abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67204119
Kijk aan, Conchita (19), op 17:40 in het filmpje van gisteren.

Een van de leukere dames uit de serie naar mijn mening. Niet zo nep, en leuke lach/stem. Bij sommige denk ik echt: mijn god...

Moest ook flink lachen om je laatste opmerking in de show
Maar vanavond zit je er niet meer in omdat je ziek bent?
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
  donderdag 19 maart 2009 @ 13:04:59 #277
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67204181
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 13:03 schreef Kahlen het volgende:
Niet zo nep, en leuke lach/stem. Bij sommige denk ik echt: mijn god...
Conchita is ook de enige die niet gecast is .
Alhoewel.. bij Daniëlle twijfel ik ook. Da's toch 1 brok puur natuur en geen gecast meiske?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_67204233
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 13:04 schreef Maanvis het volgende:
Alhoewel.. bij Daniëlle twijfel ik ook. Da's toch 1 brok puur natuur en geen gecast meiske?
Heb je misschien een tijd/datum waarop ze te zien is? Ik ken al die namen niet uit mijn hoofd
Die lange meid met dat groene jurkje vind ik ook wel leuk. Maar van die meiden die knipogen gaan geven of met de borsten vooruit staan de hele tijd, mijn god... leuk om te zien voor de mannen, maar toch? Als ik een man was zou ik er niet op vallen.
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_67204504
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 13:03 schreef Kahlen het volgende:
Kijk aan, Conchita (19), op 17:40 in het filmpje van gisteren.

Een van de leukere dames uit de serie naar mijn mening. Niet zo nep, en leuke lach/stem. Bij sommige denk ik echt: mijn god...

Moest ook flink lachen om je laatste opmerking in de show
Maar vanavond zit je er niet meer in omdat je ziek bent?
dankjewel :p

enne vanavond zit k er wel in, was allemaal al opgenomen
What Can I Say?
pi_67204531
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 13:04 schreef Maanvis het volgende:

[..]

nou was ik er niet bij toen Daniëlle erin zat maareuhm.... je weet toch hoe ze bij Idols Herman ook gewoon uitzonden...?

What Can I Say?
  donderdag 19 maart 2009 @ 13:20:55 #281
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67204722
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 13:06 schreef Kahlen het volgende:

[..]

Heb je misschien een tijd/datum waarop ze te zien is? Ik ken al die namen niet uit mijn hoofd
Daniëlle is het volslanke meisje met een bril, die meedoet in de 1e 4 uitzendingen.
quote:
Die lange meid met dat groene jurkje vind ik ook wel leuk. Maar van die meiden die knipogen gaan geven of met de borsten vooruit staan de hele tijd, mijn god... leuk om te zien voor de mannen, maar toch? Als ik een man was zou ik er niet op vallen.
Daarom ben je ook geen man .
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 19 maart 2009 @ 13:23:30 #282
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67204807
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 13:15 schreef Fluvo het volgende:

[..]

nou was ik er niet bij toen Daniëlle erin zat maareuhm.... je weet toch hoe ze bij Idols Herman ook gewoon uitzonden...?

Ja klopt . Maargoed, ik heb liever een meid als Daniëlle als een opgedofte zuurpruim als Hilde of Tara. Het nut van een date is toch om samen lol te hebben, zo lijkt me.. en als je ziet waar die meiden allemaal op afknappen dan is het zo goed als onmogelijk om er lol mee te beleven .
Een gedicht over Maanvis
pi_67204828
Hier nog een niet-gecaste dame uit TMO,Danielle moet toch zeker nog op tv komen lijkt mij.
Maarre...ik ben het met Fluvo eens,er zitten teveel gecaste mensen in,ook ik stond ervan te kijken,dacht ook dat ik de enige was in het 'kippenhokje' al vond ik t wel leuk om mee te maken.
pi_67204890
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 13:24 schreef Fluvie het volgende:
Hier nog een niet-gecaste dame uit TMO,Danielle moet toch zeker nog op tv komen lijkt mij.
Maarre...ik ben het met Fluvo eens,er zitten teveel gecaste mensen in,ook ik stond ervan te kijken,dacht ook dat ik de enige was in het 'kippenhokje' al vond ik t wel leuk om mee te maken.
lol, wie ben jij?
What Can I Say?
  donderdag 19 maart 2009 @ 13:26:10 #285
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67204892
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 13:24 schreef Fluvie het volgende:
Wie ben jij dan? .
Jullie zijn wel lastig uit elkaar te houden, met die namen zo .
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 19 maart 2009 @ 13:26:55 #286
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_67204921
spuit 11
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_67204939
Haha,beter goed gejat voor de helft dan.
Ehm,ik moet nog voorbij komen zeg maar...als t zover is hoor ik eerst t commentaar wel aan haha.
pi_67204942
OWH lol

nee k weet wie je bent!!

k heb mijn owh zo leuke date opgeofferd voor jou

lol

verander je naam ff man, zelfs ik raak nu verward
What Can I Say?
pi_67204974
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 13:23 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ja klopt . Maargoed, ik heb liever een meid als Daniëlle als een opgedofte zuurpruim als Hilde of Tara. Het nut van een date is toch om samen lol te hebben, zo lijkt me.. en als je ziet waar die meiden allemaal op afknappen dan is het zo goed als onmogelijk om er lol mee te beleven .
lol
What Can I Say?
  donderdag 19 maart 2009 @ 13:29:02 #290
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_67204987
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 13:27 schreef Fluvo het volgende:
verander je naam ff man
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_67205031
verander je naam of ik ga nu zeggen wie je bent muts !
What Can I Say?
pi_67205064
Hahaha,dat gaat niet he?!
Maak t de mensen lekker moeilijk zie ik...sorry daarvoor.
Jij je date opgeofferd? Ahum,ik was eerst hoor!!! Haha.
pi_67205072
Fluvo en Fluvie?
Cool story, Hansel.
pi_67205094
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 13:31 schreef Fluvie het volgende:
Hahaha,dat gaat niet he?!
Maak t de mensen lekker moeilijk zie ik...sorry daarvoor.
Jij je date opgeofferd? Ahum,ik was eerst hoor!!! Haha.
hey hallO!!!!

wij twijfelden allebei weet je nog!!

lol,

k liet jou hem hebben

nee joh, geintje
What Can I Say?
pi_67205099
Fluvie wie ben je nou?
Cool story, Hansel.
pi_67205115
Niet te verwarren met fluffy fluffy hahaha,dat was ik dan weer niet!
  donderdag 19 maart 2009 @ 13:33:40 #297
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_67205148
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 13:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Fluvo en Fluvie?
samen "de fluffers!"
#allmightygod
pi_67205152
ik ga even mijn account verwijderen en n nieuwe aanmaken voor Fluvo....speciaal voor u
  donderdag 19 maart 2009 @ 13:35:02 #299
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67205187
Dank U! (of Dans Cul, als je dat lekker vindt)
Een gedicht over Maanvis
pi_67205203
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 13:33 schreef Fluvie het volgende:
ik ga even mijn account verwijderen en n nieuwe aanmaken voor Fluvo....speciaal voor u
dankjewel,
What Can I Say?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')