Iets leukers heb ik nog niet gezien.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:44 schreef Gauner het volgende:
Bezoekt u ons alstublieft op een later moment nogmaals. Haat.
jammer danquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:44 schreef Ternerito het volgende:
2e concert, 4 zitplaatsen
ik bevestig
ik betaal!
Ik bevestiging ideal!!!!
nu in wachtrij..
hallo?????
GA tickets voor het 2e concert!quote:Een ogenblik geduld a.u.b. uw bestelling wordt verwerkt.
Bepaalde verwerkingsstappen, zoals de contactopname met creditcardorganisaties, kunnen enige tijd duren.
Blijf op deze pagina terwijl uw bestelling wordt verwerkt,
druk niet op terug- of annuleerknoppen en sluit uw browser niet af.
Nadat uw bestelling is verwerkt verschijnt er op het beeldscherm een aankoopbewijs dat u kunt printen.
Bovendien sturen we u per e-mail een bevestiging.
Afhankelijk van uw e-mailprovider kan het enige tijd voordat u die ontvangt.
Ik heb een heleboel leukers gezien, en geloof me, daar wordt je ook niet blij van.quote:Iets leukers heb ik nog niet gezien.
Same here.... alleen dan het gedeelte naar ideal toe ging het al mis... ARGH!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:44 schreef Ternerito het volgende:
2e concert, 4 zitplaatsen
ik bevestig
ik betaal!
Ik bevestiging ideal!!!!
nu in wachtrij..
hallo?????
direct die kaarten printenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:47 schreef MissJ het volgende:
Mensen mensen, komt goed als je dit bericht hebt staan:
Een ogenblik geduld a.u.b. uw bestelling wordt verwerkt.
Bepaalde verwerkingsstappen, zoals de contactopname met creditcardorganisaties, kunnen enige tijd duren.
Blijf op deze pagina terwijl uw bestelling wordt verwerkt,
druk niet op terug- of annuleerknoppen en sluit uw browser niet af.
Nadat uw bestelling is verwerkt verschijnt er op het beeldscherm een aankoopbewijs dat u kunt printen.
Bovendien sturen we u per e-mail een bevestiging.
Afhankelijk van uw e-mailprovider kan het enige tijd voordat u die ontvangt.
Check namelijk je "mijn eventim" en daar zie je bevestiging dat je betaald hebt en dat je kaarten kan printen!!
Ik heb bovenstaande bericht ook nog steeds staan, al 50 minuten
nee hoor geen zwarthandel!!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je bent hartstikke gek! Bedankt voor het in stand houden van de zwarthandel!
Na ontvangst van betaling zal de ticketservice uw tickets binnen 5 dagen Aangetekend en Verzekerd verzenden. << mailquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja maar die veiling loopt nog tot 18 maart. Het is dus helemaal niet mogelijk daar kaarten te "bestellen", je kunt hooguit meedoen met de veiling.
heb jij kaarten voor het 2e concert?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:48 schreef Maraca het volgende:
Kut.. op het laatste moment een wachtrij en nu ben ik ze kwijt
Want het is normaal om 211 euro te betalen voor 1 kaartje?quote:
Ik vraag me af wat voor kaarten je besteld hebt. Als 't die veiling is, heb je nog geen kaarten, want die loopt nog. Ook bevestiging via mail gehad, betaald etc.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nee hoor geen zwarthandel!!
[..]
Na ontvangst van betaling zal de ticketservice uw tickets binnen 5 dagen Aangetekend en Verzekerd verzenden. << mail
HAHAHAHquote:
Welke Domien?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:48 schreef DomienVerschuuren het volgende:
What the hack gebeurt hier.. Echt, mijn god, WAT een brak systeem is dit!
Die 6 teveel komt ie wel kwijt (hopelijk doet ie dat tegen de NORMALE prijs.....). Huilen hoeft ie niet dusquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:50 schreef CherryLips het volgende:
Goed, m'n broer is ook in actie. Heb het niet helemaal begrepen, maar hij had zes kaarten besteld, alles betaald enzo, kwam er een of andere foutmelding. Hij weer proberen, weer zes kaarten, betalen enzo, weer foutmelding. Er staan ook 12 kaartjes in z'n besteloverzicht en er zijn 12 kaartjes afgeschreven () maar hij heeft niks kunnen uitprinten ofzo. Ik krijg hem nu niet meer te pakken, volgens mij zit hij ergens in een hoekje te huilen.
Op welke site heb je PRECIES besteld dan? Vast niet bij www.ticketservice.nl maar zo'n louche ticketsite zeker?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nee hoor geen zwarthandel!!
[..]
Na ontvangst van betaling zal de ticketservice uw tickets binnen 5 dagen Aangetekend en Verzekerd verzenden. << mail
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |