De hoeveelste deadline, ultimatum, termijn is dit al?quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:54 schreef Emoticons het volgende:
Ik heb mezelf voorgenomen om een deadline te stellen.
Als ik binnen de twee weken nadat hij terug is van skiverlof, nog altijd niet bij zijn ouders ben geweest, dan wil ik hem niet meer zien of horen totdat het in orde is.
Dit lijkt mij een redelijke termijn, niet teveel gevraagd en een goede voorwaarde als het niet in orde is.
Wat vinden jullie? Of is dit belachelijk om te doen en moet ik gewoon wachten totdat hij er zelf mee afkomt? Of zijn er andere dingen die ik kan verzinnen als deal, want hem niet meer zien of horen straf ik mezelf ook mee. En dàt is niet de bedoeling.
Hoezo weet je zeker dat je je plan niet nodig gaat hebben? Ervaringen uit het verleden wijzen heel anders uit tot nu toe.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:15 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Ik begrijp hoe jij er over denkt. Maar ik ben er zeker van dat ik mijn 'plan' niet nodig ga hebben.
Je moet het meer zien als verdedigingsmechanisme, zodat àls ik weer lang moet wachten, ik niet meer met mijn voeten laat spelen.
Het feit alleen al dat je het hebt over 'plan' en je verdedigingsmechanisme. Begrijp me goed: van mij mag je, maar het klinkt ongezond.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:15 schreef Emoticons het volgende:
Ik begrijp hoe jij er over denkt. Maar ik ben er zeker van dat ik mijn 'plan' niet nodig ga hebben.
Je moet het meer zien als verdedigingsmechanisme, zodat àls ik weer lang moet wachten, ik niet meer met mijn voeten laat spelen.
Ik zou zeggen.... lees je eigen topic nog eens na.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:26 schreef Emoticons het volgende:
En wat doe ik dan het beste als hij terug is.
Meteen zeggen dat hij me nog aan zijn ouders moest voorstellen, of wachten en hem zo de kans geven dat hij er zelf over begint?
Dus ik moet hem minder kansen geven en het meteen vragen. (Ik was meer voor het andere omdat ik er echt niet de hele tijd over wil zagen tegen hem. Maar je hebt gelijk, ik ga niet wéér wachten)quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen.... lees je eigen topic nog eens na.
Je blijft naar de bekende weg vragen.
Er is maar een ding vervelender dan zagen en dat is het verzwijgen en frustraties opbouwen zonder dat de ander zich ertegen kan verdedigenquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:38 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Dus ik moet hem minder kansen geven en het meteen vragen. (Ik was meer voor het andere omdat ik er echt niet de hele tijd over wil zagen tegen hem. Maar je hebt gelijk, ik ga niet wéér wachten)
kan je jezelf niet voorstellen aan zijn ouders?quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:26 schreef Emoticons het volgende:
En wat doe ik dan het beste als hij terug is.
Meteen zeggen dat hij me nog aan zijn ouders moest voorstellen, of wachten en hem zo de kans geven dat hij er zelf over begint?
quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kan je jezelf niet voorstellen aan zijn ouders?
Ja, gewoon langs gaan, hij is tóch op skiverlofquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kan je jezelf niet voorstellen aan zijn ouders?
Het kan wel hoor en aan zijn reactie te zien weet je ook gelijk waar jij staat in de relatie!quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:35 schreef Emoticons het volgende:
Hij is op skiverlof samen met zijn ouders en broer. Dus dat zal moeilijk gaan.
En nee, ik ga mezelf niet uitnodigen, dat moet hij doen.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:48 schreef Emoticons het volgende:
Update: Gisteren gevierd dat we 1 jaar samen zijn!
En communiceren jullie al? en is ie al gestopt met drinken? en en enquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:57 schreef Panthera1984 het volgende:
Bij elkaar én voorgesteld aan zijn ouders? of nog steeds niet?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En communiceren jullie al? en is ie al gestopt met drinken? en en en
Het is nochtans waar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:25 schreef Greys het volgende:
Met zijn auto tegen jullie huis gereden?
Je maakt een grapje toch zeker?
Je weet zeker dat ie niet meer zuipt?
Okequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:28 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Het is nochtans waar.Maar er was een probleem met de remmen, dus absoluut zijn fout niet. Wel dikke pech natuurlijk.
Maar dan begrijp ik het niet, waarom hield je vriend dan die kennismaking zo tegen? Als die ouders er blijkbaar absoluut geen moeite mee hebben?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:06 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen zijn ouders ontmoet, MAAR ... niet op de manier zoals het hoort (dus niet op de koffie met een koekje)![]()
1ste keer: Om middernacht toegekomen bij zijn ouders (die lagen te slapen). Wij zijn dan ook maar gaan slapen. 's Morgens de trap afgekomen en zijn ouders voor de eerste keer gezien. Korte babbel mee gehad, en na vijf minuten waren we al terug buiten.
2de keer: Toen zijn ouders halsoverkop naar mijn huis gereden zijn, omdat mijn vriend met zijn auto tegen ons huis was gereden. Mijn ouders hebben zijn ouders dus ook al gezien.![]()
Vriendelijke mensen, maar het maakt voor hen precies niet veel uit met wie mijn vriend thuiskomt. Ik had dus wel iets meer interesse verwacht van hun kant, maar ze appreciëren mij precies wel.
Wat mijn vriend betreft, totaal geen drankprobleem meer en goede job ondertussen.
Het is ook gewoon moeilijk om af te spreken. Bij mij thuis is hij ook nog maar 5 keer geweest. We hebben het beiden erg druk, en de tijd die we hebben voor elkaar delen we liever niet nog eens met familie erbij.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar dan begrijp ik het niet, waarom hield je vriend dan die kennismaking zo tegen? Als die ouders er blijkbaar absoluut geen moeite mee hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |