Als ik geile plaatjes wil bekijken kies ik wel wat beters uit dan jij met je lutsersmaak.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:12 schreef trifko het volgende:
[..]
je bent zo zielig, hoeveel reacties heb je hier al geplaatst.. je komt gewoon voor die geile plaatjes geeft het gewoon toe..

omg, ik moest lachenquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:31 schreef Mike30 het volgende:
[..]
Als ik geile plaatjes wil bekijken kies ik wel wat beters uit dan jij met je lutsersmaak.

Coprolagnie, coprofillie of poepseks........................quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:31 schreef Mike30 het volgende:
[..]
Als ik geile plaatjes wil bekijken kies ik wel wat beters uit dan jij met je lutsersmaak.

quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:04 schreef trifko het volgende:
[..]
Coprolagnie, coprofillie of poepseks........................
Dit alleen al maakt jou erger dan alle Trifko topics bij mekaar x 1000..
 HOAX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111EINZZZWEI
  HOAX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111EINZZZWEI

En trifko is weer terug in de race 1-1!quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:04 schreef trifko het volgende:
[..]

ja, je kan niet aan mij tippen, ik span gewoon de kroon, leuk dat je even de moeite neemt voor de research naar mijn topichistoryquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:04 schreef trifko het volgende:
[..]

Kijk eens wat de mensen dachten wie het geschreven had:quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:04 schreef trifko het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:56 schreef Noorseviking het volgende:
trifko ben jij het?

quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:48 schreef Mike30 het volgende:
[..]
Kijk eens wat de mensen dachten wie het geschreven had:
[..]
buwhahahahahahahahaahahahahahahahahahahaahahahaahahHAHAHAHARGHC UCGH UCGH PROEST GEDVERGODVER KAN HET NOG MOOIER?

nee ik denk dat ik haar voor later bewaar, ik ga eerst even de moeder van Mike30 neuken..quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:54 schreef FL_Freak het volgende:
Dit is een kwaliteits topic
Heb je der al geneukt ofnie?

behalve een lutser....ook nog een necrofiel! Buwhahahahaahahaquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:31 schreef trifko het volgende:
[..]
nee ik denk dat ik haar voor later bewaar, ik ga eerst even de moeder van Mike30 neuken..

gast, get a life, heb je niets anders te doen ofzo..quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:35 schreef Mike30 het volgende:
[..]
behalve een lutser....ook nog een necrofiel! Buwhahahahaahaha
Ik geef je geld toe als je haar neukt en iedereen mag komen kijken, dat wordt lachen.
lutser
 je bent een kutkloon, die al veelste veel aandacht heeft gehad, en nou opzoutuh, period..
  je bent een kutkloon, die al veelste veel aandacht heeft gehad, en nou opzoutuh, period..   
 SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...

ga een leven zoeken N.E.R.D., je kan niet eeuwig blijven teren op mijn sappige verhalen..quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:38 schreef J.Herrer het volgende:
Heb je nog sappige fantasieën die je met ons wilt delen trifko?

trifko, je kunt soms wel signalen afgeven he. Je kunt bijvoorbeeld knipogen ofzoquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:42 schreef trifko het volgende:
[..]
ga een leven zoeken N.E.R.D., je kan niet eeuwig blijven teren op mijn sappige verhalen..
* trifko zet J.Herrer op negeermodus

quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:40 schreef trifko het volgende:
[..]
gast, get a life, heb je niets anders te doen ofzo..je bent een kutkloon, die al veelste veel aandacht heeft gehad, en nou opzoutuh, period..

* trifko zet Mike30 op negeermoduslutser, necrofiel, moederneuker, incestboySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |