Daar kom je nu mee?quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:17 schreef raaavi het volgende:
[..]
Nee!
mijn ouders kennende weten ze dat ik het heb gedaan en kopen ze een 23cm beeldbuis met ingebouwde casette speler om me te pesten
Dan benje dusquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:17 schreef raaavi het volgende:
[..]
Nee!
mijn ouders kennende weten ze dat ik het heb gedaan en kopen ze een 23cm beeldbuis met ingebouwde casette speler om me te pesten
Wat is daar nou letterlijk een spektakel aan.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:24 schreef Arsenius het volgende:
gooi wat kruid van wat rotjes over de printplaat, gewoon breken.. en dan vooral bij de transformator. en leg dan als een extra optie een lawinepijl op het kruid.
dan weer netjes dichtschroeven en je hebt letterlijk spektakel op je tv.... beter gezegd in je huiskamer..
Kees kankerkachel taal?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:20 schreef sygys het volgende:
tering man tis net of de kleuren van die tft eruit knallen!! die heeft echt wel mooie kleuren!
draad doorknippen, 2 draadjes aan elkaar, en dan draad weer sluiten, stekker erin en instant kortsluitngquote:
Tv is aangesloten op een 5.1 Surround van B&M. dus dat is nogal nutteloos.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:07 schreef Big-Al het volgende:
Of ff met een paperclip in alle gaten peuren.
Speakers doorprikken met een paperclip.
Kutsound is een goede reden voor een nieuwe TV
Dat wel maar geen fatsoenlijke tv? Het wordt steeds mooierquote:Op woensdag 8 april 2009 16:13 schreef raaavi het volgende:
[..]
Tv is aangesloten op een 5.1 Surround van B&M. dus dat is nogal nutteloos.
Ik kan eigenlijk alleen nog zeggen...quote:Op donderdag 9 april 2009 13:29 schreef buachaille het volgende:
Stroom eraf halen en ding openschroeven. Op de printplaats zit een hoogspanningstransformator. Let op: er kan ook nog stroom op componenten van de tv staan als de spanning er al af is! Pak een solderbout en een droog doekje en haal van de aansluitpin die naar een dikke transistor/thyristor loopt de soldeer weg. Als ze dan de tv aanzetten dan gaat dat ding als een gek staan knetteren en roken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |