tuurlijk was het slecht maar maakt het uit dat het tussen 2 belangrijke wedstrijden in zit. Kijk ook hoeveel geblesseerden er zijn.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:33 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Vind je dat de mensen onterecht zeiken dan?
Zakelijk winnen is ook winnen.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:33 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Vind je dat de mensen onterecht zeiken dan?
Kom op zeg. We spelen hier niet tegen NAC ofzo hoor.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:35 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
tuurlijk was het slecht maar maakt het uit dat het tussen 2 belangrijke wedstrijden in zit. Kijk ook hoeveel geblesseerden er zijn.
true maar net of die reserve spelers zoveel beter zijn dan de basis spelers van de graafschap.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kom op zeg. We spelen hier niet tegen NAC ofzo hoor.We spelen verdomme tegen de nummer 16.
Idd, dit was gewoon in de lijn der verwachting lijkt me. Wees blij dat je nog met 3 punten weglooptquote:Op zondag 15 maart 2009 16:48 schreef DJ_Ryow het volgende:
wat hadden we dan verwacht? spetterend aanvalsvoetbal? dat was pas raar geweest.
3 punten in de knip, op naar woensdag
De betere speler rust gunnenquote:Op zondag 15 maart 2009 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, dit was gewoon in de lijn der verwachting lijkt me. Wees blij dat je nog met 3 punten wegloopt.
Maar snap niet dat MvB Sulejmani laat staan en Cvitanich, de enige voorin die werkt en een veldgoal maakt, eraf haalt. Suljemani is pas echt drama...
true, maar goed, ik hoop echt dat Sulejmani zelf ook eens doorkrijgt dat hakjes van zijn kant op dit moment echt niet kunnen.quote:
Tegen Marseille moet je niet teveel het spel maken want dan ga je eraf in de counter.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:07 schreef Blight het volgende:
Wat ik toch een beetje vrees wat betreft aanstaande woensdag, is dat wij eigenlijk wel moeten. Dit Ajax en succesvol het spel maken.. Ik heb het nog niet gezien.
Klopt, maar we moeten wel scoren dus dat betekent dat Marseille wat kan gaan leunen. Als wij dan ruimte geven kunnen ze ons dus inderdaad best eens op de counter pakken, en dan ben je de Sjaak.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tegen Marseille moet je niet teveel het spel maken want dan ga je eraf in de counter.
Je kan hem beter even rust geven. Ik denk dat hij dat wel nodig heeft.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:20 schreef Jajong het volgende:
Verkoop Mickey of koop Pranjic erbij, want dit gaat echt nergens over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |