Sinds ik in een punkrock band zit!quote:Op zondag 15 maart 2009 21:27 schreef Jorikjet het volgende:
sinds wanneer mogen rode broeken dan weer?
Wel duidelijker, maarhet duurde toch zo lang vanwege de inlay?quote:Op zondag 15 maart 2009 22:14 schreef Aresdreams het volgende:
ach, de inlay is lekker minimalistisch en functioneel
denk dat het uiteindelijk beter is voor me dan de ToL
Nicequote:Op zondag 15 maart 2009 20:59 schreef KaMo het volgende:
http://afterlivemusic.hyv(...)k_Mini_Edition/BTyR/
Fotosch
geen idee hoe het nu precies zit, schijnbaar duurde het sowieso langer en was deze gitaar dus pas onlangs klaar ofzo... ik weet het niet...quote:Op zondag 15 maart 2009 22:18 schreef KaMo het volgende:
[..]
Wel duidelijker, maarhet duurde toch zo lang vanwege de inlay?
Sja, ik leef in een emocultuur dan blijkbaarquote:Op maandag 16 maart 2009 01:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
NiceAlleen die rode broek kan écht niet hoor
tof, al meer ervaring met een 7snaar? ben benieuwd hoe dat speelt, en post eens een sampeltje!quote:Op zondag 15 maart 2009 21:37 schreef Aresdreams het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best breede hals, maar ondanks dat speelt ie echt ontzettend heerlijk.
ik speel nu iets van 3 jaar al op een 7-snaar, dus heb er al wel wat ervaring mee.quote:Op maandag 16 maart 2009 08:16 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
tof, al meer ervaring met een 7snaar? ben benieuwd hoe dat speelt, en post eens een sampeltje!
Licensced Floyd ipv een Original.quote:
Omdat de snaren schijnbaar iets dichter bij elkaar zitten dan bij een OFR mogelijk is. Tenminste, zoiets heb ik ergens gelezen.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:09 schreef The_Dean het volgende:
Zo'n duur apparaat, waarom dan een LFR in plaats van een OFR?
dat went vanzelf, zo een 7-snaar, weekje of 2 en je speelt erop als ware het een 6-snaarquote:Op maandag 16 maart 2009 11:02 schreef Aikara het volgende:
[..]
Omdat de snaren schijnbaar iets dichter bij elkaar zitten dan bij een OFR mogelijk is. Tenminste, zoiets heb ik ergens gelezen.
Ik heb die van mij (MC-7) trouwens ook binnen. Inderdaad fantastische gitaar. Met enorm veel 'tone'!! Veel meer dan ik gewend was (naast de Bo~el heb ik ook een Petrucci en een Satriani Ibanez).
Aangezien dit mn 'n 1e 7 snaar is moet ik nog wel een beetje wennen. Ik raak vooral op de G, D en A snaar nogal de weg kwijt. Nou ja, reden te meer om veel te spelen!
komt wel bij optredensquote:Op maandag 16 maart 2009 13:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Tof ding AresBinnenkort meer en betere foto's
inderdaad.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:46 schreef Daantke het volgende:
zeur niet zo hij heeft veel belangrijkere zaken aan zijn hoofd op het moment
Hij zegt steeds dat hij eraan komtquote:Op maandag 16 maart 2009 17:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat zit je toch steeds te bitchen om die sticker man
Wat voor sticker is het danquote:Op maandag 16 maart 2009 17:59 schreef KaMo het volgende:
[..]
Hij zegt steeds dat hij eraan komt![]()
Dan is mijn telecaster pas af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |