Ik veel te veel, maar alleen met uitgaan enzo. Thuis op de bank heb ik er nooit zo'n behoefte om onder invloed te zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook niet
maar ik drink ook zelden
Omdat niemand wil daten met iemand van onder de rivieren blijkbaarquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:31 schreef robbolo het volgende:
Bijna iedereen hier komt van onder de rivieren. Waarom?
Omdat iedereen boven de rivieren vandaan komen, die zitten nu bij dat meetingquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:31 schreef robbolo het volgende:
Dordrecht is een grens geval.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:31 schreef robbolo het volgende:
ik zou willen zeggen omdat de tofste mensen daar sowieso vandaan komenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:31 schreef robbolo het volgende:
Jij wil niet jaquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Omdat niemand wil daten met iemand van onder de rivieren blijkbaar
Ik niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:35 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Omdat iedereen boven de rivieren vandaan komt, die zitten nu bij dat die meeting
Niks mis met mensen van onder de rivieren toch.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Omdat niemand wil daten met iemand van onder de rivieren blijkbaar
Goed hè! Keer wat andere verhalen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:36 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel nieuwelingen op 1 avond gezien hier.
Proostquote:
Op het accent na, niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niks mis met mensen van onder de rivieren toch.
Dat is alleen maar goed. Misschien kunnen we dan gelijk een nieuw kliekje vormen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:36 schreef DR34M3R het volgende:
Begin jij nou ook alquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is alleen maar goed. Misschien kunnen we dan gelijk een nieuw kliekje vormen.
Tja, er gebeurd weinig op Fok! vanavond en ik zit toch moederziel alleen thuis en dan kom je hier uit. Das mijn excuus.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:36 schreef DR34M3R het volgende:
Een accent bij een vrouw kan sexy zijnquote:
Dat is in strijd met de TTquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is alleen maar goed. Misschien kunnen we dan gelijk een nieuw kliekje vormen.
Ja want ik voel mij buitengesloten.quote:
Buitengesloten waarvan?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja want ik voel mij buitengesloten.
Dat is waar.quote:
Tenzij het zeer "plat" dan nietquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een accent bij een vrouw kan is sexy![]()
Daar deed ik altijd boodschappen, nostalgiequote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:35 schreef vigier het volgende:
NEER
tvp
Bagger... nu heeft heksehiel de OP gewijzigd en slaat mijn post als kut op dirk vd broek
Kliekjes.quote:
Ik wel. Toen MLI er nog was. Ongeveer elke keer als zij de OP deed.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:36 schreef DR34M3R het volgende:
Daarom ook kan sexy zijn.quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Haal jij de tupperware bakjes of ik
Vooral de laatste op van MLIquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:42 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik wel. Toen MLI er nog was. Ongeveer elke keer als zij de OP deed.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:42 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Daar deed doe ik altijd boodschappen, nostalgie![]()
Welke dan? Ze vinden mij vast niet aardig.quote:
Goede avondquote:
Ik kom uit Dordrecht dus ik ben een grensgeval.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:44 schreef robbolo het volgende:
Wie is er hier niet van onder de rivieren?
Wat doe je op het dakterras als je binnen kunt roken?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
sta je op het dakterras te roken, staat je buurman te zwoegen in de schuur
wel goeie klets![]()
Ik ben van boven de riveren!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:44 schreef robbolo het volgende:
Hoevaak wil je nog dat ik het zeg?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:44 schreef robbolo het volgende:
klets = brabants voor kletsquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:46 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wat doe je op het dakterras als je binnen kunt roken?
Buurman zwoegen op dit uur?
Klets
Dronken dan krijg je dat. Wartaal.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:46 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wat doe je op het dakterras als je binnen kunt roken?
Buurman zwoegen op dit uur?
Klets
8 keerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:46 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hoevaak wil je nog dat ik het zeg?
Gelukkig nietquote:
ow dat verklaart een hoopquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kom uit Dordrecht dus ik ben een grensgeval.
Denk dat dat hier niet zo verbazingwekkend isquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:49 schreef heksehiel het volgende:
[..]
We zijn het zomaar een keer eens... shocking
Duidelijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klets = brabants voor klets
dakterras: rookvrije partner
Buurman: komt zo pilsje pakken
Midden in de stad op zón pleintje. Mogelijk is de Action er later bij gekomen, maar toen was ik al wer weg.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:48 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Die bij de Action in de buurt enzo.
Inderdaad. Hoe dichter bij Dordt hoe rotter het wordt.quote:
de buurman was aan het verven, maar hij is nu spoorloos, z'n vrouw haalde hem terug omdat het internet niet werkte. Ik heb mijn IT-vriendje aangeboden, maar ze weigerdequote:
Er zijn er wel meerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Denk dat dat hier niet zo verbazingwekkend is.
Er is sowieso maar 1 stad in Nederland.
En jij zit er midden in! Oh dear....quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoe dichter bij Dordt hoe rotter het wordt.
En waar ligt ver?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Midden in de stad op zón pleintje. Mogelijk is de Action er later bij gekomen, maar toen was ik al wer weg.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:37 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Goed hè! Keer wat andere verhalen.
quote:
Dat accent vind ik dan wel weerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoe dichter bij Dordt hoe rotter het wordt.
De enige echte. Onze aller hoofdstad.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Er zijn er wel meerMaar waar woon je?
Ja klopt. Vlakbij het Burgerweeshuis is het. De Action is er inderdaad later pas bijgekomen, een echte aanwinst voor de stad.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Midden in de stad op zón pleintje. Mogelijk is de Action er later bij gekomen, maar toen was ik al wer weg.
Mag ik dan langskomen?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
![]()
[..]
Zal ik op mijn knieën blijven liggen vanavond?
Het sluit wel aan bij het beeld dat ik eerder kreeg toen je zei dat je iets anders wilde zuigen dan stof.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:53 schreef DR34M3R het volgende:
Zal ik op mijn knieën blijven liggen vanavond?
Waar je woontquote:
Sommige mensen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de buurman was aan het verven, maar hij is nu spoorloos, z'n vrouw haalde hem terug omdat het internet niet werkte. Ik heb mijn IT-vriendje aangeboden, maar ze weigerde
Het is zelfs zo erg dat er mensen van ellende van de burg af springen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En jij zit er midden in! Oh dear....
Oh. Daten?quote:
Ok... Sorryquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:58 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Als jij in A'dam woont, dan woon ik daar zo ongeveer 100km ten oosten van.
In Eindhoven wonen alleen nette mensen. Vooral in de wijk waar ik woon.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
Het is zelfs zo erg dat er mensen van ellende van de burg af springen.
Zal zo even mijn eisenlijstje posten, als je daar aan voldoet, kunnen we misschien wat regelenquote:
Bezem, ben je zemmel ofzo?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:59 schreef Howl het volgende:
[..]
In Eindhoven wonen alleen nette mensen. Vooral in de wijk waar ik woon.
Het erge nog is dat het vlakbij mijn huis is gebeurt ook. Het was zelfs op het journaal vandaag.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:59 schreef Howl het volgende:
[..]
Ken je deze man ook?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:59 schreef Howl het volgende:
[..]
Oke.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:00 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zal zo even mijn eisenlijstje posten, als je daar aan voldoet, kunnen we misschien wat regelen
Hahaha, daar heb je op deze manierquote:
Nee, ik woon gelukkig niet in Woensel-West.quote:
Ik ben blij voor jequote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:04 schreef Howl het volgende:
[..]
Nee, ik woon gelukkig niet in Woensel-West.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |