Pas maar op dat we dan niet per ongeluk die UEFA Cup winnen.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:54 schreef TIM-846 het volgende:
Wat een drama weer zeg. Maar goed, je pakt de punten mee.
Voordeel van dit dramavoetbal is waarschijnlijk wel dat niemand verkocht wordt in de zomer. Kan me niet voorstellen dat er ook maar één speler zich in de belangstelling speelt op het moment
quote:Trainer Marco van Basten heeft tevreden gereageerd op de 3-0 thuisoverwinning op De Graafschap. 'We hebben zakelijk gespeeld', aldus de 44-jarige oefenmeester na afloop. 'Gezien het feit dat we een hoop spelers misten, mogen we gewoon tevreden zijn.'
Van Basten kwam nog een keer terug op de strijd onder de lat tussen doelmannen Kenneth Vermeer en Maarten Stekelenburg. 'Ik blijf het in de gaten houden', aldus Van Basten, die daarmee aangeeft dat Vermeer zomaar zijn positie onder de lat kwijt kan raken. 'Uiteraard zal ik hem niet na één slechte wedstrijd wisselen, maar zekerheid heeft niemand.'
Boeit me niet, met die verwachting ging ik ook niet naar de Arena. Je moet gewoon je wedstrijdjes winnen, Europees voetbal veilig stellen en kijken of je ver(der) kunt komen in de UEFA Cup. Meer zit er op het moment niet in.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:36 schreef koningdavid het volgende:
Niet een van de beste westrijden die ik ooit gezien heb.
Dat is al jaren het geval bij Ajax. Het valt nu alleen wat harder op nu clubs als Twente, Az en Heerenveen het leuk doen.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nou ja, ik maakte me al langer zorgen natuurlijk. Maar ik gaf Van Basten wel even de tijd om een beetje een goed team neer te zetten. Daarin lijkt hij nu wel redelijk te falen vind ik. Als je het vergelijkt met Twente, AZ en nu ook Heerenveen, is Ajax veel meer afhankelijk van het individu dan van het team.
Dat schot van Meijerquote:Op zondag 15 maart 2009 18:24 schreef RayMania het volgende:
Hoogtepunt van vanmiddag was dat gastje die bijna 800 keer hoog hield.
Olegeur was inderdaad vrij goed bezig.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
3-0. Degelijk, niets meer verder over zeggen.
Oleguer was een kei.
In het veld heeft hij vooralsnog ook geen recht tot lachenquote:Op zondag 15 maart 2009 18:51 schreef twi het volgende:
En oh, oh, Sulejmani, Sulejmani... Misschien moet 'ie een keertje de coffeeshop induiken, want de enige plek waar ik hem zie lachen is buiten 't veld...
Misschien wel beter zo, in de CL zie ik dit ajax niet verder komen dan de 4e plek in de poule.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:34 schreef Aanvoerder het volgende:
Lekker UEFA Cup voetbal volgend seizoen.
Ik denk dat het geld wel erg belangrijk is van de champions league. Ajax zal ook geen bodemloze put met geld zijn en al helemaal niet nu met de kredietcrisis.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:06 schreef sammeh het volgende:
[..]
Misschien wel beter zo, in de CL zie ik dit ajax niet verder komen dan de 4e plek in de poule.
Waarschijnlijk kan Gabri meedoen.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:23 schreef bloodysunday het volgende:
Ik hoop dat het wat word Woensdag. Aangezien we een niet te beste verdediging hebben. Is Gabri dan ook weer terug?
Dan heb ik er wel vertrouwen inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |