Elke zomer heb ik weer hetzelfde probleem:
Wel die strakke broek maar waar laat je het geld, GSM, agenda en andere zooi....
Vorig jaar had ik een fototas (loop je niet helemaal voor lul) kei handig om al je spullen in te doen!
quote:welke andere zooi nog meer? neem anders een vriendin met handtas die kan alles weel meenemen en dan sta je niet voor lul, tenzij je foon gat
Wel die strakke broek maar waar laat je het geld, GSM, agenda en andere zooi
[Dit bericht is gewijzigd door GizartFRL op 05-04-2002 17:16]
Een kerel met een tuttig handtasje? Dan heb ik mijn conclusies alweer getrokken. Kan dus niet imo.
*Gniffel*
En als je met een handtasje EN een strakke broek door de stad gaat lopen, tja... dan kan je net zo goed gelijk een roze das omdoen.
quote:ghehehehe het blijft een zeik topic maar het eerste waar ik om kan lachen...
Op vrijdag 05 april 2002 17:12 schreef Profesor het volgende:
>> Jongens met een handtas? Done or not done?<<Elke zomer heb ik weer hetzelfde probleem:
Wel die strakke broek maar waar laat je het geld, GSM, agenda en andere zooi....Vorig jaar had ik een fototas (loop je niet helemaal voor lul) kei handig om al je spullen in te doen!
en wat dacht je er zelf van, een jongen met een handtas
quote:
Op vrijdag 05 april 2002 17:26 schreef Kimmie het volgende:[..]
ghehehehe het blijft een zeik topic maar het eerste waar ik om kan lachen...
en wat dacht je er zelf van, een jongen met een handtas
Daar hebben ze zelfs een naam voor
[Dit bericht is gewijzigd door terabyte op 05-04-2002 17:37]
quote:Doet ie niet. Is z'n polsje niet slap genoeg meer hè. Kan ie niet meer met z'n handjes wapperen.
Op vrijdag 05 april 2002 17:28 schreef Gep het volgende:
Wrom niet? Ik zou het alleen geen handtasje noemen, maar een polstasje! Hebbik ook
quote:
Op vrijdag 05 april 2002 17:37 schreef Arjeninho het volgende:[..]
Doet ie niet. Is z'n polsje niet slap genoeg meer hè. Kan ie niet meer met z'n handjes wapperen.
Draag ik ook als ik de stad in ga, hartstikke gemakkelijk, van alle ellende af. Word je ook niet om uitgelachen. En ik heb trouwens áltijd wel een vakkie over. Daar doe ik dan mijn appel in.
quote:Neee dat is zonde
Op vrijdag 05 april 2002 17:20 schreef VlasBaard het volgende:
Misschien is het een beter idee om een wijdere broek aan te trekken ?
quote:Ja of van die 'Messengerbags" je weet wel dat model dat fietkoeriers gebruiken
Op vrijdag 05 april 2002 17:47 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik dacht dat we daar tegenwoordig van die cross-over/body tassen voor hadden?
quote:
Op vrijdag 05 april 2002 17:57 schreef Arjeninho het volgende:
[afbeelding]Draag ik ook als ik de stad in ga, hartstikke gemakkelijk, van alle ellende af. Word je ook niet om uitgelachen. En ik heb trouwens áltijd wel een vakkie over. Daar doe ik dan mijn appel in.
Edit: Sorry Prof, dat ik hartelijk moet lachen om iemand die je een beetje zit af te zeiken...
quote:Ah wel vriendelijke spot hoor, het is absoluut niet de bedoeling iemand te kwetsen. Maar tis nu wel leuk geweest vind ik. Prettig weekend.
Op vrijdag 05 april 2002 18:01 schreef Moonah het volgende:[..]
![]()
Vooral voor zo'n appeltje lijkt me dat handig
Edit: Sorry Prof, dat ik hartelijk moet lachen om iemand die je een beetje zit af te zeiken...
![]()
quote:
Op vrijdag 05 april 2002 18:04 schreef Arjeninho het volgende:[..]
Ah wel vriendelijke spot hoor, het is absoluut niet de bedoeling iemand te kwetsen. Maar tis nu wel leuk geweest vind ik. Prettig weekend.
Een heuptasje kan altijd.
Je hebt herentassen in a4/a5/a6, meestal met handvat en schouderband dus niet echt practisch te dragen.
Denk ook eens aan een minirugtasje van Kipling ofzo.
Check eens www.bulaggi.com voor wat tassies voor dames en heren.
quote:Hmm dacht jij dat?? Nou vanaf nu ga je maar lekker zelf een tasje kopen hoor
Op vrijdag 05 april 2002 17:16 schreef stinkie het volgende:
Ik laat gewoon me vriendin mee lopen, kan ze mooi de hele bende dragen
Al je spullen kwijt en iedereen kan je horen aankomen
En heuptasjes? Die vinnik echt heel erg. Ik heb dan altijd van die rare vakantievisioenen van heuptasjes over een veel te wijd wit t-shirt met daaronder een gekleurd wielrijdersbroekje.
(Maar misschien zijn er tegenwoordig wel heeeeeeeele leuke heuptasjes te koop )
'k Zie mezelf er niet mee lopen eigenlijk. Liever een broek met voldoende grote zakken (voor portemonnee, sleutels, gsm en evt palmpje).
quote:Is een heuptasje zo'n kunstmatig bierbuikje? Je weet wel, zo'n campingbuideltje. Dat kan namelijk echt onder geen enkele omstandigheid.
Op vrijdag 05 april 2002 18:11 schreef WorstKaas het volgende:
Deze jongen heeft in de modische tassenhandel gewerkt, dus weet waar hij over praat:Een heuptasje kan altijd.
quote:"Ik wil OOK zo'n broek, met-van-die-zakken-aan-de-zijkant"
Op vrijdag 05 april 2002 19:09 schreef DennisMoore het volgende:
Liever een broek met voldoende grote zakken
quote:Huub Hangop
Op vrijdag 05 april 2002 19:58 schreef Moonah het volgende:"Ik wil OOK zo'n broek, met-van-die-zakken-aan-de-zijkant"
Is liedje
quote:
Chandler: (to Joey) Wow! You look just like your son Mrs. Tribbiani!Joey: What? Are you referring to my man's bag? At first, I thought it just looked good, but it's practical too. Check it out! It's got compartments for all your stuff! Your wallet! Your keys! Your address book!
Ross: Your make-up!
quote:
Joey: (entering, with bag) Hey! I'm off to my audition. How do I look?Rachel: Ahhh, I think you look great! That bag is gonna get you that part.
Chandler: And a date with a man!
Joey: Y'know what? Make fun all you want. This is a great bag! Okay? And it's as handy as it is becoming. Now, just because you don't understand something, doesn't make it wrong. All right? So from now on you guys are gonna have to get used to the fact that Joey, (pats the bag) comes with a bag! (Exits.)
Worden vooral veel op feesten gedragen. En ja ik ken zat gozers die dit ook hebben. En ik vind het niet stom staan. Het is gewoon vet handig.
quote:moet je hier niet eVROUWcipatie zeggen??
Op vrijdag 05 april 2002 17:31 schreef Profesor het volgende:[..]
dus de Emancipatie van kledingstijlen is nog mijlen ver weg...
quote:Lijkt mij wel ik zie nog steeds geen mannen in rokjes rondlopen...maar wat mij betreft: houden zo!
Op vrijdag 05 april 2002 17:31 schreef Profesor het volgende:[..]
dus de Emancipatie van kledingstijlen is nog mijlen ver weg...
quote:Ik zie ze vrijwel dagelijks
Op zaterdag 06 april 2002 11:11 schreef Kimmie het volgende:[..]
Lijkt mij wel ik zie nog steeds geen mannen in rokjes rondlopen...maar wat mij betreft: houden zo!
Maar als je per sé een tas moet, neem dan een heuptas of schoudertas ja De rest vind ik gewoon niet staan
quote:Juist!!! Ik was er net een plaatje van aan het zoeken online, maar da's nog lastig....
Op vrijdag 05 april 2002 20:53 schreef Melluh het volgende:
Het verbaast me dat nog niemand dat stuk uit Friends heeft aangehaald (The one with Joey's bag):
[..]
[..]
![]()
Ikzelf ben het een beetje met Chandler eens, een jongen met een tas ziet er gewoon niet uit, sorry.
En ik moet zeggen, mneeh, kan nie.
Tassen van "hippe" winkels die niet in de stad is waar je als persoon rondloopt kan als man ook niet (zie je regelmatig, zo walking spijkerpakje/ of witte strakke broek, waar je je niet wil afvragen hoe ze dat nu met hun onderbroek doen , met zo'n "smokin" zonnebril (van licht naar donker) en geblondeerde stekeltjes op wind van voren stand, EN zo'n tas.
Neej, kan niet *ril*
quote:Mwoah...
Op zaterdag 06 april 2002 14:51 schreef Eriksie het volgende:
Juist!!! Ik was er net een plaatje van aan het zoeken online, maar da's nog lastig....
quote:Tegenwoordig zijn die tasjes zo klein dat m'n vriendin een uur van tevoren moet gaan plannen wat erin kan en wat niet! DUs laat staan dat jij je spullen erin kwijt kan.
Op vrijdag 05 april 2002 17:16 schreef stinkie het volgende:
Ik laat gewoon me vriendin mee lopen, kan ze mooi de hele bende dragen
quote:Dan ist nog steeds not done
Op maandag 08 april 2002 06:09 schreef Profesor het volgende:
Conclusie: over 15 jaar weer eens proberen
quote:Je, pols lijkt me niet zo handig beetje zwaar. Maar je kan ze idd vaak ook om je enkel of halverwege je kuit doen. Als je een beetje wijde broek hebt. Zitten meestal met klitteband vast.
Op maandag 08 april 2002 01:38 schreef beelzebub het volgende:
Hee MissX, vertel eens meer over die tasjes van je. Kan je ze ook om polsen of enkels(onder m'n broekspijpen natuurlijk) vastmaken?
Afgelopen maanden was er beetje moeilijk aan te komen, maar met de zomer zal het wel weer stuk makkelijker worden. Afgelopen zomer hadden sportzaken, de hema, h&m ze ook. Mijne heb ik ik zo een friemelzaak voor haardingen en kleine tasjes enzo gekocht.
En je kan er best wat in kwijt, ik prop er me foon, sleutels, lenzedoosje, geld, elastiekjes, kortingskaart enzo in.
quote:als je daar nou eens een paar nullen achter zet
Op maandag 08 april 2002 06:09 schreef Profesor het volgende:
Conclusie: over 15 jaar weer eens proberen
(voor het geval een of andere dweeb weer grappig wil zijn en die nullen achter "proberen" zet: ik bedoel dus achter die "15").
quote:met een parapluu gaat dat ook. Po???
Op vrijdag 05 april 2002 17:25 schreef Arjeninho het volgende:
Kan je wel leuk mee slaan "Tinky Winky"!Joehoe!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |