2,5 heb ik er geteld... maar ze moeten allemaal (!) op cursus bij Schip!quote:Op zondag 15 maart 2009 19:35 schreef behangplakker het volgende:
Voorzetten inderdaad, wat heb ik me daar aan geërgerd! Volgens mij is Sulejmani welgeteld met 1 goede voorzet gekomen.
eeeehm, kan aan mij liggen hoor, maar volgens mij zitten ze allemaal op "cursus" bij Schipquote:Op zondag 15 maart 2009 19:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
2,5 heb ik er geteld... maar ze moeten allemaal (!) op cursus bij Schip!
Enoh kan dan mooi Gabri vervangen, die jongen heeft ook wel potentiequote:Op zondag 15 maart 2009 19:41 schreef NoizEkick het volgende:
Oh nee, klote. Ik lees net dat Gabri nog niet op tijd fit is. Lindgren en Enoh waarschijnlijk wel.
http://ajax.nieuwslog.nl/(...)nlijk_inzetbaar.html
True, maar Schilderquote:Op zondag 15 maart 2009 19:44 schreef bloodysunday het volgende:
Als Lindgren en Gabri alle 2 fit zijn dan heb ik er echt wel vertrouwen in. Het is balen dat we 2 verdedigers missen. maar Silva heeft genoeg ervaring om hem te vervangen. En dan maar weer met Alderweireld, en Schilder linksback
Ja maar wie moet je daar anders neerzettenquote:Op zondag 15 maart 2009 19:49 schreef behangplakker het volgende:
[..]
True, maar SchilderIk snap niet wat sommige mensen in hem zien, want ik vond hem afgelopen donderdag gewoon tekort komen
Was vrij logisch, Aissati is lang geblesseerd geweest en heeft 2 wedstrijden in korte tijd gespeeld dan ga je geen risico nemen tegen een ploeg als de Graafschap. Mocht je toch achter komen dan kan je hem alsnog tweede helft laten spelen. Voor de rest heb je weinig andere aanvallend ingestelde middenvelders.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:30 schreef Silaz het volgende:
Hehe eindelijk thuis![]()
Vond het maar een matige pot. Een verdedigende opstelling zeg, wat een logica tegen Graafschap. En snapte die wissels van SanMarco ook niet zegDoetie blind erin, zet dan aissati ofzo erin.
En die voorzetten zijn ook echt naatje fluit van ons.
Wat waren Die superboeren trouwens met veel30 man ofzo?
Nou ik vraag me af of Schip specifiek een cursus voorzetten geven geeft. Zo ja, dan moet iemand anders dat gaan doen, want dan werkt t voor geen meter. Zo nee, dan wordt het tijd dat Schip die cursus gaat geven!quote:Op zondag 15 maart 2009 19:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
eeeehm, kan aan mij liggen hoor, maar volgens mij zitten ze allemaal op "cursus" bij Schip.
Hij heeft toen toch aardig wat ballen weggehaald.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:49 schreef behangplakker het volgende:
[..]
True, maar SchilderIk snap niet wat sommige mensen in hem zien, want ik vond hem afgelopen donderdag gewoon tekort komen
Ja, in dit geval Schilder. Maar ik doelde er meer op dat ik vind dat hij tekort komt op dit niveau.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:50 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja maar wie moet je daar anders neerzetten?
Gelukkig na dit seizoen wegquote:Op zondag 15 maart 2009 19:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, in dit geval Schilder. Maar ik doelde er meer op dat ik vind dat hij tekort komt op dit niveau.
Ik weet het ook niet, maar de techniek bij idd voorzetten en corners is om te janken. Maar ook Sneijder kon het niet, ik weet echt niet waar het aan ligt bij Ajax..quote:Op zondag 15 maart 2009 19:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou ik vraag me af of Schip specifiek een cursus voorzetten geven geeft. Zo ja, dan moet iemand anders dat gaan doen, want dan werkt t voor geen meter. Zo nee, dan wordt het tijd dat Schip die cursus gaat geven!
Maar ook aardig wat ballen verloren omdat zijn balbehandeling niet snel genoeg was.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hij heeft toen toch aardig wat ballen weggehaald.
En Elia is ook niet echt een verbetering wat dat betreft, mocht ie komen van de zomer. Tijd voor een nieuwe Finidi!quote:Op zondag 15 maart 2009 19:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, maar de techniek bij idd voorzetten en corners is om te janken. Maar ook Sneijder kon het niet, ik weet echt niet waar het aan ligt bij Ajax..
Van mij hoeven ze die Elia ook niet te halen, dan heb ik nog liever dat ze Leonardo behouden maar dat zal toch niet gebeuren.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
En Elia is ook niet echt een verbetering wat dat betreft, mocht ie komen van de zomer. Tijd voor een nieuwe Finidi!
Tja donderdag was er ook weinig eer te behalen voor wie dan ook na V/d Wiel zijn oliedomme actie. Schilder was misschien niet goed, maar ik vond hem nu ook niet heel slecht.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar ook aardig wat ballen verloren omdat zijn balbehandeling niet snel genoeg was.
Liever Elia dan Leonardo. Leonardo is goed voor de laatste 20 minutenquote:Op zondag 15 maart 2009 20:02 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Van mij hoeven ze die Elia ook niet te halen, dan heb ik nog liever dat ze Leonardo behouden maar dat zal toch niet gebeuren.
Tja, zolang Leo niet gaat zeuren en puur als invaller gebruikt wordt, mag ie blijven. Anders optiefen.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:02 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Van mij hoeven ze die Elia ook niet te halen, dan heb ik nog liever dat ze Leonardo behouden maar dat zal toch niet gebeuren.
Ja maar of die Elia nou een aanwinst is. Moet je minimaal 10 miljoen betalen en dan heb je straks nog geen verbetering. Kan je beter proberen Leonardo zo te krijgen dat hij langer dan de laatste 20 minuten goed speeltquote:Op zondag 15 maart 2009 20:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Liever Elia dan Leonardo. Leonardo is goed voor de laatste 20 minuten
Ondanks dat ik blij ben met de doelpunten van Leo in de Uefa-cup, kan ik toch niet anders vaststellen dan dat hij weinig brengt. Hij wil alles alleen doen en het liefst 11 man omspelen voor hij het tikje geeft voor het doelpunt. Dat irriteert enorm. Elia hoeft van mij ook niet persé te komen, maar er moet wel iemand komen. Of Sarpong moet zich nog spectaculair gaan ontwikkelen.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:06 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja maar of die Elia nou een aanwinst is. Moet je minimaal 10 miljoen betalen en dan heb je straks nog geen verbetering. Kan je beter proberen Leonardo zo te krijgen dat hij langer dan de laatste 20 minuten goed speelt
Er moet sowieso iemand komen, Leo gaat weg. Suarez misschien. Dus 2 aanvallers moeten er wel bij komen ja.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ondanks dat ik blij ben met de doelpunten van Leo in de Uefa-cup, kan ik toch niet anders vaststellen dan dat hij weinig brengt. Hij wil alles alleen doen en het liefst 11 man omspelen voor hij het tikje geeft voor het doelpunt. Dat irriteert enorm. Elia hoeft van mij ook niet persé te komen, maar er moet wel iemand komen. Of Sarpong moet zich nog spectaculair gaan ontwikkelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |