Is dat een soort topografie test?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar ter wereld is de getoonde foto genomen en hoeveel punten scoor jij?
http://picasaweb.google.com/lh/explore#whereintheworld (klik op de landkaart)
Nee, beetje gokwerk, gewoon leuk voor vijf minuten tussendoorquote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is dat een soort topografie test?
Want dan pas ik geloof ik.
Die groene zijn wel okquote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:48 schreef APK het volgende:
ik ga zo nog even die dakloze neger in de stijd gooien.
Welke stijdquote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:48 schreef APK het volgende:
ik ga zo nog even die dakloze neger in de stijd gooien.
Snap er geen ruk van?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, beetje gokwerk, gewoon leuk voor vijf minuten tussendoor
Dat heb ik ook met dat &*()^$%^$@$%_*(^#^(%@# soort filmsquote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
&*()^$%^$@$%_*(^#^(%@#![]()
KUT ZONE reality. Zenden ze )&*(^*$%%!@%&*(%^*(@ zelfde uit als gisternacht. (En ook weer met die irritante ondertiteling, die een zin te vroeg in beeld komt)
luister nou gewoon maar even naar naar Bobbie, dan maakt 'stijd' niet meer uit, toch?quote:
U hebt gezocht op het woord: stijden.quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
stij·den steed, h gesteden 1 vechten tegen APK, worstelen: de ~de partijen 2 een wedstijd houden 3 in tegenspraak zijn: dat stijdt met de beleefdheid
Jaquote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:04 schreef APK het volgende:
Maar goed, heeft iemand nog persoonlijke zaken te delen, enzo?
Ja, dus je kunt rustig gaan slapenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:04 schreef APK het volgende:
Maar goed, heeft iemand nog persoonlijke zaken te delen, enzo?
Volgens mij zei ik in het vorige topic dat ik aardig zou doen en zo, dus brand los.quote:
Ok ff denkenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:07 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik in het vorige topic dat ik aardig zou doen en zo, dus brand los. ;+
Volgens mij hebben die een foutje gemaakt en zijn been per ongeluk geamputeerd en hij is nu in revalidatie.quote:
Doe maar niet, dat is niet jouw sterkste kant.quote:
Ik maak wel een song tekst .. Duurt ff Maar kan je het zingenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Doe maar niet, dat is niet jouw sterkste kant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |