hollanders zijn alle mensen boven de grens van limburgquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:20 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
maar dan zijn t niet de hollanders!
Of in het Noordenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:08 schreef Stout het volgende:
Wat leuk !! De volgende keer een high tea hier ?
O fijnquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:32 schreef freecell het volgende:
Ik heb mijn frituurpan omgegooid vanmiddag
We aten wat later (maar wél met verse olie)
hortensia'squote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:50 schreef Lois het volgende:
Yppy had ik geweten dat je Hortensias zocht dan had je hier nog wel 5 meter mogen uitgraven eh meenemenIk heb wit, blauw en roze, met dank aan de vorige bewoners
![]()
[..]
Nee, niet echt stom, maar hij past niet in het plaatje van de opgeknapte tuin, in mijn hoofd, en ik wil hem eig. dan blauw hebben.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:08 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ja! Na een half uur lang tuinsites lezen geloof ik dat het zo heet. Hij moet voor de vuilnisbakschuttig komen, dus iets groots is wel handig.
Roze is leuk! Waarom doe je hem weg? Is het een stomme plant?
Nou... nee, wacht ik cross-post ff:quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
O fijnKon je schaatsen in de keuken?
Ongeveer net zoiets als toen Christan een pot vaseline had gevonden
De patat was lekker, dat welquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:23 schreef freecell het volgende:
Ik plaatste net iets vrolijks over een huispak en patat.
Nou...
Ik ging net in mijn huispak naar het balkon, nam de stekker en gooide de frituurpan omHiervan werd Leander wakker en begon heel hard te brullen. (probeer deze situatie maar eens in te beelden
)
TARA naar de winkel voor nieuwe olie, Freecell álles ontvetten en schoonmaken (wat een kutwerk) nu heb ik een vies huispak....
Maar gelukkig is er over 5 minuten patatUit een nieuwe olie en een schone frituurpan
Ook leuk, ben ik ook al eens geweest... zou ik zo weer kunnen komen...quote:
Alles boven Zwolle en aan de Oostkant van het IJsselmeerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:35 schreef Stout het volgende:
[..]
ik woon in het noordenmaar ligt er aan wat jij noorden vind...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |