Waarom heb je geen kaarten gekocht dan droefsnoetje?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
GT en ik willen er ook heen, maar we hebben niemand om te gaan.
*hinthint*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
loungemeister!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:12 schreef Bresh het volgende:
D:\1. Brax Summerlounge Perfect Chill Out Music CD\06-unknown_artist_-_lazy_music.mp3
Keep the music playing trough the night
Lounge
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:13 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Waarom heb je geen kaarten gekocht dan droefsnoetje?Ja, hoe moet ik dat doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14.000 hits per minuut had die maffe site
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
TSSJSJTJTJTJTSJJSSKKSKSKTKTJKSKSKSquote:
Echt zo'n fucking chill nummerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:14 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
natuurlijk, anders zou ik het niet blerren
Ja, er willen er zo veel gaan, maar hoe graag wil je echt? Idd, beter had je wat moeite gedaan, ik kan dadelijk 500 euro per ticket vangen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, hoe moet ik dat doen.
14.000 hits per minuut had die maffe site
Het is zoeen iets waar je gewoon ooit van je leven bij hebt MOETEN zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:16 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, er willen er zo veel gaan, maar hoe graag wil je echt? Idd, beter had je wat moeite gedaan, ik kan dadelijk 500 euro per ticket vangen.
Vamos muchachosquote:
Ja, ik ben er wel, minstens twee keerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het is zoeen iets waar je gewoon ooit van je leven bij hebt MOETEN zijn.
Maarja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |