abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 14 maart 2009 @ 16:30:30 #226
128220 Peter6000
pi_67042462
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 16:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Die hebben dan vermoedelijk geen belang bij aanwas van jonge klantjes?
Blijkbaar niet.

Ik heb ze maar besteld.

Omdat het gratis is.
pi_67042838
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 16:30 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Blijkbaar niet.

Ik heb ze maar besteld.

Omdat het gratis is.
stuur ze maar door (pm on the way). kan ik weer 3 dagen voort.

hoi petr en nmns natuurlijk!
  † In Memoriam † zaterdag 14 maart 2009 @ 16:46:06 #228
128220 Peter6000
pi_67042935
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 16:43 schreef willem-jozef het volgende:
-

Hoi, viel je ingreep mee?

Je knie-ingreep dus.
pi_67043104
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 16:46 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Hoi, viel je ingreep mee?

Je knie-ingreep dus.
hoi.

mja, die ingreep wel. er kwam alleen uit dat de laterale kant zodanig kapot is (tibiaplateaubreuk 25 jaar terug is de oorzaak), dat er een halve kunstknie in moet. beetje kut dus. de dag voor de opname liep ik nog redelijk soepel hard in de duintjes, dus wel een contrast nu met die krukkenshite en vooruitzicht op 'n stuk metaal.
pi_67043106
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 16:43 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

stuur ze maar door (pm on the way). kan ik weer 3 dagen voort.

Welkom terug WJ....mooi dat je er weer (heelhuids?) bent!
pi_67043146
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 16:51 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

hoi.

mja, die ingreep wel. er kwam alleen uit dat de laterale kant zodanig kapot is (tibiaplateaubreuk 25 jaar terug is de oorzaak), dat er een halve kunstknie in moet. beetje kut dus. de dag voor de opname liep ik nog redelijk soepel hard in de duintjes, dus wel een contrast nu met die krukkenshite en vooruitzicht op 'n stuk metaal.
Houdt dat voor jou "Nooit meer hardlopen" in?
  † In Memoriam † zaterdag 14 maart 2009 @ 16:54:23 #232
128220 Peter6000
pi_67043176
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 16:51 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

hoi.

Dat is (zacht uitgedrukt) zwaar kut.
pi_67043464
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 16:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Houdt dat voor jou "Nooit meer hardlopen" in?
hoi ouwe!

nah, dat is nog niet zeker. als dat zo is ga ik niet aan die kunstklapper en loop ik de boel liever eigenhandig aan gort + nog ff skien op een gletsjer in de zomermaanden

dat ik nog redelijk frequent kon hardlopen komt omdat ik al vanaf m'n zeventiende last heb van die zooi en langzaam aan (onbewust) iets naar binnen ben gaan hangen met dat been, dus de mediale zijde eigenlijk (bijna) al het 'werk' deed. daarom kon ik nog lang door. daarbij weeg ik niet al te veel in verhouding tot m'n lengte, dat zal zeker ook gescheeld hebben.

heb nog een paar gesprekken om iets meer te vragen/ horen en er lopen wereldwijd nog wat onderzoeken naar andere (knievriendelijkere) methoden. als die niet vergoed worden, moet ik een plan in elkaar draaien om ergens een sjieke kunstroof in opdracht uit te voeren om dat te bekostigen, of zoow
pi_67043569
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 17:05 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

hoi ouwe!

nah, dat is nog niet zeker. als dat zo is ga ik niet aan die kunstklapper en loop ik de boel liever eigenhandig aan gort + nog ff skien op een gletsjer in de zomermaanden

dat ik nog redelijk frequent kon hardlopen komt omdat ik al vanaf m'n zeventiende last heb van die zooi en langzaam aan (onbewust) iets naar binnen ben gaan hangen met dat been, dus de mediale zijde eigenlijk (bijna) al het 'werk' deed. daarom kon ik nog lang door. daarbij weeg ik niet al te veel in verhouding tot m'n lengte, dat zal zeker ook gescheeld hebben.

heb nog een paar gesprekken om iets meer te vragen/ horen en er lopen wereldwijd nog wat onderzoeken naar andere (knievriendelijkere) methoden. als die niet vergoed worden, moet ik een plan in elkaar draaien om ergens een sjieke kunstroof in opdracht uit te voeren om dat te bekostigen, of zoow
Is het niet handiger om beide benen in te korten tot net boven je knieën? Je loopt dan weliswaar wat minder hard, maar dankzij die ingreep wel gewoon rechtuit en niet in cirkeltjes
pi_67043580
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 16:11 schreef Dementor het volgende:
Is het een binnen of buiten kat?
Want met een buitenkat kan het toch gebeuren dat hij terugloopt naar dat andere huis?
Dit is echt een binnenkat(poes)
Ach en als ze ook naar buiten wil, dan is het maar 2 huizenblokken.
Ik noem haar gewoon Chica. Lekker simpel.
Tjesto (hondje)
Chico (kat)
Chica (poes)

pi_67043748
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 17:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Is het niet handiger om beide benen in te korten tot net boven je knieën? Je loopt dan weliswaar wat minder hard, maar dankzij die ingreep wel gewoon rechtuit en niet in cirkeltjes
haha, dan zou ik wel de korte donorbeentjes van een goed voetballend braziliaantje nemen. hup, die ouders 1500 euro en inpakken in kranten die troep.
pi_67043848
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 17:13 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

haha, dan zou ik wel de korte donorbeentjes van een goed voetballend braziliaantje nemen. hup, die ouders 1500 euro en inpakken in kranten die troep.
Hoe dan ook, 't is gewoon balen

PS. Neuken kan wel gewoon doorgaan?
pi_67043989
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 17:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

PS. Neuken Rukken kan wel gewoon doorgaan?
Dat deed hij toch al niet. Toch?
pi_67044054
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 11:52 schreef Gert het volgende:
Yo WJ, ACDC was gáááf!

Heb nog ff in het rolstoelvak gekeken, maar zag je niet zitten!
leuk!

vraag me af of die gasten / de girls van de band nu zelf ook beseffen dat ze eigenlijk mede zo popu zijn bij veel lui omdat ze best flink fout zijn in a way, op een koele manier.
pi_67044123
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 17:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

PS. Neuken kan wel gewoon doorgaan?
ja.

voorlopig niet, om er nou steeds huilend op te liggen; straks denkt ze nog dat ik van haar houd.
pi_67044183
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 17:20 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

hoi kattenneuker

als het beestje niet bevalt en gewillig is weer de straat op?
pi_67044193
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 17:25 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

ja.

voorlopig niet, om er nou steeds huilend op te liggen; straks denkt ze nog dat ik van haar houd.
Als ze dat écht gaat denken geef je d'r gewoon een knietje, dan is dat probleem ook weer opgelost, soort van win-win
pi_67044414
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 17:20 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Jij daarentegen weer wel, via de kat van de buurvrouw bereik je d'r poes
pi_67044490
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 17:08 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Dit is echt een binnenkat(poes)
Ach en als ze ook naar buiten wil, dan is het maar 2 huizenblokken.
Ik noem haar gewoon Chica. Lekker simpel.
Tjesto (hondje)
Chico (kat)
Chica (poes)

[ afbeelding ]
Ze lijkt op de zwerfkat van mijn dochter, paquita,..of pacita..weet ik veel.(Spaans) en die is zwanger.

WJ weer thuis,
Wel klote dus, je knie, heb je ook pijn bij rustig lopen
of alleen bij het hollen in de vrije tijd.
pi_67044635
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 17:27 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

hoi kattenneuker

als het beestje niet bevalt en gewillig is weer de straat op?
Nee, afspraak is, dat als het niet klikt met mijn kat en hondje, dat ze haar dan terugneemt.
Maar eerste indruk is al goed. Hondje is beetje zenuwachtig, maar gaat wel goed komen. Nu afwachten als de kat thuis komt, hoe dat gaat.

Hoeveel tijd geven ze je dat je nog met je knie kan doorlopen/sporten?
Want een kunstknie is nu ook niet alles, lijkt mij. Zeker niet als je je benen zeer actief nog gebruikt.
Een moeder van een ex-verloofde had ook een versleten knie, maar ze adviseerden haar er zo lang mogelijk mee door te lopen, omdat een kunstknie ook niet het eeuwige leven heeft.
pi_67044713
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 17:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Jij daarentegen weer wel, via de kat van de buurvrouw bereik je d'r poes
Via haar poes heb ik nu een kat in de zak.
  Moderator zaterdag 14 maart 2009 @ 17:42:39 #248
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_67044724
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 17:22 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

leuk!

vraag me af of die gasten / de girls van de band nu zelf ook beseffen dat ze eigenlijk mede zo popu zijn bij veel lui omdat ze best flink fout zijn in a way, op een koele manier.
Nou, ze nemen zichzelf echt bloédserieus.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_67044860
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 17:36 schreef hondjes het volgende:

[..]

Ze lijkt op de zwerfkat van mijn dochter, paquita,..of pacita..weet ik veel.(Spaans) en die is zwanger.

WJ weer thuis,
Wel klote dus, je knie, heb je ook pijn bij rustig lopen
of alleen bij het hollen in de vrije tijd.
hola hundchen!

nu dan wel een beetje pijnlijk, maar nee, niet gehad bij 'gewoon' lopen. wel als ik het verkeerd belast (te veel staan, dus overbelasting (te veel tillen etc. en bijvoorbeeld trappen op). tot 2007 maart liep ik nog 4 meestal 5 x per week hard, ondanks die slijtage. toen nog een ongelukje gehad waardoor het nog iets slechter werd. ik zou denk (hoop) ik nog best een tijd 2 a 3 keer per week hard kunnen lopen als ik verder heel zuinig ben met staan en overbelasten.

nog nieuws over ons huis?
  zaterdag 14 maart 2009 @ 17:47:43 #250
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_67044865
Balen zeg WJ!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')