Nee hoor, ze mag van mij wijn drinken bij het eten. Ik drink alleen geen wijn. Meestal drink ik fris bij het eten omdat ik dat een betere combinatie vind dan met bier. En ja, dat geldt ook voor barbecuen.quote:
Gewoon 's avonds buiten kunnen zitten.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:43 schreef Grulez het volgende:
[..]
op een mooie zomeravond... daar heb ik nou zin aan
Ik woon aan een doorgaande weg dus altijd wat te zien.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 21:37 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Hallo allen!
Bono politiek correct.![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het ook een beetje dubieus als hij zo met zijn dochters op de foto's gaat eigenlijk.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:54 schreef JH87 het volgende:
Stomme kappers.![]()
En ik heb die foto's al eerder ergens voorbij zien komen, volgens mij waren 't z'n dochters.
T zijn níet zijn dochters.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:54 schreef JH87 het volgende:
Stomme kappers.![]()
En ik heb die foto's al eerder ergens voorbij zien komen, volgens mij waren 't z'n dochters.
quote:Dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso zijn dochters niet.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |