spanningen oplopen?quote:Hey allemaal
Wat was het weer gezellig vandaag! De opnames voor alweer week 4 van Take me Out!
Geweldig om te lezen dat op het Fok forum de spanningen hoog oplopen als het om sommige meiden in het programma gaat. Wat mensen niet begrijpen, is dat wanneer je spontaan een reactie geeft in een programma, dat breed uitgemeten wordt op televisie. Vervelend om te zien dat sommige meiden zo belachelijk worden gemaakt.
Wel leuk om te zien dat mensen mij vooral 'lief' vinden, heel schattig. Hoop dat ik nu ook een beetje mijn andere kant heb laten zien! In week 4 ook allemaal weer kijken dus.
Het wordt zo een lange krabbel, ik wens de meiden die morgen nog opnames hebben veel plezier en succes, en natuurlijk: EEN LEUKE DATE!!
Allemaal kijken dus!
Kusjes Lilian
Ze ging nu even offlinequote:Op zondag 15 maart 2009 19:13 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Vraag is of Edina en Emina nog meedoen
Hey held, je zou me haar email adres + telefoonnummer nog geven.quote:
http://www.tvtalent.nl/disp_user.php?id=1443quote:Naam: Jacobien
Geboortedatum: 11-10-1991 (17)
Regio: Flevoland
Lengte: 1.78
Kleur ogen: Bruin
Kleur haar: Bruin
Schoenmaat: 39/40
Confectiemaat: S / 36
Type: Europees
Rijbewijs: x
Talen: ned, duist, engels
Dans: R&B, pop
Muziek: ?
Zangstem: onder douche
Sport: fitness, skien,
Hobbies: Model, acteren, presenteren, sporten
Ervaring: vele commercials , tv programma's, en videoclips gespeeld. o.a de lama's - zo lekker gewoon gebleven, en in rap das armas als hoofdrol met dj quintino, 8 weken nummer 1. in gtst, onm, en ik wed dat ik het kan als model. coca-cola commercial met ruud van nistelrooy, en binnekot nieuw tv programma take me out!
Bijzonderheden: x
Je hebt PM. Doe wat je niet laten kuntquote:Op zondag 15 maart 2009 19:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hey held, je zou me haar email adres + telefoonnummer nog geven.
Die Liane ofzoiets werkt bij een reclame bureauquote:Op zondag 15 maart 2009 19:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Jacobien
[..]
http://www.tvtalent.nl/disp_user.php?id=1443
17 jaar en al zoveel gedaan, als ik het zo zie is er niets authentieks aan Take Me Out.
Onder meer een hele lading aan casting (modellen, actrices etc.) die klaarliggen en meedoen aan diverse programma's.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Jacobien
[..]
http://www.tvtalent.nl/disp_user.php?id=1443
17 jaar en al zoveel gedaan, als ik het zo zie is er niets authentieks aan Take Me Out.
quote:Slechte publiciteit is ook publiciteit! Remember that!
Love ya all, girls!
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:19 schreef BORN2DIE4U het volgende:
armoed reageer dan is joh dwaas kijken hoever je zou komen je klinkt intressant maar de vraag is of je dat ook daadwerkelijk bent
Mag ik je kut vol schijten en daarna leegeten?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:19 schreef BORN2DIE4U het volgende:
armoed reageer dan is joh dwaas kijken hoever je zou komen je klinkt intressant maar de vraag is of je dat ook daadwerkelijk bent
Het einde van de aflevering is grappig, maar echt heel boeiend vond ik het niet.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:37 schreef Bredewout92 het volgende:
Ze is best te doen in het don en ad filmpje
pm me maar waar je woontquote:
Zoiets als tubgirl denk ik.....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |