KLEM is goed, maar de rest vind ik veel beter.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:32 schreef MisterO het volgende:
Ik vind het wel best dat jullie allemaal voorspellen dat KLEM uitgekickt zal worden. Ik heb namelijk het gevoel dat de kans dat dat gebeurt echt heel klein is
Ha, daar ben ik het niet echt mee eens. Hoewel, ook eerdere jaren waren er in de finales wel een aantal die ik niet goed vond. Dat is nu niet anders. Maar ik geloof niet dat er nu meer zijn die ik wel goed vind dan de meeste andere jaren.quote:Op maandag 16 maart 2009 10:59 schreef Woelli het volgende:
Zelf vind ik dit jaar het moeilijkst om een top 12 (10) te geven.
Volgens mij zijn de finalisten (samen) nog nooit zo goed geweest.
Normaal vond ik er altijd maar 2 á 3 mensen die mochten winnen.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:08 schreef ranja het volgende:
[..]
Ha, daar ben ik het niet echt mee eens. Hoewel, ook eerdere jaren waren er in de finales wel een aantal die ik niet goed vond. Dat is nu niet anders. Maar ik geloof niet dat er nu meer zijn die ik wel goed vind dan de meeste andere jaren.
Ja, maar ze is onbekend bij het grote publiek en heeft totaal geen eigen sound.. En ik vind haar nikszeggendquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:25 schreef Anonymousz het volgende:
Een aantal mensen denken dat Jennifer afvalt
ze kan best wel mooi zingen
Als Nederland weer eens gaat stemmen gaan de jonge meissies (voorlopig) door,quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, maar ze is onbekend bij het grote publiek en heeft totaal geen eigen sound.. En ik vind haar nikszeggend
Wie komen er in de bottom two en valt vervolgens af. Jamal en KLEM? en Valt KLEM vervolgens af?quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:28 schreef Yscoo het volgende:
1. Jennifer
2. Lisa
3. Rachel
4. Irma
5. Hester
6. Rev 'n Ross
7. Roan
8. Luigiano
9. Laurens
10. Buurman&buurman
11. Jamal
12. K.L.E.M
Jennifer heeft onder andere nog geen verhaal omdat ze gewoon heel weinig is uitgezonden. Als je kijkt naar bv. previews enz zie je altijd dezelfde, zoals Lisa en Irma. Ik weet niet of ze verder veel te vertellen heeft, maar veel zendtijd krijgt ze in ieder geval niet! En een goeie zangeres is het zeker.
Familie van Jennifer?quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:28 schreef Yscoo het volgende:
Jennifer heeft onder andere nog geen verhaal omdat ze gewoon heel weinig is uitgezonden. Als je kijkt naar bv. previews enz zie je altijd dezelfde, zoals Lisa en Irma. Ik weet niet of ze verder veel te vertellen heeft, maar veel zendtijd krijgt ze in ieder geval niet! En een goeie zangeres is het zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |