psssssst het is... ik houd ...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:44 schreef enjoybram het volgende:
maak me gek..
ik vertrek...
ik hou verder mijn bek...
ferrie goed senk joe.quote:
Ja maar, ja maar, gaat het over RL mensen of SL poppetjes. Ik weet het niet hoor.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:01 schreef Deisyy het volgende:
Gave promo, ik heb er zin in![]()
En wij worden de baas over hullie
Hier hier, of bij jou hier?quote:
Wat nou wazig? We zijn hier hardstikke helder.quote:
Guten Abend Dit is wel een heel ouwe taart hoor Buufquote:
Aber bitte mit Sahne,quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:16 schreef Sporti het volgende:
[..]
Guten Abend Dit is wel een heel ouwe taart hoor Buuf
Real life-mensen of streamlock-poppetjesquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, gaat het over RL mensen of SL poppetjes. Ik weet het niet hoor.![]()
Buuv, dat nummer van Udo.Krijg er wel trek van trouwens.
Bram, volgens mij gaat het om IN.
check je PM eens.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:01 schreef enjoybram het volgende:
nieuwe promo en teasers: www.thebunkeronline.tv
Ga volgende week dan maar alvast internet regelen voor in je nieuwe huisjequote:
Ik denk dat ze Second Life poppetjes bedoeltquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Real life-mensen of streamlock-poppetjes![]()
Ik dacht toch echt die eerste en dan zijn wij de streamlock-poppetjes, alleen doen we niets met die knop, want wij willen alles zien, toch?
ja mag ze wel mee opschieten!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga volgende week dan maar alvast internet regelen voor in je nieuwe huisje
Dus je had mijn vraag wel door.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:13 schreef dieenebart het volgende:
[..]
ja mag ze wel mee opschieten!
ff voor de duidelijkheid: we zijn géén 1 aprilgrap aan het uitvoeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |