Dat behoorlijke grote plastic ding is wat andersquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:59 schreef PAA-053 het volgende:
Ja klopt, een behoorlijk groot plastic ding. Als ik die eruit haal blijft er echter vooral een gapend gat over.
Dat grote gat is waarschijnlijk voor Express Cards. Die kan je gebruiken voor bijvoorbeeld draadloos internet waar je ook bent. Je zal een ander gat moeten zoeken ben ik bangquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:04 schreef PAA-053 het volgende:
Helaas rept de manual die ik hier heb met geen woord over de cardreader. Bedankt voor je nuttige bijdrage
Ha, hi 11-36Dat plastic ding dat eruit komt is veeeel groter dan een SD-kaartje. Wat moet ik met dat plastic ding dan? En waar kan mijn SD-kaartje dan in?
Klikt die niet gewoon vast dan? Dat is bij mij op me HP laptop ook (zit zo'n zelfde gat op waar die ingaat).quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:08 schreef PAA-053 het volgende:
Hmm ja, daaronder zit een kleiner gat, maar die is ook veel dieper dan een SD-kaartje. Dus, als ik een SD-kaartje daarin doe dan ligt-ie er gewoon los in
Nee helaas, het gat is dieper dan het kaartje lang is, dus als ik het kaartje er maximaal inschuif dan ligt hij nog steeds los erin. Ik kan er dan niet meer bij want het kaartje is compleet in het gat verdwenen. Ik moet de laptop dan kantelen om hem eruit te krijgenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:10 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Klikt die niet gewoon vast dan? Dat is bij mij op me HP laptop ook (zit zo'n zelfde gat op waar die ingaat).
Dan doe of jij wat fout, of die kaartlezer is naar de klote.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:13 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Nee helaas, het gat is dieper dan het kaartje lang is, dus als ik het kaartje er maximaal inschuif dan ligt hij nog steeds los erin. Ik kan er dan niet meer bij want het kaartje is compleet in het gat verdwenen. Ik moet de laptop dan kantelen om hem eruit te krijgen
Er staat zelfs dat het een memory stick is...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:16 schreef PAA-053 het volgende:
Ik heb ineens een ingeving, en als die klopt durf ik me de komende 5 jaar hier niet meer te vertonen. Maar ik post hem toch
Als het nou eens aan het kaartje ligt, als dat nou eens geen SD kaartje is?
Het gaat om deze: http://www.ciao-shopping.(...)_DUO_2048_MB__572577
Zeg me ajb dat dat een SB-kaartje is, want dat vertelde een vriendin van me mij, die de eigenaar van het kaartje is. En dat dacht ik zelf ook
Dat is geen SD kaartjequote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:16 schreef PAA-053 het volgende:
Ik heb ineens een ingeving, en als die klopt durf ik me de komende 5 jaar hier niet meer te vertonen. Maar ik post hem toch
Als het nou eens aan het kaartje ligt, als dat nou eens geen SD kaartje is?
Het gaat om deze: http://www.ciao-shopping.(...)_DUO_2048_MB__572577
Zeg me ajb dat dat een SD-kaartje is, want dat vertelde een vriendin van me mij, die de eigenaar van het kaartje is. En dat dacht ik zelf ook
Ik dacht trouwens ook dat SanDisk = SD.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |