quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:23 schreef venomsnake het volgende:
Willem II: Aerts; Wau, Van Eijden, Biemans, Swinkels; Vorthoren, Kargbo, Messoudi, Reniers; Mourad, Muhamadu.
FC Twente: Mikhailov; Wellenberg, Wisgerhof, Douglas, Braafheid; Brama, Perez, Janssen; Arnautovic, Nkufo en Elia.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:06 schreef venomsnake het volgende:
SC Heerenveen: Vandenbussche; Breuer, Bak-Nielsen, Dingsdag, Popov; Grindheim, Svec, Pranjic; Beerens, Elm en Paulo Henrique.
Sparta Rotterdam: Cássio; Vermes, Knol, Promes, Jaggy; Rutjes, Touzani, Slot, Strootman; Poepon en John.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:29 schreef venomsnake het volgende:
Vitesse: Velthuizen; Verhaegh, Sprockel, Drost, Van der Struijk; Claudemir, Sansoni, Hofs, Molhoek; Nilsson en Kolk.
NAC Breda: Ten Rouwelaar; Fehér, Loran, Zwaanswijk ,Gorter; Kolkka, Gilissen, Kwakman; Cairo, Lurling en Boukhari.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:13 schreef venomsnake het volgende:
Heracles Almelo: Pieckenhagen; Boakye, Maertens,Wuytens, Looms; Quansah, Van den Bergh, Shayesteh; Douglas, Everton en Overtoom.
FC Volendam: Verhoeven; Maynard, Schilder, Bakens, Koning; De Lange, Hofstede, Boots; Van Dijk, Sheotahul en Van Zaanen.
Ik gun het Volendam dat ze eindelijk eens van de laatste plaats gerakenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:17 schreef Jojoortje het volgende:
Idd belangrijke wedstrijd voor Heracles. Ze moeten gewoon 3 punten gaan pakken
Ze kunnen nog best een nederlaagje lijden hoor..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:17 schreef Jojoortje het volgende:
Idd belangrijke wedstrijd voor Heracles. Ze moeten gewoon 3 punten gaan pakken
Ik ook als het maar niet ten koste van de Graafschap is. Roda mag wel direct degraderenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik gun het Volendam dat ze eindelijk eens van de laatste plaats geraken
Eeeeeigenlijk wel ja... Wel een leuk clubje dat Volendamquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik gun het Volendam dat ze eindelijk eens van de laatste plaats geraken
Niks, gewoon winnen vanavondquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ze kunnen nog best een nederlaagje lijden hoor..
Eens, Roda mag lekkere fuseren in de eerste divisie.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:19 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ik ook als het maar niet ten koste van de Graafschap is. Roda mag wel direct degraderen
Sowwyquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:25 schreef Adelante het volgende:
Molhoek en Hofs niet tegen PSV, dus deze TT kan volgende week hergebruikt worden.
Van intelligentie heb je die jongen nog nooit kunnen beschuldigen...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:25 schreef venomsnake het volgende:
Hofs pakt een oerdomme gele kaart waardoor hij de wedstrijd tegen PSV moet missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |