Ik veel te veel, maar alleen met uitgaan enzo. Thuis op de bank heb ik er nooit zo'n behoefte om onder invloed te zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook niet
maar ik drink ook zelden
Omdat niemand wil daten met iemand van onder de rivieren blijkbaarquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:31 schreef robbolo het volgende:
Bijna iedereen hier komt van onder de rivieren. Waarom?
Omdat iedereen boven de rivieren vandaan komen, die zitten nu bij dat meetingquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:31 schreef robbolo het volgende:
Dordrecht is een grens geval.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:31 schreef robbolo het volgende:
ik zou willen zeggen omdat de tofste mensen daar sowieso vandaan komenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:31 schreef robbolo het volgende:
Jij wil niet jaquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Omdat niemand wil daten met iemand van onder de rivieren blijkbaar
Ik niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:35 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Omdat iedereen boven de rivieren vandaan komt, die zitten nu bij dat die meeting
Niks mis met mensen van onder de rivieren toch.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Omdat niemand wil daten met iemand van onder de rivieren blijkbaar
Goed hè! Keer wat andere verhalen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:36 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel nieuwelingen op 1 avond gezien hier.
Proostquote:
Op het accent na, niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niks mis met mensen van onder de rivieren toch.
Dat is alleen maar goed. Misschien kunnen we dan gelijk een nieuw kliekje vormen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:36 schreef DR34M3R het volgende:
Begin jij nou ook alquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is alleen maar goed. Misschien kunnen we dan gelijk een nieuw kliekje vormen.
Tja, er gebeurd weinig op Fok! vanavond en ik zit toch moederziel alleen thuis en dan kom je hier uit. Das mijn excuus.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:36 schreef DR34M3R het volgende:
Een accent bij een vrouw kan sexy zijnquote:
Dat is in strijd met de TTquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is alleen maar goed. Misschien kunnen we dan gelijk een nieuw kliekje vormen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |