Ah, jij rukt dus ook.quote:
Of met un omommer...quote:
Aan wie?quote:
Aan jezelf, als ik jouw redenatie volg, dan word je dom van rukken en dommer dan jij heb ik ze nog niet gezien op dit forum. Get it ?quote:
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:12 schreef Kasper79 het volgende:
[..]
Volkomen bullshit, maar dat wist je zelf ook wel....
Omdat er geen enkel onderzoek is wat jouw claim bewijst misschien?quote:
Ontzettende gup die je d'r bentquote:Op zondag 22 maart 2009 11:07 schreef Kasper79 het volgende:
[..]
Omdat er geen enkel onderzoek is wat jouw claim bewijst misschien?
Overigens heeft regelmatig aftrekken wel een positief effect op het uitblijven van prostaat kanker. Dat is dan weer wel bewezen.
Sterke come-back! Ga zo doorquote:
Ik zou religieuze sites over het onderwerp seks en masturbatie niet vertrouwen.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:29 schreef Mefistoteles het volgende:
Hier is een artikel over de negatieve kant van masturbatie:
http://sacred-sex.org/sci(...)-value-of-continence
Eigen ervaring gebruiken als argument voor een algemene stelling slaat als een lul op een drumstel natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:03 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je zelf dan geen sex op regelmatige basis? Uit eigen ervaring moet ik toch echt zeggen dat mijn concentratievermogen niets voorstelt wanneer ik veel sex heb gehad in de afgelopen dagen.
En nee, je wordt niet mager van sex wanneer je gewoon een vet varken bent. Maar wanneer je jong bent, weinig vet hebt en je het dus per definitie makkelijk kwijtraakt, wordt je wel degelijk mager. Dit zeg ik overigens eveneens uit eigen ervaring.
Ik weet verder niet wat de situatie van de TS is (leeftijd en overige fysieke eigenschappen), en zijn vermogen om zich te beheersen, maar wanneer je de proef op de som neemt, zul je zien dat ik gelijk heb.
Dacht dat het over masturberen ging, en niet over swaffelenquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:39 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Eigen ervaring gebruiken als argument voor een algemene stelling slaat als een lul op een drumstel natuurlijk.
Tuurlijk jochie, en jij wel.quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:48 schreef DesertCamel het volgende:
en doof
Participerend onderzoek....:)quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:39 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Eigen ervaring gebruiken als argument voor een algemene stelling slaat als een lul op een drumstel natuurlijk.
Wat lul jij ontzettend dom.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:03 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je zelf dan geen sex op regelmatige basis? Uit eigen ervaring moet ik toch echt zeggen dat mijn concentratievermogen niets voorstelt wanneer ik veel sex heb gehad in de afgelopen dagen.
En nee, je wordt niet mager van sex wanneer je gewoon een vet varken bent. Maar wanneer je jong bent, weinig vet hebt en je het dus per definitie makkelijk kwijtraakt, wordt je wel degelijk mager. Dit zeg ik overigens eveneens uit eigen ervaring.
Ik weet verder niet wat de situatie van de TS is (leeftijd en overige fysieke eigenschappen), en zijn vermogen om zich te beheersen, maar wanneer je de proef op de som neemt, zul je zien dat ik gelijk heb.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |