Inderdaad, ach het is maar een demo voor een CKV project!quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Les voor de volgende keerNooit naar je amp oid luisteren bij opnames maar over je koptelfoon waarover je het signaal terugkrijgt dan krijg je pas een goed beeld hoe je geluid erop komt
Ook gedaan, maar dat CKV is echt een volslagen overbodig en nutteloos vak.quote:
Levert soms nog wel geinige dingen op hoor. Ik heb een maandje of twee geleden opnames gemaakt van een psalmtekst waar ik een metalnummer van gemaakt had. (Overigens metal wel even tussen aanhalingstekensquote:
Tweede Fasequote:Op woensdag 18 maart 2009 19:39 schreef brother52 het volgende:
CKV?
Ik heb ook ooit havo gedaan maar in mijn tijd had je dat nog niet.
Ook helemaal nieuw voor mij.quote:
Iets wat kunstmatig is kan natuurlijk nooit goed zijn.quote:Cultureel Kunstmatige Vorming.
Zeker in die achterbuurt waar jij zitquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:55 schreef brother52 het volgende:
Mysterieuze steekpartijen teisteren Lelystad
Damn, ik denk dat ik voorlopig maar binnen blijf.
Het is ook: Culturele Kunstzinnige Vormingquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ook helemaal nieuw voor mij.
[..]
Iets wat kunstmatig is kan natuurlijk nooit goed zijn.
Dat is hetzelfde als gitaargeluid uit een synthesizer halen.
Niet bij ons op schoolquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:00 schreef KaMo het volgende:
[..]
Het is ook: Culturele Kunstzinnige Vorming
Ik zal een sticker van jou maken als je niet ophoudt met tegen Dean zeuren, die dit toch al tussendoor als aardigheidje doet.quote:
Opsturenquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:17 schreef The_Dean het volgende:
Kom je naar de meet, of moet ik ze opsturen?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:04 schreef Witchfynder het volgende:
Dus:
Dean
Bro
Cynic
allsystemshalt {met/zonder gitaar} {wel meaten en greaten en vreaten niet naar pusa}![]()
Dribbel (komt toch wel)
Syvatagor?
Daantke?
In jouw tijd had je ook alleen maar havo toch?quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:39 schreef brother52 het volgende:
CKV?
Ik heb ook ooit havo gedaan maar in mijn tijd had je dat nog niet.
Gelukkig wel. Ik vond het verschil tussen wiskunde A en B al lastig genoegquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:39 schreef Cynic het volgende:
In jouw tijd had je ook alleen maar havo toch?
Ik heb zelfs het hele basisschoolgebeuren gemist.quote:Ik heb ook die hele profielentoestand gemist
Bij Dirk Witte hebben ze er genoeg hangen, dan ga ik niet met een gitaar slepen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:44 schreef allsystemshalt het volgende:
Gewoon allemaal je gitaar meesjouwen dan rocken we de pan uit![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |