abonnement Unibet Coolblue
pi_67039796
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 14:57 schreef Sonja27 het volgende:
Ik kan zelfs 3 veldkaarten selecteren voor de 21e
probeer ze maar eens in je winkelwagen te krijgen, dat lukt me nog niet.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 14:59:50 #177
154446 steve-urkel
Did I Do That??
pi_67039819
20 juli.

Zuid H / 127 Rij:29 Plaats:128 -->127
Zuid H / 127 Rij:29 Plaats:129 -->127

Mocht iemand interesse hebben in deze 2 kaarten (waren 88 euro per stuk en worden thuisbezorgd). Mag je ze hebben voor 180 euro,.

hier is een keuze gemaakt uit de beste plaatsen.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 15:04:06 #178
152668 Ternerito
El Pueblo Vencerá
pi_67039933
Onzin al dat doorverkopen. Althans ik heb ook doorverkocht. Ik heb voor Villeroy die er niet doorheen kwam, maar ik wel 2 kaarten gekocht en tegen kostprijs doorverkocht. Je helpt elkaar toch?
White Water Flipperkast
pi_67040028
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 14:58 schreef Murray het volgende:

[..]

probeer ze maar eens in je winkelwagen te krijgen, dat lukt me nog niet.
Nee inderdaad dan krijg ik ook een foutmelding.
pi_67040177
Mooie blog op Hyves over de nostalgie van het "overnachten voor het postkantoor"

Verslag van een ouderwetse kaartverkoopnacht voor de 360 tour van U2:
quote:
22:00 (10 maart)
Ik ben 100% voorbereid. Met een slaapzak en thermoskan koffie voor mijn computer gaan liggen. Wel spannend of er al iemand anders eerder was, maar gelukkig was ik de eerste achter mijn computer. Er waren al dranghekken neergezet, maar daar heb ik nog wat bouwzeil overheen gedaan tegen de regen. Natuurlijk heb ik eerst even met een permanent marker nummers uitgedeeld. (ik was zelf nummer 1 en er is de hele nacht verder niemand bij komen liggen bij mijn computer!).

00:00 (11 maart)
Het is nu middernacht en officieel 11 maart. Vandaag gaat het gebeuren. Maar ik moet nog wel 10 uur geduld hebben!

01:00 (11 maart)
Omdat ik genummerd had, kon ik ook af en toe even mijn benen strekken en bij de MacDonalds naar de wc bijvoorbeeld en dan gewoon weer terug in de rij als 1e :-) Dat is het voordeel als je je zaakjes goed regelt en op tijd bent!

02:00 (11 maart)
Ik heb een shoarmatent rond 2 uur turkse pizza laten bezorgen. Ze snapten er niets van. De koerrier schoof de pizza zorgvuldig onder de dranghekken door, lekker hoor!

03:00 (11 maart)
Er kwam even wat politie voorbij die wel een beetje moest lachen. Ik zei dat morgen de voorverkoop van John Denver zou beginnen. Toen moesten ze nog meer lachen, want ze wisten inmiddels ook wel dat de voorverkoop van U2 zou beginnen.

03:33 (11 maart)
Ik voel me een beetje 'lost between the midnight and the dawning'. Hoe zou dat nou komen?

04:00 (11 maart)
Om de tijd te doden doe ik deze keer maar een U2 quiz met mijzelf. De moeilijkste vraag was voor welk TV programma U2 het nummer 'Wild Irish Rose' had opgenomen. Helaas had ik het antwoord daarop fout.

05:00 (11 maart)
Ik hoor de eerste vogeltjes beginnen te fluiten. Ik krijg spontaan 'unknown caller' in mijn hoofd en ik krijg dat nummer er niet meer uit. "Shout for joy if you get the chance, Password, you, enter here, right now". Dat gaat natuurlijk over mijn Breathe-presale code!!!

06:00 (11 maart)
Het verkeer komt op gang. 'Burning rubber, burning chrome'. De stad begint meer herrie te maken dan mij iPod Shuffle leuk vind. Daarop had ik trouwens allemaal bijzondere nummers en live-versies staan die ik graag had laten horen aan alle andere in de rij. Maar ik was de enige :-(

09:00 (11 maart)
Rond 9:00 zag ik wat beweging. Toen ging iedereen opstaan, maar daar had ik geen zin in dus ik riep tegen mijzelf: 'blijven zitten, zitten!'. En gelukkig ging ik weer zitten, want ik moest nog een uur tenslotte.

09:45 (11 maart)
Nu ga ook ik toch maar opstaan. Het personeel van de website livenation kijkt een beetje smuilend naar buiten. Irritant, alsof ze met medelijden lachen om ons en we een attractie zijn ofzo.

09:50 (11 maart)
!!!! Tien minuten eerder dan aangekondigd, gaan de deuren van het slot !!!! De adrenaline stijgt tot heerlijke hoogten. Zodra de deuren open zijn rennen naar de balie van de website. We hebben dan wel genummerd, maar de verkoop is niet meer zoals vroeger dat elk dorp een x aantal kaarten krijgt en je gewoon naar een klein dorp gaat, of met z'n allen bij het kaartverkooppunt van het Vrije Volk gaat liggen. Ik moet dus alsnog snel zijn om nog een veldkaart te bemachtigen.

09:55 (11 maart)
Gespannen toets ik mijn pre-sale code in, en even later ga ik triomfantelijk de deur uit met mijn veldkaarten voor 20 juli. Ik hoop stiekem dat het concert alsnog verplaatst wordt naar de Kuip want vorige keer ben ik ook al uitgeweken naar Gelsenkirchen en ik wil ook wel weer eens een leuk U2 concert in Nederland meemaken. Zoals 9 mei 1993 toen ik ook nog uit de champagnefles mocht drinken die de fanclub net aan Bono had aangeboden. Uniek gevoel daar in de Kuip! Of 15 juni 1992 toen Bono live de voetbalstand van Nederland - GOS doorgaf tijdens het enige ZOO-TV concert in Nederland. Wordt een beetje nostalgisch...

10:00 (11 maart)
YESSSS!!!! Wel, een de ene kant ben ik heel erg blij met mijn kaarten. Maar ik heb ook een dubbel gevoel. De nostalgie van de voorverkoop is toch wel een beetje verdwenen. Gelukkig kan ik altijd nog 28 uur van te voren bij het stadion arriveren (for good old sake). Net zoals in 2001 in Parijs toen ik samen met een maatje naar Stade de France was gelift en het complete dranghekken, spandoeken, en nummering hadden toegepast. Inclusief pallets om droog op te blijven zitten in de regen.

...This foolishness can leave a heart black and blue
Herkenbaar!
pi_67040191
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 10:01 schreef LeNeHe het volgende:
OMG OMG OMG!! Het is gelukt!!
Wat moest ik toch zonder jou, lieve zus
  zaterdag 14 maart 2009 @ 15:20:37 #182
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_67040334
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 15:04 schreef Ternerito het volgende:
Onzin al dat doorverkopen. Althans ik heb ook doorverkocht. Ik heb voor Villeroy die er niet doorheen kwam, maar ik wel 2 kaarten gekocht en tegen kostprijs doorverkocht. Je helpt elkaar toch?
Zolang 't tegen kostprijs is, is het geen probleem .
  zaterdag 14 maart 2009 @ 15:31:35 #183
123170 alors
zlata1234
pi_67040678
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 14:12 schreef Ternerito het volgende:
Het podium komt dus zo te zien op veld deel op noord te staan?

Ik heb kaarten voor zuid vak, ik had gehoopt achter het podium, maar er helaas verder vanaf aan de andere zijde...
Volgens mij wel, mijn veldkaarten hebben ingang in J Zuid, zelfde als bij Madonna, waar het podium volgens mij ook op Noord stond. Dan moet je als een gek het veld over rennen naar het podium
know'm sayin?
×
word? word.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 15:33:15 #184
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_67040719
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 14:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit soort advertenties:
[..]

. Echte fans proberen te kopen bij de officiële verkooppunten.
pi_67040731
Ik heb ook 2 kaarten met dank aan Gauner en mochten ze nep zijn...tja dan staat zijn adres op de ticket direct kaarten dus dan ga ik hem met een bezoekje vereren.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_67040748
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 15:31 schreef alors het volgende:

[..]

Volgens mij wel, mijn veldkaarten hebben ingang in J Zuid, zelfde als bij Madonna, waar het podium volgens mij ook op Noord stond. Dan moet je als een gek het veld over rennen naar het podium
Gewoon vroeg gaan toch? En helemaal vooraan staan is ook geen must.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_67040818
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 15:31 schreef alors het volgende:

[..]

Volgens mij wel, mijn veldkaarten hebben ingang in J Zuid, zelfde als bij Madonna, waar het podium volgens mij ook op Noord stond. Dan moet je als een gek het veld over rennen naar het podium
had ik met Robbie Williams ook geloof ik, ik adviseer voor de mensen zonder conditie om daar even aan te werken, want je moet een aardige trap op, een eindje rennen, ijzeren trap, en dan pas het hele veld over.
Die lui achter de bar aan de zijkant lachen zich elke keer weer kapot geloof ik
Tap tap tap
pi_67040841
Weet iemand hoe lang het duurt voordat je ze thuis krijgt gestuurd? Ik heb trouwens kaarten voor de 20ste wel hoog maar maakt me niet uit! Ben er weer bij ....10 de keer inmiddels Bijna allemaal nederland 1 keer parijs geweest
  zaterdag 14 maart 2009 @ 15:40:08 #189
123170 alors
zlata1234
pi_67040925
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 15:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]

had ik met Robbie Williams ook geloof ik, ik adviseer voor de mensen zonder conditie om daar even aan te werken, want je moet een aardige trap op, een eindje rennen, ijzeren trap, en dan pas het hele veld over.
Die lui achter de bar aan de zijkant lachen zich elke keer weer kapot geloof ik
Ja eerst een betonnen trap, dan een stuk rennen, dan een smallere ijzeren trap en dan sta je op het veld.

Nou ik heb me ook helemaal ziekgelachen, allemaal volwassen mensen die rennen alsof hun leven er vanaf hangt Maar ik stond wel in de Golden Circle
Ik dacht ook, die mensen zullen zich wel helemaal zieklachen, maarja schijt, als je vooraan staat dan wil ik best even uitgelachen worden.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_67041039
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 15:40 schreef alors het volgende:

[..]

Ja eerst een betonnen trap, dan een stuk rennen, dan een smallere ijzeren trap en dan sta je op het veld.

Nou ik heb me ook helemaal ziekgelachen, allemaal volwassen mensen die rennen alsof hun leven er vanaf hangt Maar ik stond wel in de Golden Circle
Ik dacht ook, die mensen zullen zich wel helemaal zieklachen, maarja schijt, als je vooraan staat dan wil ik best even uitgelachen worden.
En dan staat er security die roept: niet rennen, nergens voor nodig, niet rennen, plek zat!
Ja, zeg dat tegen een paar duizend op hol geslagen Robbie Williams-fans . Rennen voor je leven zul je, ellebogenwerk, bitchen etc, anders sta je nog achteraan.
Wat een ellende is het toch ook elke keer, ik vraag me elke keer weer af waar ik het ook alweer voor doe.
Tap tap tap
pi_67041094
TVP want ik heb kaarten
  zaterdag 14 maart 2009 @ 15:48:34 #192
123170 alors
zlata1234
pi_67041264
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 15:43 schreef CherryLips het volgende:

[..]

En dan staat er security die roept: niet rennen, nergens voor nodig, niet rennen, plek zat!
Ja, zeg dat tegen een paar duizend op hol geslagen Robbie Williams-fans . Rennen voor je leven zul je, ellebogenwerk, bitchen etc, anders sta je nog achteraan.
Wat een ellende is het toch ook elke keer, ik vraag me elke keer weer af waar ik het ook alweer voor doe.
Haha ja die security idd, dat was ons van tevoren ook al verteld door mensen buiten die al vaker waren geweest... Nou het spijt me, ik heb 100 euro voor dat kaartje betaald, dan zal ik vooraan staan ook!
know'm sayin?
×
word? word.
pi_67041434
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 15:33 schreef peaceman het volgende:

[..]

Is het nog gelukt of niet?
  zaterdag 14 maart 2009 @ 15:54:53 #194
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_67041466
En daar zit ik dan..zonder kaarten.

Leve de zwarthandel....
quote:
1.067 resultaten voor "u2" in Tickets en Kaartjes :
Relevante rubrieken
Concerten | Pop (667) Concerten | Rock en Metal (301) Concerten | Overige (68) Evenementen en Festivals (11) Overige Tickets en Kaartjes (10) Meer rubrieken...

Aangeboden (964)
  zaterdag 14 maart 2009 @ 15:55:09 #195
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_67041476
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 15:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Is het nog gelukt of niet?
Nope... bij jou wel?
pi_67041522
Ik doe 2 kaarten van 88 euro in de verkoop tegen de kostprijs. Het zijn wel kaartjes die je moet printen, maar mijn adres staat er op. Dus als het niet lukt, kan je een knokploeg langssturen..

PM'en kan dus.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 15:59:39 #197
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_67041607
Ik wil veldkaarten tegen normale prijzen en anders ga ik gewoon niet.
pi_67041657
Kan iemand meerdere kaarten bestellen? Ik kan er namelijk maar 1 per stuk kopen... Het liefste twee kaartjes zodat we naast elkaar kunnen zitten!

Thanks!
Rise or Die Trying!
pi_67041701
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 15:55 schreef peaceman het volgende:

[..]

Nope... bij jou wel?
Jep, 4 tribunekaarten helaas. Gelukkig niet op de slechtste plekken. Heeft me wel een paar jaar van mijn leven gekost. Gezien alle vorige desastreus verlopen voorverkopen zou ik eigenlijk al 15 jaar geleden gestorven moeten zijn.
pi_67041768
kipmetbiefstuk, ik heb 2 zitplaatsen recht tegenover het podium. Interesse?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')