Three dollar bill / Significant Other hoef je maar te hebbenquote:Op zondag 15 maart 2009 03:05 schreef dawg het volgende:
Uiteraard heb ik ook 3 cd's van Limp Bizkit. Dan heb ik nu 8 cd's van de 450 opgenoemd. What's next?
Significant Other, Chocolate Starfish, en die groene. Geen idee hoe die heet.quote:Op zondag 15 maart 2009 03:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Three dollar bill / Significant Other hoef je maar te hebben
Moooooooooooooooi!! Bonuspunt van mij erbij Die tellen dubbel omdat ze van mij komenquote:
Jij begrijpt het. heksje.quote:Op zondag 15 maart 2009 03:09 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Moooooooooooooooi!! Bonuspunt van mij erbij Die tellen dubbel omdat ze van mij komen![]()
Zolang hij maar niet denkt dat hij jouw bonuspunten ook bij mij kan inwisselenquote:Op zondag 15 maart 2009 03:09 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Moooooooooooooooi!! Bonuspunt van mij erbij Die tellen dubbel omdat ze van mij komen![]()
Tuurlijk wel. Dat regelen wij onderling dan wel weerquote:Op zondag 15 maart 2009 03:10 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Zolang hij maar niet denkt dat hij jouw bonuspunten ook bij mij kan inwisselen
Goed nummer inderdaad.quote:Op zondag 15 maart 2009 03:09 schreef heksehiel het volgende:
Hoeveel heb ik er bij jou? Dan ruil ik die inquote:Op zondag 15 maart 2009 03:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Dat regelen wij onderling dan wel weer
Tuurlijk nietquote:Op zondag 15 maart 2009 03:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Dat regelen wij onderling dan wel weer
Dealquote:Op zondag 15 maart 2009 03:13 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Tuurlijk nietMijn bonuspunten zijn bijzonder exclusief.
Als jij jouw bonuspunten niet met die van mij laat uitwisselen krijg jij er van mij 2
Krijg gewoon zin om te dansen als ik dit nummer luister, maar dat is zo lastig typenquote:Op zondag 15 maart 2009 03:15 schreef heksehiel het volgende:
Ik gooi er lekker wat anders in:
Vanaf 2.20![]()
![]()
![]()
Tijd voor een raadspelletjequote:Op zondag 15 maart 2009 03:17 schreef S95Sedan het volgende:
Weetje wat pas ittitant is, een videoclip in je hoofd hebben maar niet weten welke band het is
Dat heb ik nou nooit, want ik kijk geen clips. Te onrustig voor. Muziek moet je luisteren, niet kijken.quote:Op zondag 15 maart 2009 03:17 schreef S95Sedan het volgende:
Weetje wat pas ittitant is, een videoclip in je hoofd hebben maar niet weten welke band het is
Ook heel irritant is als je het woord irritant niet kunt typenquote:Op zondag 15 maart 2009 03:17 schreef S95Sedan het volgende:
Ook halloquote:Op zondag 15 maart 2009 03:19 schreef Buttercup het volgende:
[..]
Ook heel irritant is als je het woord irritant niet kunt typen
Iets te trancy naar mijn smaak. Die breaks = stilstaan op de dansvloerquote:Op zondag 15 maart 2009 03:15 schreef heksehiel het volgende:
Ik gooi er lekker wat anders in:
Vanaf 2.20![]()
![]()
![]()
Pardon, ik zal voortaan drie-dubbel checken of ik elk woordje goed heb ingetypt.quote:Op zondag 15 maart 2009 03:19 schreef Buttercup het volgende:
[..]
Het is dan ook de bedoeling dat je de clip omschrijftquote:Op zondag 15 maart 2009 03:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik weet niet eens de tekst of hoe maar toch weer wel een beetje
quote:
Ik ben dan ook echt een trance-trutjequote:Op zondag 15 maart 2009 03:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Iets te trancy naar mijn smaak. Die breaks = stilstaan op de dansvloer![]()
Dan toch beter dit.
Dat weet ik niet eensquote:Op zondag 15 maart 2009 03:21 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Het is dan ook de bedoeling dat je de clip omschrijft
Bijna net zo irritant als daarover zeveren om half 4 's nachts.quote:Op zondag 15 maart 2009 03:19 schreef Buttercup het volgende:
[..]
En wat heb je dan precies in je hoofd zitten?quote:Op zondag 15 maart 2009 03:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat weet ik niet eens
Beetje in de richting van Static-X / Spineshank mocht dat je wat zeggen
Ik ben ook niet single maar dat maakt niet uit.quote:Op zondag 15 maart 2009 @ 03:25 schreef Buttercup het volgende:
Hmm juh, ben alleen nog steeds niet singleMaar verveel me een beetje
quote:Op zondag 15 maart 2009 03:24 schreef Electrocute het volgende:
[..]
En wat heb je dan precies in je hoofd zitten?Ouwehoer.
Static-X en Spineshank ken ik wel, maar verder kan ik er bar weinig mee.
Ja. Dus?quote:Op zondag 15 maart 2009 @ 03:27 schreef Buttercup het volgende:
Gezellig topic dan! Maarre wel een beetje misleidend natuurlijk :p
quote:Op zondag 15 maart 2009 03:23 schreef dawg het volgende:
Ik heb dit al dagen in mijn kop. Niet fijn, ookal is het best een geinig nummer.
Met de bands wel, alleen met jou vage gezever over een videoclip in je hoofd hebben waarvan je je niets meer van kan herinneren nietquote:
Ik stop je wel even in.quote:Op zondag 15 maart 2009 @ 03:28 schreef heksehiel het volgende:
Wie gaat me zo naar bed sturen, anders is het nog maar 1 nachtje slapen en dat is veeeeeeeeel te snel
Als je komt zeiken, mag je ook weer weggaan. Geen probleemquote:Op zondag 15 maart 2009 03:29 schreef Buttercup het volgende:
Dus is het half 4 op zaterdagnacht/zondagochtend en hangen wij niet-singles een beetje te blaten in een singles-topic (and no slowchat allowed) ofzo
Neem even een chillpill & relaxquote:Op zondag 15 maart 2009 03:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Als je komt zeiken, mag je ook weer weggaan. Geen probleem
Ja dat krijg je als je onzinnige dingen onthoud die hier bijvoorbeeld gezegd worden. moeten die andere plaats voor makenquote:Op zondag 15 maart 2009 03:29 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Met de bands wel, alleen met jou vage gezever over een videoclip in je hoofd hebben waarvan je je niets meer van kan herinneren niet
Ik heb een goede smoes: ik kom net bij een feest vandaan. Vol met allemaal al-dan-niet-singles.quote:Op zondag 15 maart 2009 @ 03:29 schreef Buttercup het volgende:
Dus is het half 4 op zaterdagnacht/zondagochtend en hangen wij niet-singles een beetje te blaten in een singles-topic (and no slowchat allowed) ofzo
Ga nu maar slapen heksehiel.quote:Op zondag 15 maart 2009 03:28 schreef heksehiel het volgende:
Wie gaat me zo naar bed sturen, anders is het nog maar 1 nachtje slapen en dat is veeeeeeeeel te snel
Hey! Laat haar met rust! We go back a long time!quote:Op zondag 15 maart 2009 @ 03:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Als je komt zeiken, mag je ook weer weggaan. Geen probleem
Die solliciteert er vast naar om ingestopt te wordenquote:
Of, ze moet net zoals ik, lijden aan...quote:Op zondag 15 maart 2009 03:34 schreef DumDaDum het volgende:
Die solliciteert er vast naar om ingestopt te worden
Of naaromdat ze niet luistert natuurlijk
Jij verslikt je net in jouw chill-pilletje?quote:Op zondag 15 maart 2009 03:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Hey! Laat haar met rust! We go back a long time!
Als het over mijn gezever betreft het ittitant/irritant stukje ging had ik er wel begrip voor gehad maar nu draaf je een beetje doorquote:Op zondag 15 maart 2009 03:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Volg je eigen advies op en kom niet een topic binnenvallen om te zeiken
Briljant nummerquote:Op zondag 15 maart 2009 03:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Of, ze moet net zoals ik, lijden aan...
Slaap lekker!quote:Op zondag 15 maart 2009 @ 03:36 schreef Buttercup het volgende:
[..]
Als het over mijn gezever betreft het ittitant/irritant stukje ging had ik er wel begrip voor gehad maar nu draaf je een beetje doorTime for bed
Goh, eens!quote:
KPD zit je hier verkeerd hoorquote:Op zondag 15 maart 2009 03:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zijn hier nog mooie blote meisjes die een nachtzoentje en meer willen hebben?
Heb ik nu weer een punt?quote:Op zondag 15 maart 2009 03:38 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Goh, eens!
Live zijn ze helemaal geniaalAl was de laatste keer, op een gaar festival in Polen, wat minder
Ik wil graag bruut hard geneukt wordenquote:Op zondag 15 maart 2009 03:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zijn hier nog mooie blote meisjes die een nachtzoentje en meer willen hebben?
Besloten om toch nog maar even niet te gaan slapen.quote:Op zondag 15 maart 2009 03:34 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Die solliciteert er vast naar om ingestopt te worden
Of naaromdat ze niet luistert natuurlijk
Ga maar op je buik op bed liggen met je kontje omhoogquote:Op zondag 15 maart 2009 03:38 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik wil graag bruut hard geneukt worden
quote:Op zondag 15 maart 2009 03:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Of, ze moet net zoals ik, lijden aan...
Zo makkelijk gaat het nou ook weer nietquote:
Je hebt mijn nummer.quote:Op zondag 15 maart 2009 @ 03:38 schreef heksehiel het volgende:
[..]
OMGquote:Op zondag 15 maart 2009 03:38 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Tss, moet ik nog noeite gaan doen ookquote:Op zondag 15 maart 2009 03:41 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Zo makkelijk gaat het nou ook weer nietJe hebt al een punt gehad voor muzieksmaak. Nu moet je presteren op andere onderdelen.
Was vergeten iets erbij te zetten: maar pas nadat ik jou met een voorbinddildo heb mogen bewerkenquote:Op zondag 15 maart 2009 03:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ga maar op je buik op bed liggen met je kontje omhoog
Er zijn nog zat categorieën over.quote:Op zondag 15 maart 2009 03:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tss, moet ik nog noeite gaan doen ook
En ik heb pas 4 punten
Zoalsquote:Op zondag 15 maart 2009 03:44 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Er zijn nog zat categorieën over.
quote:Op zondag 15 maart 2009 03:43 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Was vergeten iets erbij te zetten: maar pas nadat ik jouw met een voorbinddildo heb mogen bewerken
Welke dan?quote:Op zondag 15 maart 2009 03:44 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Er zijn nog zat categorieën over.
Wat een instelling van lik-me-vestje. Ik ga niet alles voorkauwenquote:
Je moet toch ergens je vermaak zoeken, zo op de zondagochtendquote:Op zondag 15 maart 2009 03:46 schreef Techno het volgende:
[..]
(Gelukkig?) hoef ik me niet met dat soort zaken bezig te houden.
Idd. Wij hebben een lijstjequote:Op zondag 15 maart 2009 03:46 schreef Techno het volgende:
[..]
(Gelukkig?) hoef ik me niet met dat soort zaken bezig te houden.
Oh, jij was van bovenop tochquote:Op zondag 15 maart 2009 03:46 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Wat een instelling van lik-me-vestje. Ik ga niet alles voorkauwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij mag de voorbinddildo trouwens wel na mij. Wie wil je bewerken?quote:Op zondag 15 maart 2009 03:47 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Je moet toch ergens je vermaak zoeken, zo op de zondagochtend
quote:Op zondag 15 maart 2009 03:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh, jij was van bovenop tochJazeker. Ik heb dawg net nog uit moeten leggen waarom vrouwen graag bovenop zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
Wat een eerquote:Op zondag 15 maart 2009 03:48 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jij mag de voorbinddildo trouwens wel na mij. Wie wil je bewerken?
Ja daar ga je al...quote:Op zondag 15 maart 2009 03:49 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Jazeker. Ik heb dawg net nog uit moeten leggen waarom vrouwen graag bovenop zitten
quote:Op zondag 15 maart 2009 03:49 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Jazeker. Ik heb dawg net nog uit moeten leggen waarom vrouwen graag bovenop zitten
Vertel eens dan, want ik vind dat veel te hard werkenquote:Op zondag 15 maart 2009 03:49 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Juist niet. Jij ligt, hebt mooi uitzicht en het werk wordt ook nog gedaan. Dat is pas dominantquote:Op zondag 15 maart 2009 03:51 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ben dominant, bovenop druist tegen mijn dominante gevoel in.
De touwtjes in handen en schurenquote:Op zondag 15 maart 2009 03:51 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Vertel eens dan, want ik vind dat veel te hard werken
Vrouwen bovenop. Ja ik weet het, ik ben lui.quote:Op zondag 15 maart 2009 03:49 schreef Electrocute het volgende:
Dat zeker ja.quote:
Oh? Waarop?quote:Op zondag 15 maart 2009 03:53 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik ben voorlopig nog niet klaar, dus mogelijk moet je dan lang wachten
Inkoppertje...quote:Op zondag 15 maart 2009 03:53 schreef heksehiel het volgende:
Ik ben voorlopig nog niet klaar, dus mogelijk moet je dan lang wachten
Ik kan wel de Limboquote:Op zondag 15 maart 2009 03:54 schreef heksehiel het volgende:
SchurenIs dat een ander woord woord de Lambada-dansen
Zoiets jaquote:Op zondag 15 maart 2009 03:54 schreef heksehiel het volgende:
[..]
SchurenIs dat een ander woord woord de Lambada-dansen
Nee.quote:Op zondag 15 maart 2009 03:53 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Juist niet. Jij ligt, hebt mooi uitzicht en het werk wordt ook nog gedaan. Dat is pas dominant
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is gewoon een ondankbaar krengquote:
Heb jij ook al iets tegen vrouwen die al het werk willen doen tijdens de seks? -1!quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 03:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Dat nummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Nee hoor, maar je was bezigquote:Op zondag 15 maart 2009 04:00 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Heb jij ook al iets tegen vrouwen die al het werk willen doen tijdens de seks? -1!
Mannen die het niet snappenquote:Op zondag 15 maart 2009 04:00 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Heb jij ook al iets tegen vrouwen die al het werk willen doen tijdens de seks? -1!
quote:Op zondag 15 maart 2009 04:02 schreef S95Sedan het volgende:
Techno ging de limbo toch doen?
Denk even een lekker nummertje erbij
Wat?quote:Op zondag 15 maart 2009 04:04 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Beter dan erin, dat is pijnlijk hoor
Ja, hier.quote:Op zondag 15 maart 2009 04:00 schreef Electrocute het volgende:
[..]
JIj was de 'ook'-factorquote:
Je moest eens wetenquote:Op zondag 15 maart 2009 04:04 schreef dawg het volgende:
Nee, ook niet. Ik zei al, jij moet nog veel leren, Techie.
Oh prima, die zijn toch wel redelijk positief over me.quote:Op zondag 15 maart 2009 04:06 schreef dawg het volgende:
Nee, liever niet. Dat laat ik aan de vrouwen hier over, goed?
Je bent wel wispelturig, hè?quote:
Thanks for the heads up heksehiel.quote:Op zondag 15 maart 2009 04:07 schreef heksehiel het volgende:
Hij heeft al een dochter gemaakt, dus wat dat betreft heeft hij al bewijs dat hij het kan
Je bent niet voor niets een e-player natuurlijk.quote:Op zondag 15 maart 2009 04:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh prima, die zijn toch wel redelijk positief over me.
Partners in crime.quote:Op zondag 15 maart 2009 04:08 schreef dawg het volgende:
Je bent niet voor niets een e-player natuurlijk.
* Mee eens is.quote:Op zondag 15 maart 2009 04:08 schreef heksehiel het volgende:
Mag ik even delen dat ik het echt super gezellig heb en dat er gewoon een heerlijke sfeer hangt? Van mij mogen die andere singles wel vaker gaan meeten
Stuur maar een PM.quote:Op zondag 15 maart 2009 04:10 schreef heksehiel het volgende:
NP. Verwacht er wel iets voor terug natuurlijk
Welke andere singl.... oh, idd, ik had ze nog niet gemistquote:Op zondag 15 maart 2009 04:08 schreef heksehiel het volgende:
Mag ik even delen dat ik het echt super gezellig heb en dat er gewoon een heerlijke sfeer hangt? Van mij mogen die andere singles wel vaker gaan meeten
Zo makkelij krijg je het niet voor elkaar dat ik je ga PM'enquote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 04:11 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Welke andere singl.... oh, idd, ik had ze nog niet gemist
Is het normaal zo anders dan?quote:Op zondag 15 maart 2009 04:08 schreef heksehiel het volgende:
Neem me mee in je koffertje?quote:Op zondag 15 maart 2009 04:12 schreef heksehiel het volgende:
Zo makkelij krijg je het niet voor elkaar dat ik je ga PM'en![]()
Kom zelf maar met een mooi tegenbod
quote:Op zondag 15 maart 2009 04:13 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Is het normaal zo anders dan?
Dan weet ik niet of ik nog wel terug kom
Ik ga nu slapen. Tabee!
Was gezellig. Trustenquote:Op zondag 15 maart 2009 04:13 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Is het normaal zo anders dan?
Dan weet ik niet of ik nog wel terug kom
Ik ga nu slapen. Tabee!
quote:Op zondag 15 maart 2009 04:13 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jullie spelen onder één hoedje? Dat moet een grote condoom zijn
Hmm, je vat het verkeerd op.. Ripley houdt lijstjes bij, dawg en ik staan op het e-players lijstjequote:Op zondag 15 maart 2009 04:13 schreef heksehiel het volgende:
Jullie spelen onder één hoedje? Dat moet een grote condoom zijn
quote:Op zondag 15 maart 2009 04:14 schreef imsofit het volgende:
ik ben 27 en ze vroegen om mijn id bij de lidl.. gisteren..
Waar sta ik, oh wacht... op de achterkant zekerquote:Op zondag 15 maart 2009 04:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, je vat het verkeerd op.. Ripley houdt lijstjes bij, dawg en ik staan op het e-players lijstje
Wie hebben jullie ge-e-played dan?Volgens Ripleyquote:Op zondag 15 maart 2009 04:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, je vat het verkeerd op.. Ripley houdt lijstjes bij, dawg en ik staan op het e-players lijstje
Nou die puilt al uit. Dus kom maar met een beter voorstel.quote:Op zondag 15 maart 2009 04:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, ja, rugzak. (Figure of speech, je weet toch).
Ik heb met niemand gedate van FOK, dawg, geen idee, ask Ripley.quote:Op zondag 15 maart 2009 04:18 schreef heksehiel het volgende:
Wie hebben jullie ge-e-played dan?Volgens Ripley
Mooi lijfquote:Op zondag 15 maart 2009 04:16 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jailbait-look-alike-alert
Hmm, extra rugzak meenemen?quote:Op zondag 15 maart 2009 04:19 schreef heksehiel het volgende:
Nou die puilt al uit. Dus kom maar met een beter voorstel.
Je komt niet voor niets aan een reputatie natuurlijkquote:Op zondag 15 maart 2009 04:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb met niemand gedate van FOK, dawg, geen idee, ask Ripley.
Desalniettemin heb ik wel die reputatie, al sinds ik op FOK zit zo'n beetje.
Alleen heb ik geen idee hoe dat komtquote:Op zondag 15 maart 2009 04:22 schreef heksehiel het volgende:
Je komt niet voor niets aan een reputatie natuurlijk
Is een optie.quote:
Nee, eerst een nummer posten in mn topicquote:Op zondag 15 maart 2009 04:27 schreef heksehiel het volgende:
Kan ik nu dan eindelijk gaan slapen aangezien iedereen weg is?
Inderdaad.quote:
Sure, slaap lekker heksehielquote:Op zondag 15 maart 2009 04:27 schreef heksehiel het volgende:
Kan ik nu dan eindelijk gaan slapen aangezien iedereen weg is?
Trustenquote:Op zondag 15 maart 2009 04:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dank je jullie ook![]()
Vond het echt super gezellig
quote:Op zondag 15 maart 2009 04:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dank je jullie ook![]()
Ziet er 'gezellig' uitquote:Op zondag 15 maart 2009 04:33 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Heb je mijn foto's van de kussengevechten met vriendinnen al gezien?![]()
Check fobo
Ja, het was leukquote:Op zondag 15 maart 2009 04:30 schreef heksehiel het volgende:
Dank je jullie ook![]()
Dittoquote:Op zondag 15 maart 2009 04:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, het was leuk
Ik geef het ook op, later allemaal
Een goede indicatie voor je tanende populariteit. Als je een relatie hebt, dan motten ze je niet meer...quote:Op zondag 15 maart 2009 09:34 schreef kwaakvaak het volgende:
meeting??? Nienamd verteld mij ook wat he.. Bah!
quote:Op zondag 15 maart 2009 09:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een goede indicatie voor je tanende populariteit. Als je een relatie hebt, dan motten ze je niet meer...
Met dank aan de heer Van Dale...quote:Op zondag 15 maart 2009 09:41 schreef kwaakvaak het volgende:
Oh dan is het maar goed dat ik geen relatie heb en enkel verkering
quote:
quote:
Zo'n meeting waar de uitnodigingen achter de schermen worden verstuurd en de genodigden vervolgens hier subtiele hints gaan zitten maken.quote:
Zo subtiel waren die hints niet hoor.quote:Op zondag 15 maart 2009 @ 10:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n meeting waar de uitnodigingen achter de schermen worden verstuurd en de genodigden vervolgens hier subtiele hints gaan zitten maken.
Eens!quote:
Inderdaadquote:Op zondag 15 maart 2009 10:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n meeting waar de uitnodigingen achter de schermen worden verstuurd en de genodigden vervolgens hier subtiele hints gaan zitten maken.
Ik geloof uiteindelijk dat Duimelot een select gezelschap voor haar verjaardag heeft uitgenodigd.
Roddelen jullie ook over mij?quote:Op zondag 15 maart 2009 @ 10:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Inderdaad
1 is weer naar huis net, 3 liggen in bed en de rest zit hier gaar op de bank over jullie te roddelen
Het is maar een afspraakje geweest hoor, meer niet. Maar leuk, je enthousiasmequote:
Jaja, nu was het 'maar een afspraakje'.quote:Op zondag 15 maart 2009 @ 10:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Het is maar een afspraakje geweest hoor, meer niet. Maar leuk, je enthousiasme![]()
Aha, op die manier. Thanks for explaining.quote:Op zondag 15 maart 2009 10:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik geloof uiteindelijk dat Duimelot een select gezelschap voor haar verjaardag heeft uitgenodigd.
Oh.quote:Op zondag 15 maart 2009 @ 10:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat was vanachtJB had wat veel gedronken en werd erg loslippg
Je slettebakimago is iedereen het wel over eens ja. Daar hoeft geen woord meer aan gewijd te worden.quote:
Mooi zo.quote:Op zondag 15 maart 2009 10:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je slettebakimago is iedereen het wel over eens ja. Daar hoeft geen woord meer aan gewijd te worden.
quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 @ 11:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]Jaja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For great justice!
Je bent duidelijk niet op de hoogte...quote:
Ik geloof van niet. Ik baseer mijn mening op het IRL voorkomen van Dawgquote:Op zondag 15 maart 2009 11:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent duidelijk niet op de hoogte...
nee maar de fok imago's moeten beschermtquote:Op zondag 15 maart 2009 11:08 schreef DR34M3R het volgende:
Vreemd, hoe iedereen ineens wil weten wat er over hem / haar geroddeld is. Zwerven er hier zoveel gedeelde geheimen rond dan?
Je vergeet mij.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:11 schreef Duimelot het volgende:
dawg is er wel flink doorheen gehaald natuurlijk
quote:
Gooi het in de groep!quote:Op zondag 15 maart 2009 11:11 schreef Duimelot het volgende:
dawg is er wel flink doorheen gehaald natuurlijk
Ik ken hem niet IRL maar ik deel je mening. dawg komt niet over als een slet.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik geloof van niet. Ik baseer mijn mening op het IRL voorkomen van Dawg
Niks mis met 5 uur je bed in duiken. Sta dan alleen wat later op..quote:Op zondag 15 maart 2009 11:09 schreef S95Sedan het volgende:
5uur erin was misschien toch niet zo handig.![]()
Ik heb ook nooit beweerd dat ik dat wel ben. Dat maken 'zij' ervan.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ken hem niet IRL maar ik deel je mening. dawg komt niet over als een slet.
sorry dawg
quote:Op zondag 15 maart 2009 11:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Niks mis met 5 uur je bed in duiken. Sta dan alleen wat later op..
Ik ben helemaal niet bezig met mijn fok-imago. Als het goed is, klopt die best wel met hoe ik IRL benquote:Op zondag 15 maart 2009 11:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar de fok imago's moeten beschermt![]()
Volgens mij is het hier ook aardig gezellig geweest vannacht?quote:Op zondag 15 maart 2009 11:20 schreef S95Sedan het volgende:
Maargoed weer weg, we weten zo wel meteen waarom het gister wel gezellig was.
Kliekjes
Uhuquote:Op zondag 15 maart 2009 11:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Volgens mij is het hier ook aardig gezellig geweest vannacht?
Whehe.quote:Op zondag 15 maart 2009 @ 11:20 schreef S95Sedan het volgende:
Maargoed weer weg, we weten zo wel meteen waarom het gister wel gezellig was.
Kliekjes
Boh! What happened?quote:Op zondag 15 maart 2009 11:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Volgens mij is het hier ook aardig gezellig geweest vannacht?
Ja, ik heb daar ook altijd zo'n hekel aan, van die mensen die elkaar begroeten en klef doen. Doen ze maar met 1 doelquote:
Geen idee. Ik sliep. Maar er zijn nogal wat nieuwelingen geweest, ze kwamen al binnendruppelen tegen de tijd dat ik naar bed ging, en volgens mij is dat vannacht nog flink doorgegaan? Er is iig flink geouwehoerd hier tot diep in de nacht.quote:
Copuleren FTW!quote:Op zondag 15 maart 2009 @ 11:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, ik heb daar ook altijd zo'n hekel aan, van die mensen die elkaar begroeten en klef doen. Doen ze maar met 1 doel
Ah, thanksquote:Op zondag 15 maart 2009 11:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Geen idee. Ik sliep. Maar er zijn nogal wat nieuwelingen geweest, ze kwamen al binnendruppelen tegen de tijd dat ik naar bed ging, en volgens mij is dat vannacht nog flink doorgegaan? Er is iig flink geouwehoerd hier tot diep in de nacht.
Teruglezen dan! En fobo's checken en zoquote:Op zondag 15 maart 2009 11:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Ah, thanks
Ben ik weer op de hoogte
En nieuwelingen zijn cool
Hahaha! Zat er wat tussen dan?quote:Op zondag 15 maart 2009 11:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Teruglezen dan! En fobo's checken en zo
Nou, of wel, maar dan moeten wij wel erg vaak seks gaan hebben, Qtiequote:
Tof. Ik kan niet wachten.quote:Op zondag 15 maart 2009 @ 11:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, of wel, maar dan moeten wij wel erg vaak seks gaan hebben, Qtie
Rustig maar Sedannetje, ik laat het niet naar mijn hoofd stijgen. Ik ben vrij sereen in mijn keuzes. Ik blaak nu alleen op dit moment van zelfvertrouwenquote:
Geen ideequote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 11:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Rustig maar Sedannetje, ik laat het niet naar mijn hoofd stijgen. Ik ben vrij sereen in mijn keuzes. Ik blaak nu alleen op dit moment van zelfvertrouwen
Hehe, okayquote:Op zondag 15 maart 2009 11:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb niet echt teruggelezen.
Jij ook al?quote:Op zondag 15 maart 2009 11:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Rustig maar Sedannetje, ik laat het niet naar mijn hoofd stijgen. Ik ben vrij sereen in mijn keuzes. Ik blaak nu alleen op dit moment van zelfvertrouwen
quote:Op zondag 15 maart 2009 11:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Heel vaak met één persoon seks hebben is niet sletten hoor.
das kei gezellig!quote:Op zondag 15 maart 2009 11:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Heel vaak met één persoon seks hebben is niet sletten hoor.
Ben je nu klaar met het voorhangen van deze lekkernij?quote:
Blijbaar hebben Zichtbare tegenslagen kunnen voordelen op lange termijn hebben.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Ben je nu klaar met het voorhangen van deze lekkernij?![]()
Wie helpt me vertalen: "apparent setbacks may have longterm benefits".
Awwwwwquote:Op zondag 15 maart 2009 11:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijbaar hebben tegenslagen voordelen op lange termijn.
bijna he is dingen die een tegenselling lijken (apparent setback: blijkbare tegenslag)quote:Op zondag 15 maart 2009 11:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijbaar hebben apparent tegenslagen kunnen voordelen op lange termijn hebben.
ow je had al geeditquote:Op zondag 15 maart 2009 12:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
bijna het is dingen die een tegenselling lijken (apparent setback: blijkbare tegenslag)
het is hier een bijvoegelijk naamwoord
Je krijgt er honger van?quote:Op zondag 15 maart 2009 11:56 schreef MNR het volgende:
[..]
sorryquote:Op zondag 15 maart 2009 11:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Wie helpt me vertalen: "apparent setbacks may have longterm benefits".
= edit =
Haha, Babel Fish werkt toch beter als dat ik aanzienlijk had ingeschat
Zo moet ie aardig kloppen.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zichtbare tegenslagen kunnen voordelen op lange termijn hebben.
Ik hoop dat je heeeeel veel vertraging hebt met de treinquote:
Bijna. Ben benieuwd hoe babelfish het opgelost heeft trouwens.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijbaar hebben apparent tegenslagen kunnen voordelen op lange termijn hebben.
Ik had ook moeite met het "apparent setbacks".quote:
BF zei: "de duidelijke tegenslagen kunnen voordelen op lange termijn hebben".quote:Op zondag 15 maart 2009 12:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Bijna. Ben benieuwd hoe babelfish het opgelost heeft trouwens.
Ik zou gaan voor "ogenschijnlijke tegenslagen kunnen op lange termijn voordelen hebben". Of "ogenschijnlijke tegenslagen kunnen op de lange termijn voordelig uit blijken te vallen"
Nope.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik hoop dat je heeeeel veel vertraging hebt met de trein
Dat staat er, ik las het verkeerd. [apparently]quote:Op zondag 15 maart 2009 12:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Bijna. Ben benieuwd hoe babelfish het opgelost heeft trouwens.
Ik zou gaan voor "ogenschijnlijke tegenslagen kunnen op lange termijn voordelen hebben". Of "ogenschijnlijke tegenslagen kunnen op de lange termijn voordelig uit blijken te vallen"
nee die van dreamer kloptquote:
All things happen for a reason. Misschien rijdt hij wel gewoon niet aanquote:Op zondag 15 maart 2009 12:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Nope.Nu in amersfoort, zit al in mijn aansluitende trein.
Hoi! Was het gezellig....? Hihiquote:
quote:Q. zegt:
Gemeen ben ik hè?
MNR zegt:
Ja!
haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |