Sorry, was eigenlijk maar een gokquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:58 schreef loowie het volgende:
[..]
Is volgens mij goed:
Klik
Nieuwe dan maar?
Volgende keer wel bewijs posten eey
Had op meer gokjes in India gehoopt, maar is uiteraard goed.quote:
Ik zocht idd ook in India.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Had op meer gokjes in India gehoopt, maar is uiteraard goed.
Iig een land met stapsgewijze gezinsuitbreidingquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:57 schreef De_Hertog het volgende:
Nieuwe opdracht:
[ afbeelding ]
Veel succes en plezier ermee
Dat zou ik niet weten, maar het is iig de hoofdstad van het landquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Iig een land met stapsgewijze gezinsuitbreiding![]()
En dat had je nou niet moeten zeggenquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:47 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
maar het is iig de hoofdstad van het land
Ach, ik vond het tijd voor een hint. Overigens is 'het huis' het voormalige koninklijke paleis.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:14 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En dat had je nou niet moeten zeggen
quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:17 schreef Kings het volgende:
[..]
Chicago, USA
(Trump tower, gisteren gezien op discovery!)
Daar lijkt de bol wel op. Maar het is in Europa.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:58 schreef Fogel het volgende:
Ziet eruit als het Epcot centre en dat ligt in de buurt van Orlando Florida
Dat is Europa-park, Duitslandquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:13 schreef Kings het volgende:
[..]
Dat is Europa-park, Duitsland
maar stiekem is het het franse gedeelte van het park. Wat een gezoek!
http://en.wikipedia.org/wiki/St._John%27s_Cathedral,_Limerickquote:" St. John's Cathedral is one of two cathedrals in Limerick, Ireland. Built in 1861 and designed by the architect Philip Charles Hardwick, it has been in continuous use since.
The most recent restoration work carried out was in 2003/2004 on the roof and exterior stonework. It is a Catholic cathedral, the city's other cathedral, St. Mary's Cathedral being Anglican.
The building has the tallest spire in Ireland, at 94m, and is the tallest structure in Limerick."
Wat is dat nou voor een onduidelijke foto, met alleen een brug? Zo kan ik het toch nooit raden, van duizenden steden kan je zo'n foto makenquote:Op zondag 29 maart 2009 13:17 schreef Kings het volgende:
Nieuwe ronde!
(en idd, ik kon die kathedraal ook niet vinden)
[ afbeelding ]
Dan onderschat je toch wel het niveau hier...quote:Op zondag 29 maart 2009 14:20 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een onduidelijke foto, met alleen een brug? Zo kan ik het toch nooit raden, van duizenden steden kan je zo'n foto maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |