lief.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 06:23 schreef Khadgar het volgende:
Bij nader inzien, TS klinkt zo dom dat het niet verstandig is om 99% van de tips te proberen, in verband met het gevaar voor zijn leven!
ws. doet dan alleen de scart-aansluiting het niet meer en blijven de ouders vrolijk tv kijkenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:35 schreef Boschkabouter het volgende:
Een netstroom > coax/scart/hdmi adapter maken.
Heb wel een betere baan dan datquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:17 schreef Godshand het volgende:
TS kan ook gewoon eens geduld leren kweken, dat ding gaat vanzelf wel kapot..
En neem anders een krantenwijk en koop zelf zo'n ding!
Doe het zelf tip van de week . . !quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:23 schreef raaavi het volgende:
[..]
Heb wel een betere baan dan dat
maar me ouders willen een nieuwe kopen.
en heb op me kamer al een TV.
toch wat eerder is gezegt
het pimpd je woonkamer
ik zal is met de buren gaan pratenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:41 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Doe het zelf tip van de week . . !
[ afbeelding ]
Maar net wat je budget isquote:Op zondag 15 maart 2009 19:04 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Beeldbuizen zijn veel kleurechter.
er is meer dan de resolutie (contrast/kijkhoek). Maar de meeste FullHd's zullen beter zijn dan reguliere crts (uitzonderingen daargelaten)quote:Op zondag 15 maart 2009 18:59 schreef RacerDKB het volgende:
[..]!
1920x1080 > 720x576.
CRT mooierKom op man.
met een wiimote een reguliere beeldbuis kapot gooien is vrijwel onmogelijkquote:Op zondag 15 maart 2009 18:57 schreef RacerDKB het volgende:
Heb je niet een Wii? Perongeluk het polsbandje vergeten om te doen, dat kan iedereen overkomen.
Dat is puur afhankelijk van de snelheid die de wii-remote meekrijgt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:47 schreef Catch22- het volgende:
[..]
met een wiimote een reguliere beeldbuis kapot gooien is vrijwel onmogelijk
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:20 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat is puur afhankelijk van de snelheid die de wii-remote meekrijgt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |