Amen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:34 schreef LudoSanders het volgende:
Niets tijdelijk, gewoon fulltime Jogy.
Ssssst, hij heeft geen idee in welke val hij is gelopen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:34 schreef LudoSanders het volgende:
Niets tijdelijk, gewoon fulltime Jogy.
Snakey is sneaky.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ssssst, hij heeft geen idee in welke val hij is gelopen.![]()
Mooi, die is voorlopig nog niet weg.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ssssst, hij heeft geen idee in welke val hij is gelopen.![]()
Wat een grap.quote:
huilend van uitputting door een clusterorgasme of gewoon miserabel?quote:
Een beetje van beide?quote:Op zondag 15 maart 2009 12:02 schreef jogy het volgende:
[..]
huilend van uitputting door een clusterorgasme of gewoon miserabel?
quote:
Ey, fuck niet met jogy, dan fuck je met mij, biatch!quote:
Ik fuck niet, ben maagd enzoquote:Op maandag 16 maart 2009 13:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ey, fuck niet met jogy, dan fuck je met mij, biatch!
Alleen als je je lid eerst even opschuurt. Daarna je penis 5 minuten in het potje hangen.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Kan je Tijgerbalsem als glijmiddel gebruiken?
Zie je wel! je bent gewoon stinkend jaloers dat je geen kekke subforum te modden hebt.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kunnen we TRU en ONZ nie samevoege.,
.
quote:Op maandag 16 maart 2009 13:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Alleen als je je lid eerst even opschuurt. Daarna je penis 5 minuten in het potje hangen.
Ik wil jogy (quote:Op maandag 16 maart 2009 13:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Zie je wel! je bent gewoon stinkend jaloers dat je geen kekke subforum te modden hebt.
Alleen als we WFL met PTA samen kunnen voegen.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kunnen we TRU en ONZ nie samevoege.,
.
Beledig je nu remlof en Snakey tegelijk? ONMENS! SCHAVUIT! REKEL!quote:Op maandag 16 maart 2009 13:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik wil jogy () gewoon nie dele met mensen die posten in ONZ
in welk context?quote:Op maandag 16 maart 2009 13:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Alleen als we WFL met PTA samen kunnen voegen.
Ze betale mij geen cent dus.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:09 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Beledig je nu remlof en Snakey tegelijk? ONMENS! SCHAVUIT! REKEL!
Groot gelijk heb je.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze betale mij geen cent dus.
Mods
Fok-smiley
Context is voor mensen die zittend plassen.quote:
Niks mis mee.quote:
Als je problemen hebt met mensen die zitten plassend stappen we toch even naar buiten?quote:Op maandag 16 maart 2009 13:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Context is voor mensen die zittend plassen.
Normaal sla ik geen meisjes maar voor jou maak ik een uitzondering.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je problemen hebt met mensen die zitten plassend stappen we toch even naar buiten?
Ik heb 390 broers, kom maar op.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Normaal sla ik geen meisjes maar voor jou maak ik een uitzondering.
Ik zeg gewoon dat je mij terroriseerd en je zit zonder aanklacht ergens in Oost Europa.quote:
Met jouw schedel in één van mijn broers tassen.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat je mij terroriseerd en je zit zonder aanklacht ergens in Oost Europa.
Dat heb ik er graag voor over. Daarna reïncarneer ik later als één van je 50 kinderen en vermoord ik je in je slaap.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Met jouw schedel in één van mijn broers tassen.
Dan reincarneer ik als Jogy en laat me keihard nemen door Gordon.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat heb ik er graag voor over. Daarna reïncarneer ik later als één van je 50 kinderen en vermoord ik je in je slaap.
Dat kan helemaal niet! En als het wel kan is het nog steeds jouw ziel die het ondergaat terwijl ik in mijn celestiale knuisje lach over jouw ellende.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan reincarneer ik als Jogy en laat me keihard nemen door Gordon.
quote:Op maandag 16 maart 2009 13:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet! En als het wel kan is het nog steeds jouw ziel die het ondergaat terwijl ik in mijn celestiale knuisje lach over jouw ellende..
Als mensen maar denken dat jij het bentquote:Op maandag 16 maart 2009 13:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet! En als het wel kan is het nog steeds jouw ziel die het ondergaat terwijl ik in mijn celestiale knuisje lach over jouw ellende..
Leuke quote.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
Als mensen maar denken dat jij het bent
Kasthomoquote:Op maandag 16 maart 2009 13:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
Als mensen maar denken dat jij het bent
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |