ik heb wel een foto, zien?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb wel een foto, zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb wel een foto, zien?* Huppelmuts geeft de bank aan PeZuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Je hoeft niet jaloers te zijn hoor, jouw naam komt ook nog wel in een TT.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:47 schreef murp het volgende:
[..]
dan haal ik dat gewoon weg, wedden?
en jij weet het nu, dus ben je gewaarschuwd, punt
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:50 schreef murp het volgende:
[..]
nee, dan is het duidelijk:
HOMO# 2335 The one where the left KP all alone....
veel plezier
die heb ik al genoegquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hoeft niet jaloers te zijn hoor, jouw naam komt ook nog wel in een TT.
Vreemde conclusies trek jij.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:51 schreef murp het volgende:
[..]
die heb ik al genoegmaar je weet het in ieder geval, dus jou hoef ik niet meer te corrigeren:*
quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts geeft de bank aan PeZu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |