welk gebit hij had nog 1 tandquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:51 schreef Quyxz_ het volgende:
Dat gebit
fail nu al wheheheheehehehehehehe
nog erger dan die wow gast
Daar ben ik ook benieuwd naar.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:00 schreef Flyduck het volgende:
Is het de bedoeling dat op een gegeven moment de rollen worden omgedraaid?
ja kraagje omhoog en een te groot petje op hielp wel een beetje, maar het filmpje verklootte hetquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:58 schreef Shoombak het volgende:
Die 2e falerdoe dan je 'vermomming' ook gewoon in je filmpje.
Je hebt gelijk!quote:
Bij de opnames waar ik was (volgens mij wordt het volgende week woensdag uitgezonden) blijft zij als één van de twee over en wordt ze weggedrukt. Prachtig was dat..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:52 schreef Gorill0r het volgende:
Ze heeft een arrogante persoonlijkheid maar zou het wel op dr kunnen doen.
[ afbeelding ]
Diegene had liever een massage van Danielle?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:03 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Bij de opnames waar ik was (volgens mij wordt het volgende week woensdag uitgezonden) blijft zij als één van de twee over en wordt ze weggedrukt. Prachtig was dat..
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:58 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Je hebt gelijk!
[ afbeelding ]
slechte paint.
Nee zo blijft het programma, zei Eddy zelf op de radioquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:00 schreef Flyduck het volgende:
Is het de bedoeling dat op een gegeven moment de rollen worden omgedraaid?
Wie won er?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:03 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Bij de opnames waar ik was (volgens mij wordt het volgende week woensdag uitgezonden) blijft zij als één van de twee over en wordt ze weggedrukt. Prachtig was dat..
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:06 schreef Maartel het volgende:
[..]
Diegene had liever een massage van Danielle?
shit hee tuinfluiter..quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:40 schreef Gorill0r het volgende:
Wat heeft Monique toch dikke tieten zeg...
Monique Kooistra, http://hotblondie.hyves.nl/quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:52 schreef Gorill0r het volgende:
Ze heeft een arrogante persoonlijkheid maar zou het wel op dr kunnen doen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |