Oooooh okay.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:23 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Helegaar niet in de tuktuk, wij nemen de sjieke wagen mee.![]()
Morning all en een fijn weekend!
Was dat gisteren?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:52 schreef Gert het volgende:
Yo WJ, ACDC was gáááf!
Heb nog ff in het rolstoelvak gekeken, maar zag je niet zitten!
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:52 schreef Gert het volgende:
Yo WJ, ACDC was gáááf!
Heb nog ff in het rolstoelvak gekeken, maar zag je niet zitten!
Uhuh, in Ahoy. Heb ze voor volgende keer in je achtertuin geboekt.quote:
Oh mooi niets in Almere.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:04 schreef Peter6000 het volgende:
Eens ff de motregenradar checken, of er nog ergens motregen valt.![]()
http://www.buienradar.nl/motregenradar.aspx
nah, 't motregent flink in Bussum.quote:
Oh, dat klinkt wel gaaf ja. Ik ken het slag een beetje, ben eens naar een festival geweest waar Venom optradquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh, in Ahoy. Heb ze voor volgende keer in je achtertuin geboekt.![]()
Haha buuf, dat dacht ik dus ook vooraf, dat er allemaal mannen van 48 met een spijkerjackie en bierbuik zouden zijn. Maar er waren heel veel twintigers en dertigers. Tieners dan weer niet, daar is het écht geen muziek voor.
De zanger deed nog heel flink, maar je zag dat z'n rug al die stoere rock-poses maar niks vond.![]()
Angus Young daarentegen sprong, hinkte en rende nog als een jonge god over het podium. Echt geweldig, wat een showmannetje. Inclusief striptease, al liet hij z'n ACDC-onderbroek aan.
Precies, het zijn legendes. Hoef er niet nog eens heen maar het was super leuk om ze eens gezien te hebben. Want ze voldeden echt aan álle klisjees. Vlammen, rook, kanonnen op het podium ("For those about to rock, we salute you!" BAMM!!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt wel gaaf ja. Ik ken het slag een beetje, ben eens naar een festival geweest waar Venom optrad![]()
Inderdaad veel mouwloze spijkerjassen met AC-DC logo's. Maar het viel weer mee. Ik denk dat mijn generatie () AC-Dc nog net hebben meegemaakt en dan is het nog wel leuk natuurlijk! En het zijn toch een soort legendes.
Hier ook. Maar als een ware bikkelette er doorheen gefietst.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:19 schreef dieenebart het volgende:
nah, 't motregent flink in Bussum.![]()
Kweenie of dat ook op de radar staat, maar wel op m'n ruiten.
Wat leuk,, hoe gaat ze hetenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik krijg strakkies nieuw huisgenootje erbij. Een lapjeskat.
Is beesie van een buuf. En heet al Neeltje, dus ik leer dat beest wel andere naam aan.quote:
Dan hoop ik voor Neeltje, dat ze mag blijven.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is beesie van een buuf. En heet al Neeltje, dus ik leer dat beest wel andere naam aan.
Zij kan het beesie niet meer hebben en mijn hondje kan er wel mee omgaan en ze is honden gewend.
Dus voordat ze naar het asiel moet, gaan we kijken of het klikt met mijn hondje en mijn kat.
Als het klikt, blijft ze lekker hier.
Die hebben dan vermoedelijk geen belang bij aanwas van jonge klantjes?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:21 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb een mailtje ontvangen dat ik als AGIS-klant (met aanvullende verzekering) een gratis condoompakket krijg (50 condooms)\ t.w.v ¤ 15,90.
Tja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |