Hulp bij zelfdoding is strafbaar in dit land.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:36 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw.
Word je er ook weer uitgehaald enzo.
Ik heb die link maar niet verder geopend, want kreeg een viruswaarschuwing...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
In Nederland kan dat ook, bij Jumping Eddie.
Jezelf levend laten begraven, en (ik heb die man toen nog aan de lijn gehad omdat ik het zo`n goed idee vond) eventueel je begrafenis naspelen en dat (laten) filmen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral die foto:![]()
![]()
De beelden uit de kist verschijnen dan dus op het televisiescherm.
http://www.jumpingeddie.nl/01c1c6974707c0103.html
Hier is er nog een artikeltje over, van een paar jaar geleden: http://www.nrc.nl/krant/a(...)worden_voor_75_euro_quote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb die link maar niet verder geopend, want kreeg een viruswaarschuwing...
[ afbeelding ]
Ik heb dat een tijd geleden al op TV gezien. Met die cam in de kist enzo.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hier is er nog een artikeltje over, van een paar jaar geleden: http://www.nrc.nl/krant/a(...)worden_voor_75_euro_
Ik heb een keer bij ethiek een video gezien dat er wel dat soort organisaties zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hulp bij zelfdoding is strafbaar in dit land.
Ja, als je daar tegen kan, ben je er wel van genezen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Goede therapie voor iemand met claustrofobie.
Nee het laatste woord hebben gaat dan niet op.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zou het niet willen zienIk erger mij vermoedelijk "dood" aan al het geneuzel en ik kan er niets van rechtzetten
Behalve als je aangeeft dat je geen toespreken wenst, en zelf een alvast afscheidswoordje laat voorlezen door een medewerker van het crematorium.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee het laatste woord hebben gaat dan niet op.
Daar heb ik dan gelukkig ook nooit zoveel behoefte aanquote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dan weer wel idd.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Behalve als je aangeeft dat je geen toespreken wenst, en zelf een alvast afscheidswoordje laat voorlezen door een medewerker van het crematorium.
Je kunt het zelf opnemen op video hè. Spreek je ze toch nog toequote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Behalve als je aangeeft dat je geen toespreken wenst, en zelf een alvast afscheidswoordje laat voorlezen door een medewerker van het crematorium.
En dan iets inspreken waardoor iedereen in verwarring achterblijft.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt het zelf opnemen op video hè. Spreek je ze toch nog toe
Mogguh Ruudjuhquote:Op zaterdag 14 maart 2009 03:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het zijn wel altijd die RLS lui die hier lekker laat bezig zijn.![]()
Mogge Fok!
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En dan iets inspreken waardoor iedereen in verwarring achterblijft.
Behalve degenen die oprecht om me gaven (op wat voor manier dan ook).
Ja, dat lijkt me wel wat.
Hoi Ruud!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 03:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het zijn wel altijd die RLS lui die hier lekker laat bezig zijn.![]()
Mogge Fok!
Hoi Liesjequote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 03:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gewoon een DVD, je mooiste teksten, je mooiste kunst plus ondertiteling, af en toe een afspraak en één van je favoriete nummers er tussendoor. Een lekkere lange zit van maken
Je kunt ze letterlijk benoemen. Ook de uitnodigingen kun je van tevoren regelen. Daarna spreek je ze toe en vraag je of Jan en Piet en Truus links in de zaal willen gaan zitten. Geert, Hans en Babette rechts. Vervolgens doe je even een muziekje tussendoor (vijf minuten will do om iedereen op z'n plaats te krijgen) Je kunt dan naar links kijkend de ene groep leuk toespreken en naar rechts kijken de anderen een draai om de oren geven.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 03:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En hoe wil je dat scheiden dan?
Dat de mensen die niet om je gaven in verwarring zijn en de mensen die wel om je gaven niet?
Door ze aan te spreken op hypocriet, beschadigend gedrag, versus oprechte betrokkenheid.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 03:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En hoe wil je dat scheiden dan?
Dat de mensen die niet om je gaven in verwarring zijn en de mensen die wel om je gaven niet?
Of individueel straffen:quote:Op zaterdag 14 maart 2009 03:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Je kunt dan naar links kijkend de ene groep leuk toespreken en naar rechts kijken de anderen een draai om de oren geven.
Ben enigszins te beneveld om te begrijpen wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 03:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat je dan bij aanvang popcorn krijgt enzo.
Maar zo'n video wil ik ook wel maken, tenminste als ik er nog fris en fruitig uitzie.![]()
Gewoon nog even zwaaien enzo.
@Ruud, en jij?
Ik begin het voor mij te zien, toch maar eens werk van makenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 03:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Of individueel straffen:
Zo van: Babette, je bent bij nader inzien toch niet welkom.
Ik wil je vragen de zaal te verlaten.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 03:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt ze letterlijk benoemen. Ook de uitnodigingen kun je van tevoren regelen. Daarna spreek je ze toe en vraag je of Jan en Piet en Truus links in de zaal willen gaan zitten. Geert, Hans en Babette rechts. Vervolgens doe je even een muziekje tussendoor (vijf minuten will do om iedereen op z'n plaats te krijgen) Je kunt dan naar links kijkend de ene groep leuk toespreken en naar rechts kijken de anderen een draai om de oren geven.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 03:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Of individueel straffen:
Zo van: Babette, je bent bij nader inzien toch niet welkom.
Ik wil je vragen de zaal te verlaten.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 03:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoi Liesje![]()
Eigenlijk ben ik niet echt blij...Margherita heeft me uitgenodigd voor www.fencingcuptorino.com maar dan kan ik niet.
![]()
Slaap lekker Ruud en ik ga d'r ook van tussenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 03:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ga me even te rusten leggen en overdenken hoe ik het volgend weekend ga beleven.![]()
Ciao
Eigenlijk best heel erg goed de laatste tijd. Sta er zelf verbaasd van te kijken zo af en toequote:Op zaterdag 14 maart 2009 03:25 schreef liesje1979 het volgende:
Slaap lekker NMNS, nu weet ik nog niet hoe het met B&L is.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 03:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eigenlijk best heel erg goed de laatste tijd. Sta er zelf verbaasd van te kijken zo af en toe
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij zal wel moeten.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:04 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen. Dus jij ziet MJ 45 concerten geven in the state he's in Dementor?
![]()
[ afbeelding ]
Kleine update: Jet ligt nog steeds in het ziekenhuis, ze heeft heel veel pijn. Wrs moet ze nog een dag blijven.
Tijd voor boodschappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |