Ik wilde gaan naar Nightwish maar ik vind 49 euro een belachelijke prijs. Zeker zonder Tarjaquote:Op zondag 15 maart 2009 17:40 schreef msnk het volgende:
[..]
BeterHoewel ze mij weinig interesseren na de eerste twee albums. Nadat Mark Chavez eruit is gegaan
Er komt weinig interessant deze kant op.
Ik kwam er gister pas achter dat Pain vandaag optreedt in Ahoy met Nightwish
quote:
maar wel met je nicht?quote:Op zondag 15 maart 2009 17:50 schreef trifko het volgende:
[..]
ik praat niet over se... dat is bah.. mag niet van mammie...![]()
waarom luisteren jullie allemaal naar muziek van gasten waar ik nog nooit van gehoord heb..quote:Op zondag 15 maart 2009 17:54 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik wilde gaan naar Nightwish maar ik vind 49 euro een belachelijke prijs. Zeker zonder Tarja
Dat ook natuurlijk. Vooral als student zijnde is dat nogal... Gewaagdquote:Op zondag 15 maart 2009 17:54 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik wilde gaan naar Nightwish maar ik vind 49 euro een belachelijke prijs. Zeker zonder Tarja
Jij luistert naar Rihannaquote:Op zondag 15 maart 2009 17:55 schreef trifko het volgende:
[..]
waarom luisteren jullie allemaal naar muziek van gasten waar ik nog nooit van gehoord heb..
dat is mijn alter ego, dat was ik niet, ik ben namelijk schizofreenquote:
Please dont stop the musicccccccccccquote:
Belachelijk imo...quote:Op zondag 15 maart 2009 17:56 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat ook natuurlijk. Vooral als student zijnde is dat nogal... Gewaagd
Gooi wat in de groepquote:Op zondag 15 maart 2009 17:57 schreef Min-e het volgende:
Kom wel een keer buurten als er goede gesprekken worden gevoerd, fijne middag nog
Ik geloof dat een saaie zondag niet zo goed is voor mijn IQ..quote:Op zondag 15 maart 2009 17:57 schreef Min-e het volgende:
Kom wel een keer buurten als er goede gesprekken worden gevoerd, fijne middag nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |