quote:Op zondag 15 maart 2009 20:12 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
You really dont get it, do you. Ik wens de kerel die gaat trouwen veel succes
Wat hebben vrouwen toch met zonnebanken, ik snap het werkelijk waar niet.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:11 schreef Yel het volgende:
Wat hebben mannen nu met voetbal, ik snap het werkelijk waar niet.
Ah, oké. Ik dacht dat jij in Amerika woonde om een of andere reden, lolquote:Op zondag 15 maart 2009 19:56 schreef Hukkie het volgende:
Nee hoor omgeving Leiden, maar door gezeik met Ziggo heb ik al bijna een jaar geen kabel aansluiting meer. Volg een hoop via internet, en sinds kort dus ook voetbal.
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:18 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat hebben vrouwen toch met zonnebanken, ik snap het werkelijk waar niet.
Ik ga niet elke week, dus dat moet je niet aan mij vragen.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:18 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat hebben vrouwen toch met zonnebanken, ik snap het werkelijk waar niet.
Hey maar is oranje dan ook je favoriete kleur?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:21 schreef Yel het volgende:
[..]
Ik ga niet elke week, dus dat moet je niet aan mij vragen.
Dus, wat hebben jullie met voetbal?
Wowwww.. Moet ik me nu aangevallen voelen?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:24 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Hey maar is oranje dan ook je favoriete kleur?
Het leek er toch op alsof je hard op weg wasquote:Op zondag 15 maart 2009 20:27 schreef Yel het volgende:
[..]
Wowwww.. Moet ik me nu aangevallen voelen?
Nee.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:28 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Het leek er toch op alsof je hard op weg was
Ligt eraan.. Op mijn werk moet je je bek houden tegen mij. Ben nu thuis in lui stand, dus je mag alles zggen.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:31 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Hmm jammer. Volgens mij ben je trouwens wel snel geirriteerd zeg. Ook leuk om mee te maken
Begin danquote:Op zondag 15 maart 2009 20:32 schreef Min-e het volgende:
Lekker stelletje turkjes zijn jullie ook he?
Het wordt eens tijd voor een beter onderwerp.
Vind je dat nu achteraf gezien terecht?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:39 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik denk het wel. Ik heb wel een aantal keer een pak rammel gehad. Ik denk 2 a 3 keer. Maar dan had ik het ook wel echt goed verknald zegmaar
tja wanneer is het terecht?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:41 schreef Min-e het volgende:
[..]
Vind je dat nu achteraf gezien terecht?
Dus jij zou nooit lijfelijke straffen toepassen. Maar neem je het je ouders kwalijk? Nu nog zeg maar.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:39 schreef Yel het volgende:
De oude garde is er goed in. Ik denk dat de nieuwe generatie met kids ze niet zo zullen behandelen.
Ik weet wel zeker dat ik mijn kind niet zo hevig zal straffen. Het leert er geen zak van. Ik ben en blijf dezelfde nml, ze hebben het er niet uit kunnen rammen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |