Skande het volgende:
Hint 2: Dit eiland hoort bij de grootste 20 ter wereld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 april 2009 04:54 schreef captaintokyo het volgende:
Ik denk Reykjavik, IJsland. Kan het bewijs niet vinden, maar IJsland is nummer 18 op de lijst van grootste eilanden.
Doe dat dan alleen maar voor de VS, want dit is een amerikaanse kerkquote:Op maandag 27 april 2009 14:29 schreef Manono het volgende:
[..]
he wat saai
kerkje, nah, ff de wereldlijst van kerktorens nalopen![]()
quote:Op maandag 27 april 2009 19:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Doe dat dan alleen maar voor de VS, want dit is een amerikaanse kerk
WIllemstad, curacaoquote:
quote:- HINTS: Post een hint na maximaal 24 uur zonder reactie of na een aantal foutieve antwoorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |