Ik ga inderdaad vanuit lelystad. En als er nog kaartjes zijn voor pusa, ga ik rond middernacht weer terug.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:01 schreef Daantke het volgende:
brother, ga je dan uit lelystad? En hoe laat ga je terug?
Hij is afquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:52 schreef The_Dean het volgende:
TomTom in den broekzak. En kan je daar mooi je LP testen.
Neequote:
Ik kan nog best een weekje (of 2) wachten hoor. Anders kom ik hem gewoon een keertje halen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:30 schreef The_Dean het volgende:
Nee
En kan niks beloven, maar dit is een uitgelezen kans, dus ik zet alles op alles. Mei de bek op it stjoer en der
plat foar!
Als je hem voor zaterdag af hebt, neem hem dan maar mee, zien we dan wel hoe we het doen.quote:
Nicequote:Op woensdag 18 maart 2009 09:03 schreef Aresdreams het volgende:
nog wat foto'tjes van me nieuwe gitaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is misschien een klein kwartiertje lopen door een mooi stukje Amsterdam:quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:48 schreef brother52 het volgende:
Dan moeten we alleen nog even kijken hoe we van daar bij Dirk Witte komen
Lijkt me prima.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:36 schreef Witchfynder het volgende:
Mooi ding hoor, Ares!.
Ok dan, voor de meet:
12:30 @ Max Euweplein
- Dirk Witte & Dijkman terroriseren
- Eten & Drinken
Optioneel:
- PUSA..
Je moet wel even zorgen dat je nu op de website van Bo-El komt te staan met een foto, is ook weer mooie promotie voor je bands.quote:
Welke is gesneuveld?quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:14 schreef Aresdreams het volgende:
voor me band
enkelfout helaas
maar dat komt goed
Da's vervelend. En bij die andere band heb je minder last?quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:29 schreef Aresdreams het volgende:
ik ben gestopt bij Tiara vanwege mijn schouder, en ik zie daar te weinig verbeteringen in om snel terug te keren bij die jongens
Ikquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Lijkt me prima.
Wie komen er allemaal?
Ik ga dadelijk kaartjes kopen voor PUSA. Dus daar ben ik sowieso als ik kaartjes heb. Ben 's middags ook in A'dam in dat geval aan het winkelen. Dus dan kom ik jullie ergens wel tegen na sluitingstijd als er gegeten gaat wordenquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik
Dean? Dribbel? DK? Cynic? Daantke? Anderen?
Laat ik dan ook maar komenquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:03 schreef Witchfynder het volgende:
Ik
Dean? Dribbel? DK? Cynic? Daantke? Anderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |