Schijnbaar / Zichtbaar dus ja. Dat staat er.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:08 schreef rhubarbje het volgende:
ow wacht wij zeggen schijnbare!
zo!
blijkbare is als het echt zo is
schijnbaar is als het zo lijkt maar niet is
zichtbaar is geen synoniem voor schijnbaarquote:Op zondag 15 maart 2009 12:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Schijnbaar / Zichtbaar dus ja. Dat staat er.
Awwwwww.... wat lief!quote:Op zondag 15 maart 2009 12:13 schreef rhubarbje het volgende:
omdat het een topic van mnr is moet deze ook ff
quote:
Nee he, want dan moet je nog nadenken straks.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zichtbaar is geen synoniem voor schijnbaar
maar ik ga niet weer met jou een wellus nietus discussie voeren
Ik wacht op een update in m'n pmbox! Haha.quote:
Ja, zo werkt dat niet, in het openbaar er mee!quote:Op zondag 15 maart 2009 12:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik wacht op een update in m'n pmbox! Haha.
Nee joh!quote:Op zondag 15 maart 2009 12:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, zo werkt dat niet, in het openbaar er mee!
briljant as usualquote:Op zondag 15 maart 2009 12:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Awwwwww.... wat lief!
Thanks meis.
Je wil niet weten hoe goed je timing is.
Update!quote:Op zondag 15 maart 2009 12:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik wacht op een update in m'n pmbox! Haha.
Echt nietquote:Op zondag 15 maart 2009 12:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, zo werkt dat niet, in het openbaar er mee!
ok, je hebt gelijk.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
briljant as usual
en sedan het moeten wel synoniemen zijn als schijnbaar de vertaling is
en dat is het
sorry je gaat me echt niets vertellen over engels, ik ben tweetalig opgevoed
Doesn't matter, ik had een jurkje aan gisterenquote:
Ripley weet niets en het is definitely killing herquote:
Jups, al ruim 7 jaarquote:Op zondag 15 maart 2009 12:24 schreef DR34M3R het volgende:
@ MNR: je doet ook tarot? Leuk!
Voor even vlug tussendoor trek ik vaak online een kaart, of gewoon voor een dagkaart. Ben benieuwd met welke vraag je zat als je dat antwoord kreeg![]()
Gewoon geen tikkertje doen dan.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:28 schreef rhubarbje het volgende:
ja maar ik dacht aan de practischheid en zo
rokje is cuter
maar minder tof bij tikkertje en zo
Bij twijfel bij rokje, moet je het niet doen. Dus wordt het broekquote:
Haha inderdaad.. Ik heb gisteren ook gewoon lopen stoeien met de kids dus dat komt wel goed denk ikquote:Op zondag 15 maart 2009 12:28 schreef rhubarbje het volgende:
ja maar ik dacht aan de practischheid en zo
rokje is cuter
maar minder tof bij tikkertje en zo
Dat zou zo op een hallmark kaart kunnen staan. Het is wel erg standaard vind ik. Alhoewel het wel klopt wat er staat.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Jups, al ruim 7 jaar
Het volledige antwoord was: "You are influenced and guided by higher powers. Apparent setbacks may have longterm benefits. All things happen for a reason" (het was "The Spirit = watchfull protector).
Ik trek ook bijna iedere dag een dagkaart. Welke vraag he?Ik vroeg wat iemand anders van mij op dit moment nodig had.
Veel plezier op de K-boerderij!
Kaarten in de kast en zelf op je gevoel afgaanquote:Op zondag 15 maart 2009 12:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Jups, al ruim 7 jaar
Het volledige antwoord was: "You are influenced and guided by higher powers. Apparent setbacks may have longterm benefits. All things happen for a reason" (het was "The Spirit = watchfull protector).
Ik trek ook bijna iedere dag een dagkaart. Welke vraag he?Ik vroeg wat iemand anders van mij op dit moment nodig had.
Veel plezier op de K-boerderij!
Interpreteren is ook niet iets wat je zomaar van de een op de andere dag doet en kent. Naarmate je meer kaarten legt en in verschillende situaties, leer je de kaarten beter kennen en de geheimen die ze dragen. Tarot is ontstaan heel vroeger en in schrift gebracht als een soort van geheimschrift waarmee je de toekomst kunt voorspellen.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou zo op een hallmark kaart kunnen staan. Het is wel erg standaard vind ik. Alhoewel het wel klopt wat er staat.
Doe ik ook wel, maar als ik dat altijd doe, leer ik die kaarten natuurlijk nooit kennenquote:Op zondag 15 maart 2009 12:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kaarten in de kast en zelf op je gevoel afgaan
Het klinkt mij allemaal wat te zweverig. Ik geloof niet in dat soort dingen.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Interpreteren is ook niet iets wat je zomaar van de een op de andere dag doet en kent. Naarmate je meer kaarten legt en in verschillende situaties, leer je de kaarten beter kennen en de geheimen die ze dragen. Tarot is ontstaan heel vroeger en in schrift gebracht als een soort van geheimschrift waarmee je de toekomst kunt voorspellen.
Dus naarmate je er langer mee speelt, leer je ze beter wat er voor schat in verborgen zit.
Dan wordt het dus een soort self-fullfillingprophecy.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Doe ik ook wel, maar als ik dat altijd doe, leer ik die kaarten natuurlijk nooit kennen
(ik bepaal altijd vooraf wat ik denken en voel, daarna zoek ik kaarten op).
Doeiquote:
Foto's van vroeger zijn leuk om terug te kijken af en toe.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:40 schreef MNR het volgende:
Ahhhhh! Mijn jongste broertje heeft een foto van ons drieen gevonden en ingescand toen we jong waren. Damn wat een leuke foto!
Ja, het wordt een self-fullfillingprophecy en het is ook raar want kaarten kunnen natuurlijk nooit iets vertellen of weergeven. Dat bestaat allemaal nietquote:Op zondag 15 maart 2009 12:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan wordt het dus een soort self-fullfillingprophecy.
Flauwekul inderdaad.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het klinkt mij allemaal wat te zweverig. Ik geloof niet in dat soort dingen.
(ik haal hem dadelijk weg, maar kijk danquote:Op zondag 15 maart 2009 12:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Foto's van vroeger zijn leuk om terug te kijken af en toe.
Aahw wat schattig!quote:Op zondag 15 maart 2009 12:46 schreef MNR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(ik haal hem dadelijk weg, maar kijk dan)
Hoiquote:
Voor mij blijft het iets onzinnigs. Dat soort dingen. Dus het zal wel.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, het wordt een self-fullfillingprophecy en het is ook raar want kaarten kunnen natuurlijk nooit iets vertellen of weergeven. Dat bestaat allemaal niet
Leuke foto. Hoe oud was je toen?quote:Op zondag 15 maart 2009 12:46 schreef MNR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(ik haal hem dadelijk weg, maar kijk dan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |