Ik veel te veel, maar alleen met uitgaan enzo. Thuis op de bank heb ik er nooit zo'n behoefte om onder invloed te zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook niet
maar ik drink ook zelden
Omdat niemand wil daten met iemand van onder de rivieren blijkbaarquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:31 schreef robbolo het volgende:
Bijna iedereen hier komt van onder de rivieren. Waarom?
Omdat iedereen boven de rivieren vandaan komen, die zitten nu bij dat meetingquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:31 schreef robbolo het volgende:
Dordrecht is een grens geval.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:31 schreef robbolo het volgende:
ik zou willen zeggen omdat de tofste mensen daar sowieso vandaan komenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:31 schreef robbolo het volgende:
Jij wil niet jaquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Omdat niemand wil daten met iemand van onder de rivieren blijkbaar
Ik niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:35 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Omdat iedereen boven de rivieren vandaan komt, die zitten nu bij dat die meeting
Niks mis met mensen van onder de rivieren toch.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Omdat niemand wil daten met iemand van onder de rivieren blijkbaar
Goed hè! Keer wat andere verhalen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:36 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel nieuwelingen op 1 avond gezien hier.
Proostquote:
Op het accent na, niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niks mis met mensen van onder de rivieren toch.
Dat is alleen maar goed. Misschien kunnen we dan gelijk een nieuw kliekje vormen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:36 schreef DR34M3R het volgende:
Begin jij nou ook alquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is alleen maar goed. Misschien kunnen we dan gelijk een nieuw kliekje vormen.
Tja, er gebeurd weinig op Fok! vanavond en ik zit toch moederziel alleen thuis en dan kom je hier uit. Das mijn excuus.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:36 schreef DR34M3R het volgende:
Een accent bij een vrouw kan sexy zijnquote:
Dat is in strijd met de TTquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is alleen maar goed. Misschien kunnen we dan gelijk een nieuw kliekje vormen.
Ja want ik voel mij buitengesloten.quote:
Buitengesloten waarvan?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja want ik voel mij buitengesloten.
Dat is waar.quote:
Tenzij het zeer "plat" dan nietquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een accent bij een vrouw kan is sexy![]()
Daar deed ik altijd boodschappen, nostalgiequote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:35 schreef vigier het volgende:
NEER
tvp
Bagger... nu heeft heksehiel de OP gewijzigd en slaat mijn post als kut op dirk vd broek
Kliekjes.quote:
Ik wel. Toen MLI er nog was. Ongeveer elke keer als zij de OP deed.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:36 schreef DR34M3R het volgende:
Daarom ook kan sexy zijn.quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Haal jij de tupperware bakjes of ik
Vooral de laatste op van MLIquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:42 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik wel. Toen MLI er nog was. Ongeveer elke keer als zij de OP deed.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:42 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Daar deed doe ik altijd boodschappen, nostalgie![]()
Welke dan? Ze vinden mij vast niet aardig.quote:
Goede avondquote:
Ik kom uit Dordrecht dus ik ben een grensgeval.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:44 schreef robbolo het volgende:
Wie is er hier niet van onder de rivieren?
Wat doe je op het dakterras als je binnen kunt roken?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
sta je op het dakterras te roken, staat je buurman te zwoegen in de schuur
wel goeie klets![]()
Ik ben van boven de riveren!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:44 schreef robbolo het volgende:
Hoevaak wil je nog dat ik het zeg?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:44 schreef robbolo het volgende:
klets = brabants voor kletsquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:46 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wat doe je op het dakterras als je binnen kunt roken?
Buurman zwoegen op dit uur?
Klets
Dronken dan krijg je dat. Wartaal.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:46 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wat doe je op het dakterras als je binnen kunt roken?
Buurman zwoegen op dit uur?
Klets
8 keerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:46 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hoevaak wil je nog dat ik het zeg?
Gelukkig nietquote:
ow dat verklaart een hoopquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kom uit Dordrecht dus ik ben een grensgeval.
Denk dat dat hier niet zo verbazingwekkend isquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:49 schreef heksehiel het volgende:
[..]
We zijn het zomaar een keer eens... shocking
Duidelijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klets = brabants voor klets
dakterras: rookvrije partner
Buurman: komt zo pilsje pakken
Midden in de stad op zón pleintje. Mogelijk is de Action er later bij gekomen, maar toen was ik al wer weg.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:48 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Die bij de Action in de buurt enzo.
Inderdaad. Hoe dichter bij Dordt hoe rotter het wordt.quote:
de buurman was aan het verven, maar hij is nu spoorloos, z'n vrouw haalde hem terug omdat het internet niet werkte. Ik heb mijn IT-vriendje aangeboden, maar ze weigerdequote:
Er zijn er wel meerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Denk dat dat hier niet zo verbazingwekkend is.
Er is sowieso maar 1 stad in Nederland.
En jij zit er midden in! Oh dear....quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoe dichter bij Dordt hoe rotter het wordt.
En waar ligt ver?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Midden in de stad op zón pleintje. Mogelijk is de Action er later bij gekomen, maar toen was ik al wer weg.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:37 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Goed hè! Keer wat andere verhalen.
quote:
Dat accent vind ik dan wel weerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoe dichter bij Dordt hoe rotter het wordt.
De enige echte. Onze aller hoofdstad.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Er zijn er wel meerMaar waar woon je?
Ja klopt. Vlakbij het Burgerweeshuis is het. De Action is er inderdaad later pas bijgekomen, een echte aanwinst voor de stad.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Midden in de stad op zón pleintje. Mogelijk is de Action er later bij gekomen, maar toen was ik al wer weg.
Mag ik dan langskomen?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
![]()
[..]
Zal ik op mijn knieën blijven liggen vanavond?
Het sluit wel aan bij het beeld dat ik eerder kreeg toen je zei dat je iets anders wilde zuigen dan stof.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:53 schreef DR34M3R het volgende:
Zal ik op mijn knieën blijven liggen vanavond?
Waar je woontquote:
Sommige mensen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de buurman was aan het verven, maar hij is nu spoorloos, z'n vrouw haalde hem terug omdat het internet niet werkte. Ik heb mijn IT-vriendje aangeboden, maar ze weigerde
Het is zelfs zo erg dat er mensen van ellende van de burg af springen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En jij zit er midden in! Oh dear....
Oh. Daten?quote:
Ok... Sorryquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:58 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Als jij in A'dam woont, dan woon ik daar zo ongeveer 100km ten oosten van.
In Eindhoven wonen alleen nette mensen. Vooral in de wijk waar ik woon.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
Het is zelfs zo erg dat er mensen van ellende van de burg af springen.
Zal zo even mijn eisenlijstje posten, als je daar aan voldoet, kunnen we misschien wat regelenquote:
Bezem, ben je zemmel ofzo?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:59 schreef Howl het volgende:
[..]
In Eindhoven wonen alleen nette mensen. Vooral in de wijk waar ik woon.
Het erge nog is dat het vlakbij mijn huis is gebeurt ook. Het was zelfs op het journaal vandaag.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:59 schreef Howl het volgende:
[..]
Ken je deze man ook?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:59 schreef Howl het volgende:
[..]
Oke.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:00 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zal zo even mijn eisenlijstje posten, als je daar aan voldoet, kunnen we misschien wat regelen
Hahaha, daar heb je op deze manierquote:
Nee, ik woon gelukkig niet in Woensel-West.quote:
Ik ben blij voor jequote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:04 schreef Howl het volgende:
[..]
Nee, ik woon gelukkig niet in Woensel-West.
quote:
Geef haar de schuld van het feit dat je als man niet in staat bent om de interesse van een vrouw op te wekken.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:07 schreef S95Sedan het volgende:
HH is zo ondoordringbaar als een baksteen![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef haar de schuld van het feit dat je als man niet in staat bent om de interesse van een vrouw op te wekken.
Niet geschoten is altijd mis.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
HH is zo ondoordringbaar als een baksteen![]()
QFT sedan.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef haar de schuld van het feit dat je als man niet in staat bent om de interesse van een vrouw op te wekken.
Ze is er wel meteen vandoorquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd mis.En ooit zal er iemand komen die tot HH kan doordringen. Misschien ben ik dat wel.
Ik gok dat het maken van het lijstje wat tijd kost...quote:
Een lijstje maken kost tijd.quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
jij moet maar gauw echt spontaan verliefd wordenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:11 schreef heksehiel het volgende:
Date eisenlijstje:
- Je bent een man zijn
- Je bent langer dan 1.83 zijn
- Je bent tussen de 30 en 33 jaar zijn
- Je hebt geen kinderen
- Je bent niet eerder getrouwd
- Je hebt geen relatie
- Je bent intelligent, kunt snel schakelen, vooruitdenken
- Je hebt humor, bent adrem en scherp
- Je hebt bij voorkeur blauwe ogen
- Je hebt een auto
- Je hebt geld (geen bakken maar ook geen uitkeringstrekker)
- Je bent dominant en kunt mij aan
- Je kunt op momenten lief zijn
- Je houdt van knuffelen en ziet dit losstaan van sex
- Je houdt van sex
- Je bent sportief
- Je hebt een lekker lichaam en een mooie kop
- Je hebt wat te vertellen en bent ook geïnteresseerd in de ander
- Je hebt geen autisme, AHDH, borderline, schizofrenie, etc
- Je houdt van festivals
- Je houdt van vakanties waarbij je niet alleen in luxe leeft, maar ook met een rugzak op de wereld wil verkennen
- Je bent attent
- Je claimt mij niet
- Je bent stoer
- Je hebt smaak voor leuke kleding
- Heel belangrijk: je hebt een goede muzieksmaak (bijna vergeten)
- Je neemt initiatief, maar kan je ook laten verrassen door mij
- Je bent met momenten heerlijk impulsief, maar ook verantwoordelijk op andere momenten
Dit was het voor nu, wordt mogelijk nog aangevuld
Dan vallen de meeste hier al af denk ik. Die leeftijd doet t m. En ben je erg standvastig wat je lijst betreft?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:11 schreef heksehiel het volgende:
Date eisenlijstje:
-lange lijst-
Vooralsnog wel.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:13 schreef robbolo het volgende:
[..]
Dan vallen de meeste hier al af denk ik. Die leeftijd doet t m. En ben je erg standvastig wat je lijst betreft?
En dat alleen maar voor een date!! Wat is het relatie eisenlijstje, vraag ik mij af...quote:
1 woord: Vrouwquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:13 schreef robbolo het volgende:
[..]
Dan vallen de meeste hier al af denk ik. Die leeftijd doet t m. En ben je erg standvastig wat je lijst betreft?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:11 schreef heksehiel het volgende:
Date eisenlijstje:
- Je bent een man zijn check
- Je bent langer dan 1.83 zijn 1.81
- Je bent tussen de 30 en 33 jaar zijn 26
- Je hebt geen kinderen check
- Je bent niet eerder getrouwd check
- Je hebt geen relatie check
- Je bent intelligent, kunt snel schakelen, vooruitdenken check
- Je hebt humor, bent adrem en scherp check
- Je hebt bij voorkeur blauwe ogen check
- Je hebt een auto check
- Je hebt geld (geen bakken maar ook geen uitkeringstrekker) check
- Je bent dominant en kunt mij aan no check
- Je kunt op momenten lief zijn check
- Je houdt van knuffelen en ziet dit losstaan van sex check
- Je houdt van sex check
- Je bent sportief check
- Je hebt een lekker lichaam en een mooie kop check
- Je hebt wat te vertellen en bent ook geïnteresseerd in de ander check
- Je hebt geen autisme, AHDH, borderline, schizofrenie, etc no check
- Je houdt van festivals check
- Je houdt van vakanties waarbij je niet alleen in luxe leeft, maar ook met een rugzak op de wereld wil verkennen check
- Je bent attent check
- Je claimt mij niet check
- Je bent stoer check
- Je hebt smaak voor leuke kleding check
- Heel belangrijk: je hebt een goede muzieksmaak (bijna vergeten) check
- Je neemt initiatief, maar kan je ook laten verrassen door mij check
- Je bent met momenten heerlijk impulsief, maar ook verantwoordelijk op andere momenten check
Dat volgt zodra ik die date heb gehadquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En dat alleen maar voor een date!! Wat is het relatie eisenlijstje, vraag ik mij af...
Helaas, ik voldoe niet aan jouw lijstje, zie doorgestreepte punten.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:11 schreef heksehiel het volgende:
Date eisenlijstje:
- Je bent een man zijn
- Je hebt geen kinderen
- Je hebt geen relatie
- Je hebt een auto
- Je houdt van sex
- Je bent sportief
- Je houdt van festivals *mits het geen kamperen wordt
- Je houdt van vakanties waarbij je niet alleen in luxe leeft, maar ook met een rugzak op de wereld wil verkennen
- Je bent attent
- Je claimt mij niet
- Je bent stoer
- Je bent met momenten heerlijk impulsief, maar ook verantwoordelijk op andere momenten
Dat had eigenlijk het laatste puntje moeten zijn: 'Je maakt dermate indruk dat ik al deze punten spontaan vergeet als ik jou zie'.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
jij moet maar gauw echt spontaan verliefd worden
Jeetje wat een waslijst zegquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:11 schreef heksehiel het volgende:
Date eisenlijstje:
- Je bent een man zijn
- Je hebt geen kinderen
- Je hebt geen relatie
- Je hebt een auto
- Je houdt van sex
- Je bent sportief
- Je houdt van festivals
- Je bent attent
- Je claimt mij niet
- Je bent stoer
Klopt, maar niet voor mijquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:15 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ook jongere en kleinere mensen zijn interessant
En daar staan zeker nog meer eisen op.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:16 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat volgt zodra ik die date heb gehad
Mocht ik nou verliefd worden, dan zal ik laten weten welke punten niet van toepassing warenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat had eigenlijk het laatste puntje moeten zijn: 'Je maakt dermate indruk dat ik al deze punten spontaan vergeet als ik jou zie'.
ik ben na 3 lange relaties gestopt met eisenlijstjes. Ben nu al bijna 3 jaar heel gelukkig met een man die niet aan mijn lijstjes zou voldoenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat had eigenlijk het laatste puntje moeten zijn: 'Je maakt dermate indruk dat ik al deze punten spontaan vergeet als ik jou zie'.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:11 schreef heksehiel het volgende:
Date eisenlijstje:
- Je bent een man zijn
- Je hebt geen kinderen
- Je hebt geen relatie
- Je hebt een auto
- Je houdt van sex
- Je bent sportief
- Je houdt van festivals
- Je bent attent
- Je claimt mij niet
- Je bent stoer
En wat is er voor nodig om jou verliefd te laten worden?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:18 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Mocht ik nou verliefd worden, dan zal ik laten weten welke punten niet van toepassing waren
Ik vul 'm alvast in zodat we hem t.z.t. kunnen vergelijken...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:18 schreef heksehiel het volgende:
Mocht ik nou verliefd worden, dan zal ik laten weten welke punten niet van toepassing waren
Ignorance is a blissquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
maar ik dacht er ooit anders over, zie mijn column
Zie lijst, maar dan min de punten die er dan niet toe doen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat is er voor nodig om jou verliefd te laten worden?
discriminantquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je mist helaas de essentiele punten. Dus daten gaat 'm niet worden.
Welke?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je mist helaas de essentiele punten. Dus daten gaat 'm niet worden.
Die kinderen gaan echt een probleem worden tenzij je ze uit je leven zetquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Helaas, ik voldoe niet aan jouw lijstje, zie doorgestreepte punten.
Welke zijn dat?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:20 schreef robbolo het volgende:
[..]
Zie lijst, maar dan min de punten die er dan niet toe doen.
Mja, mijn dochter kan over 3-4 jaar het huis uitquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:22 schreef heksehiel het volgende:
Die kinderen gaan echt een probleem worden tenzij je ze uit je leven zet![]()
Kamperen is een must bij festivals![]()
Leeftijd kan over onderhandeld worden.
Blauwe ogen was een voorkeur.
Jij maakt het wel heel moeilijk zo...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn eisenlijstje:
- ik kan mezelf zijn
Ik ben 1.92m, jij?quote:
Ik date dan ook niet zomaar natuurlijkquote:
Laat dat nu juist heel erg moeilijk zijn jezelf zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn eisenlijstje:
- ik kan mezelf zijn
Uiteraard.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:24 schreef heksehiel het volgende:
Ik date dan ook niet zomaar natuurlijk![]()
En ik heb natuurlijk op een paar punten na hetzelfde te bieden, dus je krijgt er wel wat voor terug.
Krijg ik nog antwoord op mijn vraag?quote:
Neem aan dat je dr op date thuis laat?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, mijn dochter kan over 3-4 jaar het huis uit
![]()
Mkay.
Tja, ik heb reebruine kijkers.
Ja ik dusquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben 1.92m, jij?
Edit: Ah, 1.89, vandaar.
Die heb je zelf al... Die Bambi blik van jou...quote:
Nee want dat zou niet matchen met het punt over de kleding en het stoerheidsgehalte.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:26 schreef robbolo het volgende:
[..]
En als ik dan hoge hakken ga dragen, wat weer samenvalt met het dominante, is t dan wel goed?
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:27 schreef heksehiel het volgende:
Neem aan dat je dr op date thuis laat?
Reebruine kijkers, hmm...
Ik zal het eens overdenken
Vergeet het groene er niet in, dat doet het 'm juistquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heb je zelf al... Die Bambi blik van jou...
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:29 schreef heksehiel het volgende:
Vergeet het groene er niet in, dat doet het 'm juist
Wie hoge hakken durft te dragen is hartstikke stoer en modieus!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:28 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee want dat zou niet matchen met het punt over de kleding en het stoerheidsgehalte.
Ik ook.quote:
Dat is voor het eerst hoor dat jij kinderen hebt? Dat wist ik heul nie!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Helaas, ik voldoe niet aan jouw lijstje, zie doorgestreepte punten.
Daar zeg je wat... maar dan is de kans heel groot dat je in de friendszone komtquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:30 schreef robbolo het volgende:
[..]
Wie hoge hakken durft te dragen is hartstikke stoer en modieus!
-edit-
En humor niet te vergeten!
Oké, goed excuus.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:30 schreef heksehiel het volgende:
Ik ben ook keidruk met lijstjes maken
Als je die nou naar hem PM't heb je ook meteen aan het beantwoorden voldaan...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:30 schreef heksehiel het volgende:
Ik ben ook keidruk met lijstjes maken
Kijk zo kom je nog wat over de mannen te weten hierquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat is voor het eerst hoor dat jij kinderen hebt? Dat wist ik heul nie!
Frienszone is bedacht door mensen die altijd buiten de boot vallenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:32 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Daar zeg je wat... maar dan is de kans heel groot dat je in de friendszone komt
Ik heb een dochter van 14, bijna 15, is al vaker langsgekomen in deze Singles reeks.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:32 schreef DR34M3R het volgende:
Dat is voor het eerst hoor dat jij kinderen hebt? Dat wist ik heul nie!
Al een aantal kerenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb een dochter van 14, bijna 15, is al vaker langsgekomen in deze Singles reeks.
Wat heeft hij nou aan mijnquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je die nou naar hem PM't heb je ook meteen aan het beantwoorden voldaan...
Hij kan een stukje aanvullen, cross checken. verbeteren, reflecteren. Heel handig!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:36 schreef heksehiel het volgende:
Wat heeft hij nou aan mijn
- 'wat moet ik nog doen voordat ik weg ga- lijstje'
- Adressenlijstje
- Nuttige adressen/nummers lijst
- Wat moet ik meenemen lijst
- Boodschappenlijst
- Welke doelen ga ik aan werken lijst
Maar ik zit hier niet dag en nacht!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb een dochter van 14, bijna 15, is al vaker langsgekomen in deze Singles reeks.
Of door mensen die wel vrienden willen blijven met iemand, maar niet met iemand willen neukenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:33 schreef robbolo het volgende:
[..]
Frienszone is bedacht door mensen die altijd buiten de boot vallen
Is dat positief of negatief?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:37 schreef DR34M3R het volgende:
Maar ik zit hier niet dag en nacht!
En ik lees nooit terug
Maar je gooit nu mijn hele beeld van jou aan gruzelementen..
Eens in de zoveel tijd heb ik dat. Dat ik om wat voor reden dan ook een zo ontzettend verkeerd beeld heb van iemand op internet..
Techno heeft het al eens gezegd hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Maar ik zit hier niet dag en nacht!
En ik lees nooit terug
Maar je gooit nu mijn hele beeld van jou aan gruzelementen..
Eens in de zoveel tijd heb ik dat. Dat ik om wat voor reden dan ook een zo ontzettend verkeerd beeld heb van iemand op internet..
Die laatste twee kunnen wel handig zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:36 schreef heksehiel het volgende:
Wat heeft hij nou aan mijn
- 'wat moet ik nog doen voordat ik weg ga- lijstje'
- Adressenlijstje
- Nuttige adressen/nummers lijst
- Wat moet ik meenemen lijst
- Boodschappenlijst
- Welke doelen ga ik aan werken lijst
Het zal een "kip en het ei" discussie worden denk ikquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:37 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Of door mensen die wel vrienden willen blijven met iemand, maar niet met iemand willen neuken
Zo goed kent ie mij nog niet, denk ikquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij kan een stukje aanvullen, cross checken. verbeteren, reflecteren. Heel handig!
Zijn er ook mensen waar mee je wel wil neuken maar geen relatie wil?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:37 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Of door mensen die wel vrienden willen blijven met iemand, maar niet met iemand willen neuken
.....quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zijn er ook mensen waar mee je wel wil neuken maar geen relatie wil?
Hoeren?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar, vertel... PM mag ookquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:42 schreef heksehiel het volgende:
Zo goed kent ie mij nog niet, denk ik
Positiefquote:
Ja, dat is me inmiddels wel duidelijk. Dat is mijn straf voor niet continu fok!en en/of teruglezen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Techno heeft het al eens gezegd hoor
Je loopt gewoon een beetje achter
Of FB.quote:
Nou het boodschappenlijstje voor vandaag was:quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Die laatste twee kunnen wel handig zijn.
Neequote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, dat is me inmiddels wel duidelijk. Dat is mijn straf voor niet continu fok!en en/of teruglezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- GENIETEN!quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:44 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nou het boodschappenlijstje voor vandaag was:
-cola light
-sigaretten
-kauwgom
-pindakaas
![]()
Het doelenlijstje moet nog
Komt wel eens voorquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Goed lijstje. Buiten het light gedoe dan.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:44 schreef heksehiel het volgende:
Nou het boodschappenlijstje voor vandaag was:
-cola light
-sigaretten
-kauwgom
-pindakaas
![]()
Het doelenlijstje moet nog
Maar doe je dat dan ook?quote:
Oke.quote:
Blijf wel een vrouw hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Goed lijstje. Buiten het light gedoe dan.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zeg dan cola zero dat is precies hetzelfde als cola light.quote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+GHB is makkelijkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Heulemaal nietquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:49 schreef tijnbrein het volgende:
Zeg dan cola zero dat is precies hetzelfde als cola light.
![]()
![]()
Bespeur ik hier een 'met de pantoffels op de bank en ik laat mij bedienen' mentaliteit?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:50 schreef Techno het volgende:
I know. Als ik maar gewone Coca Cola krijg.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
![]()
coca cola lightquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
coca cola zero![]()
![]()
Nee, die light-zooi vind ik dus echt niet lekker.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:51 schreef AirwiN het volgende:
Bespeur ik hier een 'met de pantoffels op de bank en ik laat mij bedienen' mentaliteit?
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+hihihi, daar moet je wel de kans voor krijgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.![]()
Je hoeft geen light mee te drinken nee.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:50 schreef Techno het volgende:
[..]
I know. Als ik maar gewone Coca Cola krijg.
![]()
![]()
Het is wel dominantquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bespeur ik hier een 'met de pantoffels op de bank en ik laat mij bedienen' mentaliteit?
![]()
![]()
Zo'n slechte sex?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:51 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Tuurlijk. Kom er vaak pas na de sex achter dat ik namelijk geen relatie wil
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.![]()
Echt wel.quote:
Dat is een kwestie van doseren.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Ze moet er natuurlijk wel wat van merken
14 SHADES OF GREY
Absoluut, daarom vroeg ik het voor de zekerheid nog even. Helaas gaat de dominantie niet verder dan de voorkeur voor een bepaalde variant cola.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Neuh, maar dan kom ik erachter dat het lust was en geen verliefdheid. Die kun je soms aardig met elkaar verwarrenquote:![]()
![]()
Die mag Techno beantwoordenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut, daarom vroeg ik het voor de zekerheid nog even. Helaas gaat de dominantie niet verder dan de voorkeur voor een bepaalde variant cola.
![]()
![]()
You ain't seen nothing yet.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:54 schreef AirwiN het volgende:
Absoluut, daarom vroeg ik het voor de zekerheid nog even. Helaas gaat de dominantie niet verder dan de voorkeur voor een bepaalde variant cola.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hihihi, daar moet je wel de kans voor krijgen!
[..]
14 SHADES OF GREY
Vandaag niet neequote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hihihi, daar moet je wel de kans voor krijgen!
![]()
Moeheid![]()
![]()
Gelukkig maar, ik heb helemaal niks met dominante mannen...quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Dat is zeker zo.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:54 schreef heksehiel het volgende:
Neuh, maar dan kom ik erachter dat het lust was en geen verliefdheid. Die kun je soms aardig met elkaar verwarren
![]()
![]()
Watje.quote:
14 SHADES OF GREY
Er past er ook maar één op die troon hèquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik heb helemaal niks met dominante mannen...
![]()
![]()
Ik heb überhaupt niets met mannen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:57 schreef AirwiN het volgende:
Gelukkig maar, ik heb helemaal niks met dominante mannen...
![]()
![]()
Er zijn ook andere manieren om een vrouw zo ver te krijgen dat ze doet wat je wil.quote:
14 SHADES OF GREY
Don't worry.. denk ikquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:58 schreef heksehiel het volgende:
Bring it onEn vergeet mijn puntje over het mij aankunnen niet hè?
![]()
![]()
![]()
Jij als prinses natuurlijk...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:58 schreef heksehiel het volgende:
Er past er ook maar één op die troon hè
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knuffelen Dreamer?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga slapen, ben ineens helemaal op.
Welterusten![]()
Klinkt spannend.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:00 schreef heksehiel het volgende:
Ik denk eerder dat jij je zorgen moet maken
![]()
![]()
Slaap lekker Dreamer.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:00 schreef DR34M3R het volgende:
Welterusten![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knuffelen Dreamer?![]()
Knuf... fe... l
Weltrustenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:00 schreef DR34M3R het volgende:
Welterusten![]()
![]()
14 SHADES OF GREY
Droom zequote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:00 schreef DR34M3R het volgende:
Welterusten![]()
![]()
![]()
Ik heb ook een (Zuiderlijk) temperamentje.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:02 schreef heksehiel het volgende:
Zo erg is het nou ook weer nietMaar heb gewoon een temperamentje.
![]()
![]()
Ik voorspel vuurwerkquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb ook een (Zuiderlijk) temperamentje.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:02 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer nietMaar heb gewoon een temperamentje.
![]()
![]()
Vertel je geheimen eens. Hoe krijg jij dat voor elkaar?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zijn ook andere manieren om een vrouw zo ver te krijgen dat ze doet wat je wil.
![]()
Ik wil iets zeggen, maar kan niet hierquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je maar niet GroenLinks stemt dan, want die willen het verbieden
![]()
![]()
PM het maar dan.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:08 schreef heksehiel het volgende:
Ik wil iets zeggen, maar kan niet hier
![]()
![]()
Net bij hart van NederlandGisteravond is na een achtervolging een man van de brug gesprongen en in het ziekenhuis overleden. En dat gebeurde vlakbij mij huis. Ik heb er helemaal niks van gemerkt.
14 SHADES OF GREY
Met mate, met matequote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:10 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ben ik ook, maar gewoon niet altijd, altijd lief is namelijk saai.
![]()
![]()
Oh, dat. Maar dat was geen zelfmoord. Wel Darwin-Award waardig.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:10 schreef tijnbrein het volgende:
Net bij hart van NederlandGisteravond is na een achtervolging een man van de brug gesprongen en in het ziekenhuis overleden. En dat gebeurde vlakbij mij huis. Ik heb er helemaal niks van gemerkt.
![]()
Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:10 schreef heksehiel het volgende:
Ben ik ook, maar gewoon niet altijd, altijd lief is namelijk saai.
![]()
![]()
Het is mij nog nooit gelukt om een vrouw te versieren.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:06 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Vertel je geheimen eens. Hoe krijg jij dat voor elkaar?
Hoezo?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik wil iets zeggen, maar kan niet hier14 SHADES OF GREY
Je hebt toch een vriendin gehad? Of had zij jou versierd?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:12 schreef tijnbrein het volgende:
Het is mij nog nooit gelukt om een vrouw te versieren.![]()
![]()
Dat zeker. Als je in het donker van een brug springt in koud water dan moet je wel heel erg wanhopig zijn om aan de politie te ontkomen. Als ze weg waren gerend dan hadden ze waarschijnlijk nog ontkomen ook.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:11 schreef Howl het volgende:
[..]
Oh, dat. Maar dat was geen zelfmoord. Wel Darwin-Award waardig.
14 SHADES OF GREY
Zou dat sowieso niet versieren noemen, overkomt je eerderquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Je hebt toch een vriendin gehad? Of had zij jou versierd?
![]()
![]()
Zij heeft wel de eerst stap gezet.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Je hebt toch een vriendin gehad? Of had zij jou versierd?
14 SHADES OF GREY
Maar je kan het lot wel een handje helpen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou dat sowieso niet versieren noemen, overkomt je eerder
14 SHADES OF GREY
Mwa, nee.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar je kan het lot wel een handje helpen.
![]()
Lot? In sommige gevallen moet je gewoon jezelf een schop onder je ass geven hoor.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben niet zo (bij)gelovig.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:15 schreef tijnbrein het volgende:
![]()
![]()
Of anderen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:16 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Lot? In sommige gevallen moet je gewoon jezelf een schop onder je ass geven hoor.![]()
![]()
Tsja zij gaf mij haar telefoonnummer. In eerste instantie dacht ik misschien kunnen we gewoon vrienden worden. En dat werd toch iets anders.quote:
quote:
14 SHADES OF GREY
Inderdaad. En dat heb ik in sommige gevallen niet gedurft.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:16 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Lot? In sommige gevallen moet je gewoon jezelf een schop onder je ass geven hoor.
Dat is nog beter.quote:
14 SHADES OF GREY
En dan gebeurt er niks en dan heb je later spijt dat je niks gedaan hebt.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hou niet zo van lot tarten, zie wel hoe het loopt
14 SHADES OF GREY
Ik geloof wel goed. Komt nu alleen wel allemaal gruwelijk dichtbij en tja dan komt de spanning vanzelf om de hoek. En hoe is het met jou? Ben je aan het daten?quote:![]()
![]()
Nee.... Eigenlijk niet?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, je weet wat ze over slechte mensen zeggen hè?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Been there done that, shit happens.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan gebeurt er niks en dan heb je later spijt dat je niks gedaan hebt.
![]()
Volgende week toch, of vergis ik me nu? Zolang het gezonde spanning is, is het goed.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:26 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik geloof wel goed. Komt nu alleen wel allemaal gruwelijk dichtbij en tja dan komt de spanning vanzelf om de hoek. En hoe is het met jou? Ben je aan het daten?
Met mij gaat het relax. Wij gingen toch daten als jij terug bent?
had vandaag/vanavond eigenlijk een date met iemand, maar die moest afzeggen vanwege een training/voorstelling, zoiets. ander keertje dus![]()
Ooo oke, ik wist niet dat je slecht was?quote:
alhoewel..."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Hoiquote:
14 SHADES OF GREY
Maandag al en ik geloof dat het geen gezonde spanning meer is, want ik zou liever niet gaan en mijn tas is ook veel te kleinquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Volgende week toch, of vergis ik me nu? Zolang het gezonde spanning is, is het goed.
Met mij gaat het relax. Wij gingen toch daten als jij terug bent?
had vandaag/vanavond eigenlijk een date met iemand, maar die moest afzeggen vanwege een training/voorstelling, zoiets. ander keertje dus
![]()
![]()
Me too bro.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Been there done that, shit happens.
Maar iemand zou toch de eerste stap moeten zetten. Anders gebeurt er nooit iets.14 SHADES OF GREY
Dat denk je nu, maar als je er straks bent zul je er denk ik geen spijt van hebben. Lekker even weg van alles en iedereen. En laat je make-up en toilet zooi gewoon thuis, scheelt een hoop, en jij bent al mooi van jezelf.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maandag al en ik geloof dat het geen gezonde spanning meer is, want ik zou liever niet gaan en mijn tas is ook veel te klein![]()
![]()
Ik? Ik ben hartstikke braaf.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:30 schreef automatic_ het volgende:
Ooo oke, ik wist niet dat je slecht was?
alhoewel...
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: