SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do you think you will walk away untested?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:45 schreef Natrium het volgende:
Ze moet wel heel geil zijn dat je haar wil neuken
Ik heb hier niet echt ervaringen mee, en ik betwijfel of je die hier uberhaubt gaat vinden.ze lijkt op haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zou jij het doen?
The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...
zeker weten dat het niet je tante is ipv nichtje? En natuurlijk zou ik haar doenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:52 schreef trifko het volgende:
[..]
ze lijkt op haar
[ afbeelding ]
zou jij het doen?![]()
ze is mijn nicht, maar dat klinkt zo gay, daarom zeg ik nichtje.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
zeker weten dat het niet je tante is ipv nichtje? En natuurlijk zou ik haar doen
ah zo. Al besloten of je haar gaat neuken? dat zij daar aan meewerkt gaan we maar even vanuitquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:56 schreef trifko het volgende:
[..]
ze is mijn nicht, maar dat klinkt zo gay, daarom zeg ik nichtje.
ik ga daar nog niet zo van uit.. hoe moet ik nou die avances maken, ik wil straks niet de schlemiel worden dat ze de hele familie verteld dat ik een incest ben.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ah zo. Al besloten of je haar gaat neuken? dat zij daar aan meewerkt gaan we maar even vanuit
al gedaan.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:52 schreef trifko het volgende:
[..]
ze lijkt op haar
[ afbeelding ]
zou jij het doen?![]()
Zelfs als ze niet m'n zusje of mn nichtje was, zou ik haar doenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:52 schreef trifko het volgende:
[..]
ze lijkt op haar
[ afbeelding ]
zou jij het doen?![]()
dus ook als het je moeder was..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:15 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Zelfs als ze niet m'n zusje of mn nichtje was, zou ik haar doen
pics or it didnt happen?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik heb al 3 jaar lang een seksrelatie met m'n nichtje, heerlijk
daarom schakel ik ook jullie hulp in.. welke stappen moet ik ondernemen, om haar uiteindelijk te kunnen batsen..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:04 schreef Chirurg het volgende:
Al aan gedacht dat de kans misschien 99,9% is dat je nichtje dit niet met jou wil?![]()
ghb, works like a charmquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:08 schreef trifko het volgende:
[..]
daarom schakel ik ook jullie hulp in.. welke stappen moet ik ondernemen, om haar uiteindelijk te kunnen batsen..
Haar gewoon vertellen wat je voor haar voelt.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:08 schreef trifko het volgende:
[..]
daarom schakel ik ook jullie hulp in.. welke stappen moet ik ondernemen, om haar uiteindelijk te kunnen batsen..
Sla haar knock out en wees snel voordat ze weer bij komtquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:08 schreef trifko het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:45 schreef Natrium het volgende:
Ze moet wel heel geil zijn dat je haar wil neuken
Ik heb hier niet echt ervaringen mee, en ik betwijfel of je die hier uberhaubt gaat vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ja, je bent een incestquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:59 schreef trifko het volgende:
[..]
ik ga daar nog niet zo van uit.. hoe moet ik nou die avances maken, ik wil straks niet de schlemiel worden dat ze de hele familie verteld dat ik een incest ben.
als het tussen mij en haar blijft, I don care as long as I can bang her pussy..quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:42 schreef trifko het volgende:
[..]
als het tussen mij en haar blijft, I don care as long as I can bang her pussy..
maakt dat wat uit dan? ze woont in Amsterdam netals ik.quote:
Serieus, da's echt een bij elkaar geknepen mannenkont...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:26 schreef trifko het volgende:
vorige keer kwam ze uit de douche en toen ik gluurde zag ik dit zo een beetje..
[ afbeelding ]
sindsdien wordt het me te heet als ik met haar praat, ik heb zo een zin om die kleren van haar lijf te rukken en haar te batsen ook zie ik haar in mijn droom verschijnen elke avond..
wat moet ik doen... welke stappen moet ik nemen om haar te neuken.. ik wil niet dat ze boos op me wordt, omdat ik dit soort incestieuze ideeen heb..
kuch heaumeau kuchquote:Op zondag 15 maart 2009 01:35 schreef Lakai het volgende:
[..]
Serieus, da's echt een bij elkaar geknepen mannenkont...
jakkiebah!
wel als je dat een mannenkont vindtquote:
Goeie poging,quote:Op zondag 15 maart 2009 01:39 schreef trifko het volgende:
[..]
wel als je dat een mannenkont vindt
je bent nog maagd, geeft niet joch..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij toch ook ''quote:
dat dusquote:Op zondag 15 maart 2009 08:56 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Jij toch ook ''''
Hoewel je in een ander topic gepijpt werd door je buurvrouw op je 15e en 2 dagen later was je 18![]()
![]()
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |