Cool, ik ben jaloers.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Goed zie post hierboven
Ik heb DJ Paul van dichtbij kunnen zien
En ik heb een t shirt gevangen van Mental Theo en Charly Lownoisequote:
Maak es plaatje als je hem aan heb en zet hem dan in je FoBo, net als ik heb met mijn Buurman&Buurman shirt.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:46 schreef Paul het volgende:
[..]
En ik heb een t shirt gevangen van Mental Theo en Charly Lownoise
JE weet wel deze
[ afbeelding ]
Die linker zo
Net voor mijn tijd die 2 gastenquote:Op zondag 15 maart 2009 11:46 schreef Paul het volgende:
[..]
En ik heb een t shirt gevangen van Mental Theo en Charly Lownoise
JE weet wel deze
[ afbeelding ]
Die linker zo
Jaquote:Op zondag 15 maart 2009 12:39 schreef Harajuku. het volgende:
In een hoekje aan het huilen
Kansloosquote:
Ah, zelfkennis. Dat had ik niet van je verwacht.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 12:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ah, zelfkennis. Dat had ik niet van je verwacht.
Ik moet zeggen dat feyenoord niet zo slecht speelt als ik had verwacht. En ik ben er nog niet over uit wie ik vind dat moet winnen.
Tsja in mijn tijd was hapy hardcore het helemaal hequote:Op zondag 15 maart 2009 11:58 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Net voor mijn tijd die 2 gastenToen waren ze wel dé shit blijkbaar
if team = feyenoord then winner = other teamquote:Op zondag 15 maart 2009 12:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ah, zelfkennis. Dat had ik niet van je verwacht.
Ik moet zeggen dat feyenoord niet zo slecht speelt als ik had verwacht. En ik ben er nog niet over uit wie ik vind dat moet winnen.
Ow.quote:
Joepie.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Ooit word je net zo'n grote user als je papa
Als je geen gepast scherpzinnige reactie kan bedenken (niet zo verrassend), zeg dan gewoon niks joh.quote:
Maar maar dan moesten jullie langer wachten tot ik 4000 posts had.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je geen gepast scherpzinnige reactie kan bedenken (niet zo verrassend), zeg dan gewoon niks joh.
Hoe langer hoe beter.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:56 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Maar maar dan moesten jullie langer wachten tot ik 4000 posts had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |