Hoe kom je erbij dat ik denk dat waterschade onder de fabrieksgarantie valt?quote:Op zondag 22 maart 2009 01:26 schreef W00fer het volgende:
Waarom denkt de TS dat waterschade onder de fabrieksgarantie valtDat is hetzelfde als per ongeluk een paaltje raken met een gloednieuwe Mercedes, en dan vervolgens de dag erop bij de garage eisen dat ze hem gratis uitdeuken
Het arbeidsloon om zoiets te repareren is al 150 euro (minimaal 2 uur reparatietijd bij Solid Vision repaircenter) en dan heb ik het nog niet eens over de onderdelen, onderzoekskosten en verzendkosten naar SV toe.
Check deze google url maar eens voor meer mensen met gezeik met hun iPhone
http://www.google.nl/search?hl=nl&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&hs=NXW&q=reparatie+solid+vision&btnG=Zoeken&meta=
Reparatie iPhone bij PDATech.nlquote:Op zondag 22 maart 2009 00:06 schreef GirlYouDontKnow het volgende:
[..]
Nou, dat klinkt zeer aantrekkelijk.. Zijn er meer mensen die ervaringen hebben met dit bedrijf?
Dank je wel!quote:Op zondag 22 maart 2009 01:52 schreef chriztiaan het volgende:
[..]
Reparatie iPhone bij PDATech.nl
Het bedrijf dat daar wordt genoemd kan je ook proberen. Zijn ongeveer te vergelijken qua prijzen en klantvriendelijkheid volgens de reacties.
Qua arbeidsloon valt het volgens mij ook wel mee. Woensdagavond om 8 uur kreeg ik een mailtje met wat de reparatie ging kosten, en of ik daar akkoord mee ging. De volgende ochtend lag om half 11 alweer een mailtje te wachten dat ie klaar was, en of ik het geld wilde overmaken+screenshotje sturen van de betaling. Bevestiging van m'n opgestuurde screenshotje gekregen, en hij ging meteen op de bus. Vrijdag kon ik er weer had ik m'n weer en was alles gefixt.
Succes ermee
In de vakantie? Dan geef je dat toch mooi op aan je reisverzekering? Daar zijn reisverzekeringen voor...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:55 schreef Laura 2000 het volgende:
Hier nog zo'n loser die z'n iPhone heeft laten vallen in de vakantie. Heb 'm opgestuurd naar http://www.ipod-service.nl/iphone3g.htm . Goedkoop, en hopelijk ook snelle en goede service.
Gaat meestal toch maar tot een bepaald bedrag? Bovendien was ie niet gestolen maar is enkel het scherm kapot gevallen, wist niet hoe dat precies zat, had geen zin in gedoe, en deze service is relatief goedkoop.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
In de vakantie? Dan geef je dat toch mooi op aan je reisverzekering? Daar zijn reisverzekeringen voor...
Je hebt een klein eigen risico. Snap echt niet dat je niet opgeeft dat ie stuk is. Dat is namelijk ook verzekerd.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:30 schreef Laura 2000 het volgende:
[..]
Gaat meestal toch maar tot een bepaald bedrag? Bovendien was ie niet gestolen maar is enkel het scherm kapot gevallen, wist niet hoe dat precies zat, had geen zin in gedoe, en deze service is relatief goedkoop.
Oh shit, das dom. Naja hij is nu al gerepareerd.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:11 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je hebt een klein eigen risico. Snap echt niet dat je niet opgeeft dat ie stuk is. Dat is namelijk ook verzekerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |