'Voertuigen verlopen nooit' inschakelenquote:Op woensdag 22 april 2009 17:32 schreef Zero2Nine het volgende:
Kom er net achter dat de AsiaStar in 2055 niet meer beschikbaar is, alleen nog maar die enkele elektrische locomotief die maar 170 km/u gaat.
Eigenlijk wist ik dat wel maar ik had er totaal niet op gelet bij het starten van het spel. Heb de optie nu alsnog aangezet maar het werkt helaas niet met terugwerkende krachtquote:Op woensdag 22 april 2009 17:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
'Voertuigen verlopen nooit' inschakelen
Eventjes "resetengines" in de console tikken en je hebt als het goed is weer alle voertuigen.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:41 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Eigenlijk wist ik dat wel maar ik had er totaal niet op gelet bij het starten van het spel. Heb de optie nu alsnog aangezet maar het werkt helaas niet met terugwerkende kracht
Geniaalquote:Op donderdag 23 april 2009 18:54 schreef vanOekelen het volgende:
[..]
Eventjes "resetengines" in de console tikken en je hebt als het goed is weer alle voertuigen.
Als ik tijd en zin hebquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:25 schreef Nebeorx het volgende:
Wanneer wordt de tutorial bijgewerkt?
Wat is het doel van de nieuwe seinen in v.7?
Ziet er wel grappig uitquote:Op donderdag 23 april 2009 19:03 schreef Bart het volgende:
Check de nieuwe Comic Style graphics waar nu door een paar lui aan gewerkt wordt:
[ afbeelding ]
De trein rijdt alleen door als hij weet dat er geen trein op de track zit die hij wil gaan gebruiken, hij kijkt dus zeg maar vooruit en reserveert de baan die hij wil betreden. Maar dat zorgt er wel voor dat je nu gewoon kruisingen kunt maken zonder overpasses enzo, want als er geen trein in op z'n baan zit rijdt de trein gewoon door. Werkt perfect imo :-)quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:25 schreef Nebeorx het volgende:
Wanneer wordt de tutorial bijgewerkt?
Wat is het doel van de nieuwe seinen in v.7?
Je kunt de gemeenteraad soepeler maken in de opties. Verder kan je ze omkopen. Tot slot kan je in het cheatmenu superbulldozer aanzetten, dan kun je gewoon altijd alles verwijderen (wel weer uitzetten want steden kunnen dan ook industrieën slopen). En volgens mij is 1 het laagst met de groeisnelheid. Maar je kunt ook in de patches wegpatroon instellen op 'geen wegen' ofzo, dan groeien steden helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:55 schreef lezut het volgende:
[..]
De trein rijdt alleen door als hij weet dat er geen trein op de track zit die hij wil gaan gebruiken, hij kijkt dus zeg maar vooruit en reserveert de baan die hij wil betreden. Maar dat zorgt er wel voor dat je nu gewoon kruisingen kunt maken zonder overpasses enzo, want als er geen trein in op z'n baan zit rijdt de trein gewoon door. Werkt perfect imo :-)
Trouwens, de steden groeien mij veel te hard.. Hoe kun je dat goed instellen? Je hebt daar een optie voor, met keuze 1-10 (groeisnelheid). Welke is het laagst?
En is er echt geen patch ofzo waarmee je nooit last hebt van de gemeenteraad? Wordt er helemaal gek van, zit de helft van de tijd te wachten op de gemeenteraad (wil graag tracks door de stad heen leggen )
Jammer, ik vind greppelsom de rails in te leggen er altijd mooi uitzien.quote:Op zondag 26 april 2009 23:12 schreef Tijn het volgende:
Ik ben net van een server gekicked omdat ik bezig was met "large terraforming" en dat was blijkbaar tegen de regels. Allemaal omdat ik een greppel had gegraven om m'n tunnel doorheen te routen.
Bah, het was een hartstikke leuk potje nog ook
Mwah. Vijf vakjes diep ofzo. Het stelde niet zoveel voor, de admin was gewoon aan het zeuren.quote:Op maandag 27 april 2009 20:31 schreef maartena het volgende:
Moet een FLINKE greppel geweest zijn dan.....
Nou ja, het staat wel in de serverrules... En realistic acceleration staat aan, dus waarom zou je überhaupt zo'n sloot bouwen?quote:Op maandag 27 april 2009 20:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mwah. Vijf vakjes diep ofzo. Het stelde niet zoveel voor, de admin was gewoon aan het zeuren.
Sowieso dat je gaat zitten controleren hoe iedereen speelt, wtf
5 vakjes is dan wel wat veel van het goede in mijn huidige map heb ik wel een omgekeerde greppel maar dat is singleplayer, daar mag ik zelf weten wat ik met het landschap doe gelukkig.quote:Op maandag 27 april 2009 20:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mwah. Vijf vakjes diep ofzo. Het stelde niet zoveel voor, de admin was gewoon aan het zeuren.
Sowieso dat je gaat zitten controleren hoe iedereen speelt, wtf
Met realistic worden heuvels juist minder afgestraft, tenminste kleine heuvels als je al een hoge snelheid hebt.quote:Op maandag 27 april 2009 20:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, het staat wel in de serverrules... En realistic acceleration staat aan, dus waarom zou je überhaupt zo'n sloot bouwen?
Omdat ik m'n spoor gewoon op 1 hoogte wil hebben.quote:Op maandag 27 april 2009 20:41 schreef Bart het volgende:
[..]
En realistic acceleration staat aan, dus waarom zou je überhaupt zo'n sloot bouwen?
Dat weet ik, vandaar ook mijn vraag waarom je een sloot zou bouwen.quote:Op maandag 27 april 2009 20:45 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Met realistic worden heuvels juist minder afgestraft, tenminste kleine heuvels als je al een hoge snelheid hebt.
Waarom in hemelsnaam?quote:Op maandag 27 april 2009 20:56 schreef Tijn het volgende:
Omdat ik m'n spoor gewoon op 1 hoogte wil hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |