Ik denk dat hij er niet veel van merkt, blijf hem gewoon uitlaten en behandel hem niet anders.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
vinden we het lekker? en nog belangrijker: wat vinden onze partners daarvan?
Dat is wat ze fluisteren in de wandelgangen!quote:
mooi witquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:57 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb zojuist mijn oog laten vallen op deze bank:
[ afbeelding ]
Weet je het zeker? Je kan er ook een schadeclaim van bekostigen!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:57 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb zojuist mijn oog laten vallen op deze bank:
[ afbeelding ]
moeten jullie toch wat beter de SC's lezenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:58 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Dat is wat ze fluisteren in de wandelgangen!
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er niet veel van merkt, blijf hem gewoon uitlaten en behandel hem niet anders.
geen bier?quote:
Ik had al eens eerder gepost dacht ik.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:00 schreef GGMM het volgende:
Cerror, na 31 delen maak je toch een post, we zaten al te wachten met z'n alle.
laat je niks wijs maken hoor BT, hupt en huppel are going down on each other, big timequote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:58 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Dat is wat ze fluisteren in de wandelgangen!
Dat zijn ook echt de eerste 20 google resultaten als je zoekt op 1200 euroquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Je kan er ook een schadeclaim van bekostigen!
http://www.rechtspraak.nl(...)reden+rookverbod.htm
Er is nog bier. Plenty zelfs.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:00 schreef PeZu het volgende:
kut ludo waarom zeg je me niet even dat er nog bier was
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:01 schreef Renesite het volgende:
Weltrusten. Indien u zich verveeld, komt mij spotten bij den plaetselijcken supermarkt
beterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |