abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 maart 2009 @ 01:26:21 #51
174940 W00fer
Maar echt
pi_67283763
Waarom denkt de TS dat waterschade onder de fabrieksgarantie valt Dat is hetzelfde als per ongeluk een paaltje raken met een gloednieuwe Mercedes, en dan vervolgens de dag erop bij de garage eisen dat ze hem gratis uitdeuken

Het arbeidsloon om zoiets te repareren is al 150 euro (minimaal 2 uur reparatietijd bij Solid Vision repaircenter) en dan heb ik het nog niet eens over de onderdelen, onderzoekskosten en verzendkosten naar SV toe.

Check deze google url maar eens voor meer mensen met gezeik met hun iPhone

http://www.google.nl/search?hl=nl&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&hs=NXW&q=reparatie+solid+vision&btnG=Zoeken&meta=

[ Bericht 22% gewijzigd door W00fer op 22-03-2009 01:36:21 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_67283993
quote:
Op zondag 22 maart 2009 01:26 schreef W00fer het volgende:
Waarom denkt de TS dat waterschade onder de fabrieksgarantie valt Dat is hetzelfde als per ongeluk een paaltje raken met een gloednieuwe Mercedes, en dan vervolgens de dag erop bij de garage eisen dat ze hem gratis uitdeuken

Het arbeidsloon om zoiets te repareren is al 150 euro (minimaal 2 uur reparatietijd bij Solid Vision repaircenter) en dan heb ik het nog niet eens over de onderdelen, onderzoekskosten en verzendkosten naar SV toe.

Check deze google url maar eens voor meer mensen met gezeik met hun iPhone

http://www.google.nl/search?hl=nl&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&hs=NXW&q=reparatie+solid+vision&btnG=Zoeken&meta=
Hoe kom je erbij dat ik denk dat waterschade onder de fabrieksgarantie valt?
  zondag 22 maart 2009 @ 01:52:52 #53
51851 chriztiaan
Zoo makkelijk
pi_67284164
quote:
Op zondag 22 maart 2009 00:06 schreef GirlYouDontKnow het volgende:

[..]

Nou, dat klinkt zeer aantrekkelijk.. Zijn er meer mensen die ervaringen hebben met dit bedrijf?
Reparatie iPhone bij PDATech.nl

Het bedrijf dat daar wordt genoemd kan je ook proberen. Zijn ongeveer te vergelijken qua prijzen en klantvriendelijkheid volgens de reacties.

Qua arbeidsloon valt het volgens mij ook wel mee. Woensdagavond om 8 uur kreeg ik een mailtje met wat de reparatie ging kosten, en of ik daar akkoord mee ging. De volgende ochtend lag om half 11 alweer een mailtje te wachten dat ie klaar was, en of ik het geld wilde overmaken+screenshotje sturen van de betaling. Bevestiging van m'n opgestuurde screenshotje gekregen, en hij ging meteen op de bus. Vrijdag kon ik er weer had ik m'n weer en was alles gefixt.

Succes ermee
pi_67284429
quote:
Op zondag 22 maart 2009 01:52 schreef chriztiaan het volgende:

[..]

Reparatie iPhone bij PDATech.nl

Het bedrijf dat daar wordt genoemd kan je ook proberen. Zijn ongeveer te vergelijken qua prijzen en klantvriendelijkheid volgens de reacties.

Qua arbeidsloon valt het volgens mij ook wel mee. Woensdagavond om 8 uur kreeg ik een mailtje met wat de reparatie ging kosten, en of ik daar akkoord mee ging. De volgende ochtend lag om half 11 alweer een mailtje te wachten dat ie klaar was, en of ik het geld wilde overmaken+screenshotje sturen van de betaling. Bevestiging van m'n opgestuurde screenshotje gekregen, en hij ging meteen op de bus. Vrijdag kon ik er weer had ik m'n weer en was alles gefixt.

Succes ermee
Dank je wel!
Wel opvallend trouwens, al die mensen met een kapot scherm.. Ben nog niemand tegen gekomen die waterschade heeft..
  zondag 22 maart 2009 @ 02:15:29 #55
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_67284447
Denk dat valschade de meest voorkomende schade is die er is . Mensen zijn nooit zo zuinig op hun telefoons, heel merkwaardig.
2000 light years from home
pi_71824867
jongens nieuwe vraag

mijn samsung star is tijdens mijn werk in het water gevallen (is geen bedrijfsongevaal klant is aansprakelijk ofzo) nu werkt de toetsblokkering niet meer en hij valt uit na 3 min ofzo weet 1 van jullie een oplossing of een goedkoop en goed adres voor reparatie

alvast badankt
pi_71826066
Nog nooit zoveel faal in een topic gezien
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_71826231
Hier nog zo'n loser die z'n iPhone heeft laten vallen in de vakantie . Heb 'm opgestuurd naar http://www.ipod-service.nl/iphone3g.htm . Goedkoop, en hopelijk ook snelle en goede service.
pi_71826280
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 18:55 schreef Laura 2000 het volgende:
Hier nog zo'n loser die z'n iPhone heeft laten vallen in de vakantie . Heb 'm opgestuurd naar http://www.ipod-service.nl/iphone3g.htm . Goedkoop, en hopelijk ook snelle en goede service.
In de vakantie? Dan geef je dat toch mooi op aan je reisverzekering? Daar zijn reisverzekeringen voor...
pi_71827106
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 18:57 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

In de vakantie? Dan geef je dat toch mooi op aan je reisverzekering? Daar zijn reisverzekeringen voor...
Gaat meestal toch maar tot een bepaald bedrag? Bovendien was ie niet gestolen maar is enkel het scherm kapot gevallen, wist niet hoe dat precies zat, had geen zin in gedoe, en deze service is relatief goedkoop.
pi_71828305
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:30 schreef Laura 2000 het volgende:

[..]

Gaat meestal toch maar tot een bepaald bedrag? Bovendien was ie niet gestolen maar is enkel het scherm kapot gevallen, wist niet hoe dat precies zat, had geen zin in gedoe, en deze service is relatief goedkoop.
Je hebt een klein eigen risico. Snap echt niet dat je niet opgeeft dat ie stuk is. Dat is namelijk ook verzekerd.
pi_71893274
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 20:11 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Je hebt een klein eigen risico. Snap echt niet dat je niet opgeeft dat ie stuk is. Dat is namelijk ook verzekerd.
Oh shit, das dom. Naja hij is nu al gerepareerd.
pi_78897247
Hey, ik heb net hetzelfde voorgehad met mijn Iphone, ook perongeluk laten vallen in water.

Er stonden wel heel wat belangrijke berichtjes op, weten jullie of deze nog te pakken zijn?

Groetjes
An98
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')