Schijnbaar / Zichtbaar dus ja. Dat staat er.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:08 schreef rhubarbje het volgende:
ow wacht wij zeggen schijnbare!
zo!
blijkbare is als het echt zo is
schijnbaar is als het zo lijkt maar niet is
zichtbaar is geen synoniem voor schijnbaarquote:Op zondag 15 maart 2009 12:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Schijnbaar / Zichtbaar dus ja. Dat staat er.
Awwwwww.... wat lief!quote:Op zondag 15 maart 2009 12:13 schreef rhubarbje het volgende:
omdat het een topic van mnr is moet deze ook ff
quote:
Nee he, want dan moet je nog nadenken straks.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zichtbaar is geen synoniem voor schijnbaar
maar ik ga niet weer met jou een wellus nietus discussie voeren
Ik wacht op een update in m'n pmbox! Haha.quote:
Ja, zo werkt dat niet, in het openbaar er mee!quote:Op zondag 15 maart 2009 12:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik wacht op een update in m'n pmbox! Haha.
Nee joh!quote:Op zondag 15 maart 2009 12:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, zo werkt dat niet, in het openbaar er mee!
briljant as usualquote:Op zondag 15 maart 2009 12:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Awwwwww.... wat lief!
Thanks meis.
Je wil niet weten hoe goed je timing is.
Update!quote:Op zondag 15 maart 2009 12:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik wacht op een update in m'n pmbox! Haha.
Echt nietquote:Op zondag 15 maart 2009 12:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, zo werkt dat niet, in het openbaar er mee!
ok, je hebt gelijk.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
briljant as usual
en sedan het moeten wel synoniemen zijn als schijnbaar de vertaling is
en dat is het
sorry je gaat me echt niets vertellen over engels, ik ben tweetalig opgevoed
Doesn't matter, ik had een jurkje aan gisterenquote:
Ripley weet niets en het is definitely killing herquote:
Jups, al ruim 7 jaarquote:Op zondag 15 maart 2009 12:24 schreef DR34M3R het volgende:
@ MNR: je doet ook tarot? Leuk!
Voor even vlug tussendoor trek ik vaak online een kaart, of gewoon voor een dagkaart. Ben benieuwd met welke vraag je zat als je dat antwoord kreeg![]()
Gewoon geen tikkertje doen dan.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:28 schreef rhubarbje het volgende:
ja maar ik dacht aan de practischheid en zo
rokje is cuter
maar minder tof bij tikkertje en zo
Bij twijfel bij rokje, moet je het niet doen. Dus wordt het broekquote:
Haha inderdaad.. Ik heb gisteren ook gewoon lopen stoeien met de kids dus dat komt wel goed denk ikquote:Op zondag 15 maart 2009 12:28 schreef rhubarbje het volgende:
ja maar ik dacht aan de practischheid en zo
rokje is cuter
maar minder tof bij tikkertje en zo
Dat zou zo op een hallmark kaart kunnen staan. Het is wel erg standaard vind ik. Alhoewel het wel klopt wat er staat.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Jups, al ruim 7 jaar
Het volledige antwoord was: "You are influenced and guided by higher powers. Apparent setbacks may have longterm benefits. All things happen for a reason" (het was "The Spirit = watchfull protector).
Ik trek ook bijna iedere dag een dagkaart. Welke vraag he?Ik vroeg wat iemand anders van mij op dit moment nodig had.
Veel plezier op de K-boerderij!
Kaarten in de kast en zelf op je gevoel afgaanquote:Op zondag 15 maart 2009 12:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Jups, al ruim 7 jaar
Het volledige antwoord was: "You are influenced and guided by higher powers. Apparent setbacks may have longterm benefits. All things happen for a reason" (het was "The Spirit = watchfull protector).
Ik trek ook bijna iedere dag een dagkaart. Welke vraag he?Ik vroeg wat iemand anders van mij op dit moment nodig had.
Veel plezier op de K-boerderij!
Interpreteren is ook niet iets wat je zomaar van de een op de andere dag doet en kent. Naarmate je meer kaarten legt en in verschillende situaties, leer je de kaarten beter kennen en de geheimen die ze dragen. Tarot is ontstaan heel vroeger en in schrift gebracht als een soort van geheimschrift waarmee je de toekomst kunt voorspellen.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou zo op een hallmark kaart kunnen staan. Het is wel erg standaard vind ik. Alhoewel het wel klopt wat er staat.
Doe ik ook wel, maar als ik dat altijd doe, leer ik die kaarten natuurlijk nooit kennenquote:Op zondag 15 maart 2009 12:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kaarten in de kast en zelf op je gevoel afgaan
Het klinkt mij allemaal wat te zweverig. Ik geloof niet in dat soort dingen.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Interpreteren is ook niet iets wat je zomaar van de een op de andere dag doet en kent. Naarmate je meer kaarten legt en in verschillende situaties, leer je de kaarten beter kennen en de geheimen die ze dragen. Tarot is ontstaan heel vroeger en in schrift gebracht als een soort van geheimschrift waarmee je de toekomst kunt voorspellen.
Dus naarmate je er langer mee speelt, leer je ze beter wat er voor schat in verborgen zit.
Dan wordt het dus een soort self-fullfillingprophecy.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Doe ik ook wel, maar als ik dat altijd doe, leer ik die kaarten natuurlijk nooit kennen
(ik bepaal altijd vooraf wat ik denken en voel, daarna zoek ik kaarten op).
Doeiquote:
Foto's van vroeger zijn leuk om terug te kijken af en toe.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:40 schreef MNR het volgende:
Ahhhhh! Mijn jongste broertje heeft een foto van ons drieen gevonden en ingescand toen we jong waren. Damn wat een leuke foto!
Ja, het wordt een self-fullfillingprophecy en het is ook raar want kaarten kunnen natuurlijk nooit iets vertellen of weergeven. Dat bestaat allemaal nietquote:Op zondag 15 maart 2009 12:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan wordt het dus een soort self-fullfillingprophecy.
Flauwekul inderdaad.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het klinkt mij allemaal wat te zweverig. Ik geloof niet in dat soort dingen.
(ik haal hem dadelijk weg, maar kijk danquote:Op zondag 15 maart 2009 12:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Foto's van vroeger zijn leuk om terug te kijken af en toe.
Aahw wat schattig!quote:Op zondag 15 maart 2009 12:46 schreef MNR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(ik haal hem dadelijk weg, maar kijk dan)
Hoiquote:
Voor mij blijft het iets onzinnigs. Dat soort dingen. Dus het zal wel.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, het wordt een self-fullfillingprophecy en het is ook raar want kaarten kunnen natuurlijk nooit iets vertellen of weergeven. Dat bestaat allemaal niet
Leuke foto. Hoe oud was je toen?quote:Op zondag 15 maart 2009 12:46 schreef MNR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(ik haal hem dadelijk weg, maar kijk dan)
Lang geleden dus.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 12:56 schreef Electrocute het volgende:
Goeiemorgen middag. Ik heb besloten dat ik hier best vaker even langs wil komen
Goede middagquote:Op zondag 15 maart 2009 12:56 schreef Electrocute het volgende:
Welkomquote:Op zondag 15 maart 2009 12:56 schreef Electrocute het volgende:
Welkom dan maarquote:Op zondag 15 maart 2009 12:56 schreef Electrocute het volgende:
Ik was hier gisterenavond gestrand nadat een niet-single vriendin ons avondje uit had afgezegd wegens hoofdpijn (lees: geen zin, liever bij vriendje op de bankquote:Op zondag 15 maart 2009 12:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goede middag
Welkom hier. Dat moet je zeker doen. Dan wordt het hier nog gezelliger.
Jammer dat er altijd mensen die op het laatste moment afzeggen.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:02 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik was hier gisterenavond gestrand nadat een niet-single vriendin ons avondje uit had afgezegd wegens hoofdpijn (lees: geen zin, liever bij vriendje op de bank) en ik heb me prima vermaakt, dus dat komt wel goed.
Hoiquote:
Daar probeer ik mijn vriendinnen ook altijd van te overtuigen, maar het heeft niet zoveel effectquote:Op zondag 15 maart 2009 13:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer dat er altijd mensen die op het laatste moment afzeggen.![]()
Singles is af en toe best gezellig.
Hier vindt je wel gelijk gestemde mensen.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:04 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Daar probeer ik mijn vriendinnen ook altijd van te overtuigen, maar het heeft niet zoveel effect
Voorjaarsschoonmaak?quote:Op zondag 15 maart 2009 13:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ga straks mijn kamer afstoffen.Er zitten als minstens 5 lagen op.
Even aangepast. Dus een paar keer per jaar maak jij je kamer schoon.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zoiets, ik stof om de zoveel maanden een keertje af.
Bijna net zo leuk als het echte werkquote:Op zondag 15 maart 2009 13:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier vindt je wel gelijk gestemde mensen.
Dat je geen single meer bent.quote:
Yes. Tijdje geleden eerst goed opgeruimd (kastjes, laadjes, dozen etc.) en vorige week gestofzuigd en een klein hoekje al afgestofd.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Even aangepast. Dus een paar keer per jaar maak jij je kamer schoon.
Bijnaquote:Op zondag 15 maart 2009 13:09 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Bijna net zo leuk als het echte werk
Bijnaquote:Op zondag 15 maart 2009 13:09 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Bijna net zo leuk als het echte werk
It'l cost ya!quote:Op zondag 15 maart 2009 13:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wel zodanig lang geweest dat ik best mijn lidmaatschap mag behouden.
Elke keer een klein beetje dus. Als je klaar bent kan je weer op nieuw beginnen.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yes. Tijdje geleden eerst goed opgeruimd (kastjes, laadjes, dozen etc.) en vorige week gestofzuigd en een klein hoekje al afgestofd.En straks de rest.
Het is maar welk labeltje je er op plakt inderdaad.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wel zodanig lang geweest dat ik best mijn lidmaatschap mag behouden.
Precies. Sinds vorige week doe ik niet meer aan labeltjes.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:13 schreef tijnbrein het volgende:
Het is maar welk labeltje je er op plakt inderdaad.
Schoonmaken, dat zou ik ook weer eens moeten doenquote:Op zondag 15 maart 2009 13:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yes. Tijdje geleden eerst goed opgeruimd (kastjes, laadjes, dozen etc.) en vorige week gestofzuigd en een klein hoekje al afgestofd.En straks de rest.
Laat me weten wat daar uitkomt, wil je?quote:Op zondag 15 maart 2009 13:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
We hebben vanmiddag veradering erover
quote:Op zondag 15 maart 2009 13:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Laat me weten wat daar uitkomt, wil je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een gedoe he, dat het altijd weer terugkomt.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:14 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Schoonmaken, dat zou ik ook weer eens moeten doenIk doe het ook in etappes, maar dat werkt niet zo goed. Tegen de tijd dat ik daadwerkelijk wil gaan schrobben is het altijd weer een zooi.
Heb gisteren nog wel m'n w.c gepoetst (lees: het ding van top tot teen ondergespoten met Cillit Bang spul en dat een hele dag laten intrekken)
Tuurlijk iedereen is hier welkom.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Precies. Sinds vorige week doe ik niet meer aan labeltjes.En ik mag hier lekker gewoon komen.
De helft van de keren gaat het hier niet meer over het single-zijn.
Schoonmaken is ook niet mijn hobby maar helaas moet het toch gebeuren. Ik ga morgen wel schoonmaken.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:14 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Schoonmaken, dat zou ik ook weer eens moeten doenIk doe het ook in etappes, maar dat werkt niet zo goed. Tegen de tijd dat ik daadwerkelijk wil gaan schrobben is het altijd weer een zooi.
Heb gisteren nog wel m'n w.c gepoetst (lees: het ding van top tot teen ondergespoten met Cillit Bang spul en dat een hele dag laten intrekken)
quote:Op zondag 15 maart 2009 13:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Eigenlijk zou er een soort stofmagneet op de markt moeten komen. Een beetje als zo'n vliegenvanger, maar dan voor stof. Gewoon dat alles daar naar toe wordt gezogen en je dat ding eens in de 3 maanden een keer moet leeghalen. En als het even kan moet 'ie ook werken voor kattenharen. Heb twee mormels hier in huis die er voor zorgen dat ik sowieso elke 2 dagen moet stofzuigen. En ik haat stofzuigen.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is een gedoe he, dat het altijd weer terugkomt.
Als het nu eens schoon en stofvrij blijft.Heb zo'n hekel aan afstoffen...heb nogal veel spulletjes die ik dan ook allemaal ff op moet tillen en verplaatsen enzo. En die dingetjes zelf nog afstoffen.
Betaling zeker uitsluitend in natura.quote:
Fijn.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
Van mij mag je wel blijven komen hier.
Uiteraardquote:Op zondag 15 maart 2009 13:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Betaling zeker uitsluitend in natura.
Van mij ook, gratis en voor niets zelfsquote:Op zondag 15 maart 2009 13:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
Van mij mag je wel blijven komen hier.
Dat zou inderdaad makkelijk zijn.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:20 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Eigenlijk zou er een soort stofmagneet op de markt moeten komen. Een beetje als zo'n vliegenvanger, maar dan voor stof. Gewoon dat alles daar naar toe wordt gezogen en je dat ding eens in de 3 maanden een keer moet leeghalen. En als het even kan moet 'ie ook werken voor kattenharen. Heb twee mormels hier in huis die er voor zorgen dat ik sowieso elke 2 dagen moet stofzuigen. En ik haat stofzuigen.
Wij hebben ook 3 katten. En 1tje laat altijd lekker veel haren en sporen achter op mijn witte bureau.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:20 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Eigenlijk zou er een soort stofmagneet op de markt moeten komen. Een beetje als zo'n vliegenvanger, maar dan voor stof. Gewoon dat alles daar naar toe wordt gezogen en je dat ding eens in de 3 maanden een keer moet leeghalen. En als het even kan moet 'ie ook werken voor kattenharen. Heb twee mormels hier in huis die er voor zorgen dat ik sowieso elke 2 dagen moet stofzuigen. En ik haat stofzuigen.
quote:Op zondag 15 maart 2009 13:20 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik ben soms wel aardig.quote:
Wat doe jequote:Op zondag 15 maart 2009 13:21 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Van mij ook, gratis en voor niets zelfsDaar bof je maar weer mee.
quote:
Moet je ze inruilen voor Sphynxen, die voelen aan als pasgeschoren balzak en laten geen haren achter op je witte bureauquote:Op zondag 15 maart 2009 13:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wij hebben ook 3 katten. En 1tje laat altijd lekker veel haren en sporen achter op mijn witte bureau.Kan ik ook bijna dagelijks schoonmaken. Zo irritant is dat. En heb vooral een hekel aan die haren.
Alleen gaat het niet echt ergens overquote:Op zondag 15 maart 2009 13:23 schreef Civilian het volgende:
Jullie hebben 't tempo d'r wel weer inzitten
Nee, maar dat is wel veel vaker zo hierquote:Op zondag 15 maart 2009 13:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Alleen gaat het niet echt ergens over
Inruilen!!quote:Op zondag 15 maart 2009 13:24 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Moet je ze inruilen voor Sphynxen, die voelen aan als pasgeschoren balzak en laten geen haren achter op je witte bureau
Ik heb een wit/zwarte poes en een zwarte kater. Poes zorgt er voor dat mijn donkerbruine laminaat permanent last van roos lijkt te hebben en kater doet zijn best om mijn witte beddengoed van zwarte haren te voorzien.
I know. Er was een tijd dat er regelmatig stelling kwamen en er druk gepraat werd over singles en daten etc etc.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:26 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nee, maar dat is wel veel vaker zo hier
vencodarkquote:Op zondag 15 maart 2009 13:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Inruilen!!ik hou van mijn poesies.
![]()
![]()
Ik weet 'tquote:Op zondag 15 maart 2009 13:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
I know. Er was een tijd dat er regelmatig stelling kwamen en er druk gepraat werd over singles en daten etc etc.Things have changed.
Kaalscheren kan ookquote:Op zondag 15 maart 2009 13:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Inruilen!!ik hou van mijn poesies.
![]()
![]()
Oh, ik kwam hier juist voor het oeverloze geouwehoerquote:Op zondag 15 maart 2009 13:28 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik weet 'tOp zo'n moment was ik hier ook ingehaakt. Things have changed indeed..
Ja.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:28 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Kaalscheren kan ook![]()
Ik zou die van mij ook niet in willen ruilen, dat stofzuigen neem ik wel voor lief
Dan ben je hier echt aan 't juiste adresquote:Op zondag 15 maart 2009 13:29 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Oh, ik kwam hier juist voor het oeverloze geouwehoer
Ja het gaat hard hier.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:23 schreef Civilian het volgende:
Jullie hebben 't tempo d'r wel weer inzitten
Weet je zeker dat ik gister tóch niet wat gemist heb?quote:Op zondag 15 maart 2009 13:33 schreef Duimelot het volgende:
zo weer wat mensen weg, tis nu heerlijk rustig hier op wat gekreun op de achtergrond na (kwaak en murmeli vinden mn bank wel lekker)
Ik heb hier ook zo'n mollige haarbal rondlopen. Het vervelende is dat ze het zelf niet door schijnt te hebben. Vroegâh, toen ze nog klein en snoezig was, ging ze graag in mijn nek liggen als ik achter de PC zat. Dat probeert ze nu nog steeds af en toe, waardoor ik elke keer de schrik van mijn leven en een whiplash oploop als ze me van achteren bespringtquote:Op zondag 15 maart 2009 13:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja.een kat van ons is ook beetje dik en heerlijk dikke zachte vacht. Echt zo'n knuffelkat is het ook.
![]()
Love her.
Ja leuk oeverloos geouwehoer.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:30 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dan ben je hier echt aan 't juiste adresOeverloos geouwehoer is ook niet erg
Alleen 't gaat hier soms zo snel dat ik 't niet echt bijhoud
Leuke verjaardag gehad gisteren?quote:Op zondag 15 maart 2009 13:33 schreef Duimelot het volgende:
zo weer wat mensen weg, tis nu heerlijk rustig hier op wat gekreun op de achtergrond na (kwaak en murmeli vinden mn bank wel lekker)
Nog sneller?quote:Op zondag 15 maart 2009 13:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja leuk oeverloos geouwehoer.
Dat moet je gewoon sneller lezen.
Gewoon duidelijk zijn. Dat werkt vaak het beste.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:35 schreef KudFokker het volgende:
Hmm me hele plan is in duigen gevallen
Meisje 1 smsde zaterdag dat ze toch niet wilde langskomen omdat ze niet een of andere slet wil zijn...
Meisje 2 maar uitgenodigd zaterdag, maar ik irriteer me rot aan haar, totaal geen klik, helemaal noppes nada.
Ze was gisteren uit in dezelfde tent als ik
Toen was ze de hele tijd om me heen aan het hangen, en wilde me de hele tijd zoenen, maar daar had ik dus écht geen zin in
Nu moet ik haar dus vertellen dat ik haar niet leuk vind
Gisteren maar expres de hele tijd met heel veel andere meisjes gepraat
Aaah, zo schattig.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:35 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik heb hier ook zo'n mollige haarbal rondlopen. Het vervelende is dat ze het zelf niet door schijnt te hebben. Vroegâh, toen ze nog klein en snoezig was, ging ze graag in mijn nek liggen als ik achter de PC zat. Dat probeert ze nu nog steeds af en toe, waardoor ik elke keer de schrik van mijn leven en een whiplash oploop als ze me van achteren bespringt
Ja nog sneller.quote:
Ik wilde het niet op zaterdagavond tijdens het uitgaan vertellen, dat is best wel slecht namelijk...quote:Op zondag 15 maart 2009 13:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon duidelijk zijn. Dat werkt vaak het beste.
Je zou zeggen dat ze bepaalde hints ook wel oppaktquote:Op zondag 15 maart 2009 13:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik wilde het niet op zaterdagavond tijdens het uitgaan vertellen, dat is best wel slecht namelijk...
Denk dat ik het maandag vertel
Waarom niet vandaag?quote:Op zondag 15 maart 2009 13:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik wilde het niet op zaterdagavond tijdens het uitgaan vertellen, dat is best wel slecht namelijk...
Denk dat ik het maandag vertel
quote:Op zondag 15 maart 2009 13:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aaah, zo schattig.Onze kat deed dat ook toen ze nog klein was en zat ze altijd beetje te smekken ofzo.
Het is toch wel grappig als grote volwassen katten denken dat ze nog een klein poesje zijn.![]()
Vooral onze Shady denkt dat omdat ze reglematig probeert in kleine kastjes en tasjes te kruipen waar ze allang niet meer in past.
lol! Maar ze vind 't wel lekker liggen zo te zienquote:Op zondag 15 maart 2009 13:41 schreef Electrocute het volgende:
[..]Erg herkenbaar.
Pixie gaat graag in mijn schoenendozen liggen, terwijl ze daar toch eigenlijk net wat te groot voor is.
Pic!
Dan moet 'ie haar alweer zienquote:
Zo lief.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:41 schreef Electrocute het volgende:
[..]Erg herkenbaar.
Pixie gaat graag in mijn schoenendozen liggen, terwijl ze daar toch eigenlijk net wat te groot voor is.
Pic!
je hebt heeeeeeeel veel gemist!quote:Op zondag 15 maart 2009 13:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ik gister tóch niet wat gemist heb?
yup was wel een geslaagde avond!quote:
Het is idd zoveel makkelijker om te smsen / bellen / msn / videocallquote:Op zondag 15 maart 2009 13:42 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Dan moet 'ie haar alweer zien![]()
Of ga je het sms'en
quote:Op zondag 15 maart 2009 13:41 schreef Electrocute het volgende:
[..]Erg herkenbaar.
Pic!
Pics or it did not happen.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je hebt heeeeeeeel veel gemist!
[..]
yup was wel een geslaagde avond!
Hoogmoed komt voor de valquote:Op zondag 15 maart 2009 13:35 schreef KudFokker het volgende:
Hmm me hele plan is in duigen gevallen
Meisje 1 smsde zaterdag dat ze toch niet wilde langskomen omdat ze niet een of andere slet wil zijn...
Meisje 2 maar uitgenodigd zaterdag, maar ik irriteer me rot aan haar, totaal geen klik, helemaal noppes nada.
Ze was gisteren uit in dezelfde tent als ik
Toen was ze de hele tijd om me heen aan het hangen, en wilde me de hele tijd zoenen, maar daar had ik dus écht geen zin in
Nu moet ik haar dus vertellen dat ik haar niet leuk vind
Gisteren maar expres de hele tijd met heel veel andere meisjes gepraat
'Een nieuw bericht van KudFokker:quote:Op zondag 15 maart 2009 13:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het is idd zoveel makkelijker om te smsen / bellen / msn / videocall
Maar dat is ook niet echt netjes
Maar ik heb vandaag al afgesproken met mijn vrienden, en zij is handballen ofzoiets
Inderdaad.quote:
Ach, volgens mij is 't ook in om het via sms/mail/whatever uit te maken. Zolang ze je maar niet in 't echt hoeven te zienquote:Op zondag 15 maart 2009 13:47 schreef Electrocute het volgende:
[..]
'Een nieuw bericht van KudFokker:
Hoi, ik vind je niet leuk. Vaarwel.'
Ik zou er best mee kunnen leven
Nog makkelijker is niks meer van je laten horen.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:47 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Haha, ja lijkt me vrij duidelijk.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:47 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Een van de voordelen van de hedendaagse techniek.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:48 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ach, volgens mij is 't ook in om het via sms/mail/whatever uit te maken. Zolang ze je maar niet in 't echt hoeven te zien
Ach zij nog slechter. Dus dat komt vast wel goed.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:49 schreef KudFokker het volgende:
Ik was gisteren echt zo slecht bezig trouwens
Er was een apres ski feest geweest, dus allemaal mensen met van die ski kleding in de kroeg
Toen was er een best wel leuk meisje met zo'n hele outfit en bril.
Die begon tegen me te praten, en ik vroeg opeens of ze wel kon snowboarden
Dat kon ze niet dus
Toen zei ik dat ik het haar wel wilde leren
Dus ik achter haar staan
handen om haar heen hoe ze moest draaien en remmen
Toen vroeg ze of ze mijn nummer mocht, zodat we een keer naar zo'n hal konden gaan om te snowboarden
Het erge is, ik kan dus helemaal niet zo super goed snowboarden
Ach boeiend, als ze je een beetje aardig vind dat is dat allemaal prima.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:49 schreef KudFokker het volgende:
Ik zie in dit geval het voordeel daar niet van in.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een van de voordelen van de hedendaagse techniek.
Ik vind 't geen voordeel.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een van de voordelen van de hedendaagse techniek.
quote:Op zondag 15 maart 2009 13:49 schreef KudFokker het volgende:
Er was een apres ski feest geweest, dus allemaal mensen met van die ski kleding in de kroeg
Dat kon ze niet dus
Dus ik achter haar staan
Toen vroeg ze of ze mijn nummer mocht, zodat we een keer naar zo'n hal konden gaan om te snowboarden
Ik kan het je wel even lerenquote:Op zondag 15 maart 2009 13:49 schreef KudFokker het volgende:
Dat kon ze niet dus
Dus ik achter haar staan
Misschien is hij al druk aan het lerenquote:Op zondag 15 maart 2009 13:52 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik kan het je wel even leren![]()
Andere optie is om haar een hele middag van een oefenhellinkje af te laten gaan, waarbij jij vooral voor de aanwijzingen zorgt. Daarna is ze natuurlijk helemaal onder de indruk en kun je haar 's avonds neuken en de volgende dag een smsje sturen dat je haar niet leuk vindt
omdat ze niet kan snowboarden.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:52 schreef Electrocute het volgende:
en de volgende dag een smsje sturen dat je haar niet leuk vindt
Als het nog niet 'aan' is vind ik dat best kunnenquote:Op zondag 15 maart 2009 13:48 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ach, volgens mij is 't ook in om het via sms/mail/whatever uit te maken. Zolang ze je maar niet in 't echt hoeven te zien
Het maakt het inderdaad wel een stuk onpersoonlijker al die moderne communicatie technieken.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zie in dit geval het voordeel daar niet van in.
Tuurlijk is het zwak als je het op die manier uit maakt.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:51 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik vind 't geen voordeel.Het is misschien handig, maar vind 't wel zwak
Hoiquote:Op zondag 15 maart 2009 13:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het maakt het inderdaad wel een stuk onpersoonlijker al die moderne communicatie technieken.
Wie schrijft er tegenwoordig nog een liefdesbrief met de hand?
Nee, wat maakt dat uit?quote:Op zondag 15 maart 2009 13:53 schreef KudFokker het volgende:
Maar is het niet raar, dat een jongen zijn nummer aan een meisje geeft, ipv andersom...
Je kunt toch gewoon even wat afspreken en het er dan over hebben? Live is not that hard.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:53 schreef KudFokker het volgende:
Ik vind het ook zwak hoor, alhoewel ik het liever wel doe via sms / mail whatever, best zwak dus.
Ik moet haar sowieso nog zien, ze heeft hier gistermiddag nog een shirtje laten liggen
Maar is het niet raar, dat een jongen zijn nummer aan een meisje geeft, ipv andersom...
Haha, paar jaar terug nog wel naar mijn ex.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:53 schreef tijnbrein het volgende:
Als ik echt een liefdesbrief zou schrijven, zal ik dat gewoon met de hand doenquote:Op zondag 15 maart 2009 13:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het maakt het inderdaad wel een stuk onpersoonlijker al die moderne communicatie technieken.
Als een vent te weinig initiatief toont vraag ik ook gewoon om z'n nummer hoorquote:Op zondag 15 maart 2009 13:53 schreef KudFokker het volgende:
Ik vind het ook zwak hoor, alhoewel ik het liever wel doe via sms / mail whatever, best zwak dus.
Ik moet haar sowieso nog zien, ze heeft hier gistermiddag nog een shirtje laten liggen
Misschien moet ik dat ook een keer proberen. Alleen iets anders dan snowboarden want dat kan ik helemaal niet.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:52 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik kan het je wel even leren![]()
Andere optie is om haar een hele middag van een oefenhellinkje af te laten gaan, waarbij jij vooral voor de aanwijzingen zorgt. Daarna is ze natuurlijk helemaal onder de indruk en kun je haar 's avonds neuken en de volgende dag een smsje sturen dat je haar niet leuk vindt
Solicitatie nooit met de hand doen, mits om gevraagd.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:55 schreef Civilian het volgende:
[..]
Als ik echt een liefdesbrief zou schrijven, zal ik dat gewoon met de hand doen
Evenals bij sollicitaties op bepaalde vacatures, gewoon met de hand.
Wat kun je wel?quote:Op zondag 15 maart 2009 13:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat ook een keer proberen. Alleen iets anders dan snowboarden want dat kan ik helemaal niet.
Proof me otherwise, maar ik heb er nog nooit commentaar op gehadquote:Op zondag 15 maart 2009 13:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Solicitatie nooit met de hand doen, mits om gevraagd.
Al die geheimzinnigheid.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wij hadden besloten om geen foto's te maken zodat er ook niets op fok terecht kan komen!
quote:Op zondag 15 maart 2009 13:56 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Als een vent te weinig initiatief toont vraag ik ook gewoon om z'n nummer hoor
Truequote:Op zondag 15 maart 2009 13:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren met haar kunnen doen, maar heb nee tegen haar gezegd tegen haar omdat ik haar niet leuk vind.
Dat vind ik best netjes van mezelf
Hoiquote:
Inderdaad. Het gaat er toch om dat je in contact wil komen met iemand.quote:
Dat maakt het wel specialer dan een email ofzo.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, paar jaar terug nog wel naar mijn ex.Zou ik zo weer doen.
Tuurlijk. Handschriften van iemand zijn ook interessant om te zien.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:00 schreef tijnbrein het volgende:
Dat maakt het wel specialer dan een email ofzo.
Dan vind ik een smsje best kunnenquote:Op zondag 15 maart 2009 13:56 schreef KudFokker het volgende:
Njah uitmaakt...
Er is nog helemaal niks hoor...
Ik had vrijdag met haar gepraat over wat het nou was tussen ons, en waar het geen ging...
Toen zei ze: "Ja dat vroeg ik me ook af, maar ik wil graag wat met je beginnen hoor !"
Toen zei ik: "Sorry, maar ik ben nog niet toe aan een relatie"
En ben nu superblij dat ik dat gezegd heb achteraf, anders was het nog lastiger
Ik heb het gisteren met haar kunnen doen, maar heb nee tegen haar gezegd tegen haar omdat ik haar niet leuk vind.
Dat vind ik best netjes van mezelf
Dat valt best mee! Mijn eisenlijstje heeft maar vijf puntenquote:Op zondag 15 maart 2009 14:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Jij bent degene die zulke hoge eisen stelt
Goede vraag. Misschien moet ik een meisje zo ver krijgen dat ze mij iets leert. Dat lijkt mij een beter idee.quote:
1 Als je dronken bent toch?quote:Op zondag 15 maart 2009 14:02 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Dat valt best mee! Mijn eisenlijstje heeft maar vijf punten
Zover zou ik geeneens gaan. Als je iemand niet leuk vind, waarom zou je dan toch nog afspreken?quote:Op zondag 15 maart 2009 14:01 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Dan vind ik een smsje best kunnen![]()
Ander sms je gewoon dat je graag met haar in persoon wil bespreken dat je haar niet meer leuk vindt en niet meer wil afspreken, en vraag je haar vervolgens wanneer ze tijd heeft. Grote kans dat ze het dan zo wel goed vindt
Welke dan?quote:Op zondag 15 maart 2009 14:02 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Alleen dat van mij is bijna niet te lezen door andere.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tuurlijk. Handschriften van iemand zijn ook interessant om te zien.
Als ik een sollicitatiebrief met de hand zou schrijven word ik gegarandeerd afgeschrevenquote:Op zondag 15 maart 2009 14:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tuurlijk. Handschriften van iemand zijn ook interessant om te zien.
quote:
Dat valt nog mee. Welke eisen?quote:Op zondag 15 maart 2009 14:02 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Goed idee. Iedereen moet zijn of haar eisenlijstje posten. Dan zijn wij gelijk weer ontopic bezig.quote:
Ja, dan gaat het hele avontuur van indruk maken en haar in bed krijgen natuurlijk niet meer opquote:Op zondag 15 maart 2009 14:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goede vraag. Misschien moet ik een meisje zo ver krijgen dat ze mij iets leert. Dat lijkt mij een beter idee.
Goeiequote:Op zondag 15 maart 2009 14:01 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Dan vind ik een smsje best kunnen![]()
Ander sms je gewoon dat je graag met haar in persoon wil bespreken dat je haar niet meer leuk vindt en niet meer wil afspreken, en vraag je haar vervolgens wanneer ze tijd heeft. Grote kans dat ze het dan zo wel goed vindt
Shit... je hebt het door!quote:Op zondag 15 maart 2009 13:24 schreef Civilian het volgende:
[..]
Doe je steeds vaker he
wegrennen als ik om de hoek kom kijken
Je kan toch ook indruk op iemand maken door iets van die persoon te leren en bewondering te uitten dat hij/zij dat goed kan. Dat zou mij insteek zijn.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:07 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ja, dan gaat het hele avontuur van indruk maken en haar in bed krijgen natuurlijk niet meer opEr is vast wel iets dat je goed kan. Badmintonnen, koken, tenten opzetten, klussen, pottenbakken?
Ik vind dat we best ontopic bezig zijn. Het gaat tenslotte over dumpen via een sms, liefdesbrieven en vrouwen imponeren om ze in bed te krijgenquote:Op zondag 15 maart 2009 14:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed idee. Iedereen moet zijn of haar eisenlijstje posten. Dan zijn wij gelijk weer ontopic bezig.
Maar waarom zou je afspreken...om te praten over dat je niet meer wilt afspreken?quote:
Ja, dat lijkt me ook een goed idee. Direct doen.quote:
Ik zou toch voor tenten opzetten gaanquote:Op zondag 15 maart 2009 14:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan toch ook indruk op iemand maken door iets van die persoon te leren en bewondering te uitten dat hij/zij dat goed kan. Dat zou mij insteek zijn.
Met tenten opzetten zie ik wel mogelijkheden.
Het zou mij echt koud laten als een man goed tenten kan opzetten.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:09 schreef tijnbrein het volgende:
Met tenten opzetten zie ik wel mogelijkheden.
Dat valt best wel mee.quote:
Het hele idee is natuurlijk dat ze dan niet meer wil afsprekenquote:Op zondag 15 maart 2009 14:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar waarom zou je afspreken...om te praten over dat je niet meer wilt afspreken?![]()
Of ben ik nou zo dom?
MNRquote:Op zondag 15 maart 2009 14:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook een goed idee. Direct doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas zonder Q-Music deze keer![]()
Omdat je misschien een ander wilt behandelen zoals je zelf ook behandeld wilt worden? En zij vindt hem duidelijk leuk anders had ze de woorden "ik wil eigenlijk wel iets met je beginnen" niet in de mond genomen.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar waarom zou je afspreken...om te praten over dat je niet meer wilt afspreken?![]()
Of ben ik nou zo dom?
Oh dat is waar ook.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:09 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik vind dat we best ontopic bezig zijn. Het gaat tenslotte over dumpen via een sms, liefdesbrieven en vrouwen imponeren om ze in bed te krijgen
Omgekeerde psychologie?quote:Op zondag 15 maart 2009 14:12 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Het hele idee is natuurlijk dat ze dan niet meer wil afsprekenAls ze ook maar een klein beetje gevoel voor eigenwaarde heeft.
En hij kan gewoon zeggen dat hij het heus wil in persoon wilde afsluiten. Win-win!
Ontmoedig hem nou nietquote:Op zondag 15 maart 2009 14:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het zou mij echt koud laten als een man goed tenten kan opzetten.![]()
Maar misschien moet je daarvoor meer van scouting en kamperen houden.
Tuurlijk, dat snap ik wel. Maar stel...ik zou dat meisje zijn. Ik zou zelf niet de behoefte hebben met iemand af te spreken als diegene wil bespreken...om niet meer af te spreken.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Omdat je misschien een ander wilt behandelen zoals je zelf ook behandeld wilt worden? En zij vindt hem duidelijk leuk anders had ze de woorden "ik wil eigenlijk wel iets met je beginnen" niet in de mond genomen.
Geen tent nodig, gewoon elkaar warm houdenquote:Op zondag 15 maart 2009 14:13 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ontmoedig hem nou nietDat soort skills komen het beste van pas op festivals. Alleen moet je dan wel genoegen nemen met een ongewassen prooi op een krakend luchtbed in de kou
Of dat dusquote:Op zondag 15 maart 2009 14:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Omgekeerde psychologie?
Ik zou gewoon zeggen: ik denk niet meer dat we moeten afspreken want ik voel de klik niet zo.![]()
Bedankt voor de tip.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:11 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik zou toch voor tenten opzetten gaan
Scouting dat is pas leven.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het zou mij echt koud laten als een man goed tenten kan opzetten.![]()
Maar misschien moet je daarvoor meer van scouting en kamperen houden.
Daarom voel ik me dus eigenlijk wel verplicht om af te spreken...quote:Op zondag 15 maart 2009 14:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Omdat je misschien een ander wilt behandelen zoals je zelf ook behandeld wilt worden? En zij vindt hem duidelijk leuk anders had ze de woorden "ik wil eigenlijk wel iets met je beginnen" niet in de mond genomen.
Hij wilde het haar graag persoonlijk vertellen, maar toch ook weer niet. Ik zorg alleen maar voor creatieve oplossingenquote:Op zondag 15 maart 2009 14:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Omgekeerde psychologie?
Ik zou gewoon zeggen: ik denk niet meer dat we moeten afspreken want ik voel de klik niet zo.![]()
Nu lijkt het allemaal zo omslachtig.
Hehe. Fine by me. Ik weet het ook niet, ik ken de situatie niet, maar om nu een sms te gaan sturen met zo'n inhoud, vind ik respectloos en jezelf echt even verheffen boven de ander en neerkijken op de ander. Dat vind ik echt belachelijk.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat snap ik wel. Maar stel...ik zou dat meisje zijn. Ik zou zelf niet de behoefte hebben met iemand af te spreken als diegene wil bespreken...om niet meer af te spreken.
Maar dat zou mijn gevoel zijn. En ik snap ook alle goede bedoelingen etc. van iedereen wel maar op zo'n manier zou ik het zelf niet doen. Maar dat is slechts mijn kleine bijdrage.
Zonder tent geen geïmponeerd vrouwtje, hè?quote:Op zondag 15 maart 2009 14:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen tent nodig, gewoon elkaar warm houden
Dat zijn inderdaad de charmes van een festival.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:13 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ontmoedig hem nou nietDat soort skills komen het beste van pas op festivals. Alleen moet je dan wel genoegen nemen met een ongewassen prooi op een krakend luchtbed in de kou
Hij kan haar ook bellen.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:14 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Hij wilde het haar graag persoonlijk vertellen, maar toch ook weer niet. Ik zorg alleen maar voor creatieve oplossingenOmslachtig of niet.
Nou, het is niet echt nodig om haar hier zo onderuit te halen, is het wel?quote:Op zondag 15 maart 2009 14:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Daarom voel ik me dus eigenlijk wel verplicht om af te spreken...
Ze is ook ontzettend sáááái in bed
Licht er maar een beetje bij, doet serieus helemaal niks, geen eens een enkele aanraking of zo...
Je hebt gelijk wat sms betreft...zou voor mezelf ff moeten teruglezen wat ik daar nu precies over zei.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe. Fine by me. Ik weet het ook niet, ik ken de situatie niet, maar om nu een sms te gaan sturen met zo'n inhoud, vind ik respectloos en jezelf echt even verheffen boven de ander en neerkijken op de ander. Dat vind ik echt belachelijk.
En zoals jij het ervaart, prima insteek. Kan ik ook achter staan
Denk dat het maar net is wat voor een persoon je tegenover je hebt.
Bellen vind ik eigenlijk nog fouter dan sms'en. Volgens mij heb je dan altijd het ongemakkelijkste gesprek van de eeuw, helemaal omdat je de reactie van de ander niet zo goed kan peilen. Sms'en is kansloos, maar tenminste wel snel en effectief. Ik vind dat het mag, omdat ze nog helemaal geen relatie hebbenquote:Op zondag 15 maart 2009 14:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij kan haar ook bellen.Dan ben je toch persoonlijk lijkt mij en kan je het ook eerlijk zeggen en hoef je niet alsnog af te spreken. Ik kan me namelijk voorstellen dat als je voor jezelf besloten hebt dat je haar verder niet meer wilt zien, dan je het nu echt helemaal niet meer wilt.
![]()
Maar ik ga niet voor Kudfokker denken.
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
MNROw lachen! Leuk man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas zonder Q-Music deze keer
You're never fully dressed until you wear a smile
Genau soquote:Op zondag 15 maart 2009 14:19 schreef vencodark het volgende:
Het ligt allemaal aan hoe close je wél bent geweest.En wat voor je gevoel goed is.
Inderdaad. Gewoon niks meer van je laten horen is de beste optie.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:19 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Bellen vind ik eigenlijk nog fouter dan sms'en. Volgens mij heb je dan altijd het ongemakkelijkste gesprek van de eeuw, helemaal omdat je de reactie van de ander niet zo goed kan peilen. Sms'en is kansloos, maar tenminste wel snel en effectief. Ik vind dat het mag, omdat ze nog helemaal geen relatie hebbenHij had ook helemaal niets meer van zich kunnen laten horen, het is tenslotte een man.
Zullen we het er anders op houden dat je het beste maar kan doen wat je gevoel ingeeft?quote:Op zondag 15 maart 2009 14:19 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Bellen vind ik eigenlijk nog fouter dan sms'en. Volgens mij heb je dan altijd het ongemakkelijkste gesprek van de eeuw, helemaal omdat je de reactie van de ander niet zo goed kan peilen. Sms'en is kansloos, maar tenminste wel snel en effectief. Ik vind dat het mag, omdat ze nog helemaal geen relatie hebbenHij had ook helemaal niets meer van zich kunnen laten horen, het is tenslotte een man.
Ja sneller.quote:
Dat dus.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zullen we het er anders op houden dat je het beste maar kan doen wat je gevoel ingeeft?![]()
Want het is heel situatie gebonden denk ik.
Geen idee. Ik spreek maar überhaupt een woord Duits.quote:
Sgoedquote:Op zondag 15 maart 2009 14:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zullen we het er anders op houden dat je het beste maar kan doen wat je gevoel ingeeft?![]()
Want het is heel situatie gebonden denk ik.
Precies/juist, in deze context danquote:
Nee ik ook niet. Ben sowieso geen liefdes ervaringsdeskundige.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:23 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Sgoed![]()
Ik heb overigens nog nooit iemand gedumpt via een sms. Het kutte aan een persoonlijk gesprek is moeten afspreken terwijl jij al weet wat je gaat zeggen. Ik snap wel dat mensen dat liever vermijden.
Uhm hadden we het hier niet over eisen ?quote:Op zondag 15 maart 2009 14:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, het is niet echt nodig om haar hier zo onderuit te halen, is het wel?
En die verplichting, beste Kudfokker, heb je zelf gecreerd. All credits to yourself![]()
Ja, je komt een bot en nonchalant op me over.
Met tent geen geknuffel!quote:Op zondag 15 maart 2009 14:16 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Zonder tent geen geïmponeerd vrouwtje, hè?
Dan moet je dat lekker doen.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:25 schreef KudFokker het volgende:
Zij zal waarschijnlijk degene zijn met een rot gevoel wanneer ze het hoort, dus dan is het minste wat ik kan doen het haar face-2-face te vertellen...
Ik ben nog nooit gedumptquote:Op zondag 15 maart 2009 14:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Ben sowieso geen liefdes ervaringsdeskundige.
Heb het wel meegemaakt dat mijn ex het uitmaakte via msn.Dat vond ik ook helemaal niet kunnen.
Maar goed, ik vind het aan laf iets..zeker wanneer je echt een relatie hebt gehad en het toch redelijk serieus was enzo.
Normaal gesproken doe je zulke dingen persoonlijk maar indd, kan ook begrijpen dat mensen, zeker door alle mogelijkheden van communicatie, het liever vermijden.
Ik heb doorgaans geen tent nodig om te knuffelen hoorquote:
Gefeliciteerd dat jij nooit gedumpt bent!quote:Op zondag 15 maart 2009 14:26 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit gedumpt![]()
Eigenlijk is dat bijzonder sneu, want ik heb toch al redelijk wat relaties gehad, waarvan zeker 3 tamelijk serieus. Toch probeer ik altijd te bedenken hoe ik het graag zou hebben, en daar komt MSN niet in voor
quote:
En sommige mannen krijgen van een knuffel al een tent!quote:Op zondag 15 maart 2009 14:28 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik heb doorgaans geen tent nodig om te knuffelen hoor
Ohquote:Op zondag 15 maart 2009 14:28 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik heb doorgaans geen tent nodig om te knuffelen hoor
Jij dumpt andere voor ze jou dumpen.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:26 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit gedumpt![]()
Eigenlijk is dat bijzonder sneu, want ik heb toch al redelijk wat relaties gehad, waarvan zeker 3 tamelijk serieus. Toch probeer ik altijd te bedenken hoe ik het graag zou hebben, en daar komt MSN niet in voor
Wel eens last van jaquote:Op zondag 15 maart 2009 14:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
En sommige mannen krijgen van een knuffel al een tent!
Ik ben er niet trots op hoorquote:Op zondag 15 maart 2009 14:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dat jij nooit gedumpt bent!![]()
Vind sowieso de hele term dumpen respectloos, ik ben geen vuilniszak ofzo.![]()
Maar goed, ik probeer dit trauma ook zo goed mogelijk te verdringen.
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
En sommige mannen krijgen van een knuffel al een tent!
Ik ookquote:
Ik ben gewoon geen voorstander van blijven hangen in een relatie die niet werkt. Heb het idee dat heel veel mensen er eigenlijk teveel moeite mee hebben om ergens een punt achter te zetten als het niet meer gaat.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij dumpt andere voor ze jou dumpen.
Mwa, het is maar net welk gevoel of betekenis je aan een term geeft.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:31 schreef Electrocute het volgende:
Uitmaken is net alsof het eigenlijk helemaal niet zo vervelend is.
Wat precies?quote:Op zondag 15 maart 2009 14:33 schreef S95Sedan het volgende:
Hoewel dat eerder onder sexuele intimidatie zou vallen!
Een tent krijgen van een knuffelquote:
Wij vrouwen hebben dat effect soms op mannen.quote:
Dat heb ik ookquote:Op zondag 15 maart 2009 14:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wij vrouwen hebben dat effect soms op mannen.Al knuffel ik alleen maar mensen die ik echt heel leuk vind. Ik hou niet van lichamelijk contact verder.
Die mensen blijven vasthouden aan iets wat er niet meer is. Ze hopen dat het nog goed vaak tegen beter weten in.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:33 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geen voorstander van blijven hangen in een relatie die niet werkt. Heb het idee dat heel veel mensen er eigenlijk teveel moeite mee hebben om ergens een punt achter te zetten als het niet meer gaat.
Ik ook wel tot op een zekere hoogte. Een schouderklopje is ook een aanraking maar wel prettig af en toe en knuffel zou ik niet snel afslaan.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:38 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Dat heb ik ookIk ben erg van de personal space
Drugs are bad m'kay.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:39 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik heb daar ook wel eens last van...
Ik had net echt iets vreemds !
Ik F5-de, toen verbeelde ik me dat ik iets zwarts uit me beeldscherm zag schieten, en schoot er serieus een meter van naar achter + een hartslag van 200
Ja lente.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:41 schreef rhubarbje het volgende:
Voor het echte lente gevoel
We hebben weer lammetjes(nou ja ik niet op mn flat, mn ouders en daar ben ik nu)
Het ligt er ook erg aan van wie. Iemand die ik wel graag mag, kan ik dat soort dingen best hebben.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook wel tot op een zekere hoogte. Een schouderklopje is ook een aanraking maar wel prettig af en toe en knuffel zou ik niet snel afslaan.
Tsja ik heb dat weer met mijn ouders. Ik wil dus echt niet dat mijn moeder mij een knuffel geeft.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het ligt er ook erg aan van wie. Iemand die ik wel graag mag, kan ik dat soort dingen best hebben.
Mensen waarmee ik gewoon niets heb van leuk contact, moeten van me afblijven.Zeker mannen.
Ja ik heb je door. Stiekemerd!quote:
Ouders heb ik geen moeite mee. Wel collega's en klasgenoten enzo. Ligt er ook erg aan wie het is.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja ik heb dat weer met mijn ouders. Ik wil dus echt niet dat mijn moeder mij een knuffel geeft.
Welke muziek?quote:Op zondag 15 maart 2009 14:45 schreef S95Sedan het volgende:
Waaaaaarom klinkt m'n muziek voor geen meter
Dat doe ik ook als mensen mij ongevraagd aanraken.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ouders heb ik geen moeite mee. Wel collega's en klasgenoten enzo. Ligt er ook erg aan wie het is.
Ik had een klasgenoot (een gast) die het waagde mij in mijn zij te prikken.Hij kreeg een waarschuwing en de keer erop kreeg hij een klap.
Je slaat gelijk het ziekenhuis in?quote:Op zondag 15 maart 2009 14:47 schreef rhubarbje het volgende:
Ik word heel vervelend als mensen me aanraken als ik er geen zin in heb (en ik heb er bijna nooit zin in haha)
ze doen het ook nooit 2 keer gelukkig
Gewoon muziek, staat verkeerd ingesteld ofzo, bass is weg.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welke muziek?
Slechte boxen, slechte kwaliteit opnamen etc.
Oke kan gebeuren.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon muziek, staat verkeerd ingesteld ofzo, bass is weg.
Eh nee, boxen zijn prima en is .flac
Succes dan maar.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:51 schreef vencodark het volgende:
Als dit deeltje vol is ga ik echt eens afstoffen. Heb nog niets uitgevoerd vandaag!
Ligt eraan waar je slaat. Ik heb die gast heus geen klap in zijn gezicht gegeven.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:53 schreef rhubarbje het volgende:
natuurlijk niet slaan is zo tokkie![]()
ik sla nooit iemand
Daar is toch ook niks mis mee. Soms moet je even laten we waar de grens ligt.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je slaat. Ik heb die gast heus geen klap in zijn gezicht gegeven.![]()
Maar wel een zwiep naar zijn arm met daarbij een duidelijk bericht dat hij gewoon van me af moet blijven.
Tuurlijk, maar als hij het na 1 keer niet begrepen heeft met woorden.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:57 schreef rhubarbje het volgende:
dan nog
woorden gebruiken is een stuk beter/toffer/volwassener/effectiever etc etc
Ik vind dat je af en toe best een petsje mag uitdelen hoorquote:Op zondag 15 maart 2009 14:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als hij het na 1 keer niet begrepen heeft met woorden.
Die gast moest gewoon van mij afblijven.
Dat zeg ik. En ik heb die gast heus geen pijn gedaan, het gaat erom dat de boodschap duidelijk is.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:01 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik vind dat je af en toe best een petsje mag uitdelen hoorIk doe het vaak zat in de kroeg, als er niet echt ruimte is voor een goed gesprek om aan te duiden dat ik niet graag in mijn kont word geknepen
Ik zal wel zwaaien naar haar als ik haar zie.quote:
Dat zal lastig zijn want ze is nogal klein.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zal wel zwaaien naar haar als ik haar zie.
Ik zal goed zoeken dan. Hoe klein?quote:Op zondag 15 maart 2009 15:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zal lastig zijn want ze is nogal klein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |