G'mornin' slut.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:28 schreef Xiance het volgende:
zoek je ideeen mike?
ik zou een locatie pakken in wageningen, daar hebben ze een aantal duistere pakhuizen
ik ben weg!
quote:
Goed hoor, heb me vermaaktquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
he jongen,
hoe was Amsterdam?![]()
Zijn jullie daar nog uitgeweest? Wat is daar nu hip?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:23 schreef mike_hunt het volgende:
O.K.
Vraagje: hoe het die film waar een man een meisje van 14 op internet ontmoet waarmee hij gaat afspreken.
Op een gegeven moment bind ze hem vast en terroriseert hem o.i.d.
quote:
o god ja, bedankt!quote:
Het is zo dat er wel christelijke studentenverenigingen zijn (3 volgens mij) maar het is een echte multi-culti stad, op straat word er ook bijvoorbeeld veel engels gesproken. Volgens mij herbergen we 63 nationaliteiten op dit moment. En de stad op zich is niet christelijk te noemen. We hebben bijvoorbeeld ook een koopzondagen. Juist als die nationaliteiten maken het een hele vrije en open stad. Qua politiek wordt hier links gestemd en dat is ook terug te zien in het stadsbestuur (en hoe hun besturen) Het hele christelijke is hier dus niet aanwezig.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:56 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb helemaal niks met Wageningen
Het komt over als zo'n christelijke studenten stad waar iedereen op zaterdagavond om 12 uur 's nachts weer thuis is om de zondagsrust in ere te houden
Een paar zijn er plat/gaan plat, maar daar heb je zeken een mooi uitzicht over de buitengebieden.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:09 schreef Xiance het volgende:
[..]
vreemd genoeg brengt dat wel enige verlichting
ageningen is zeerzeker pitoresk, er staan een aantal mooie hoge flats van waaruit je een heeeel moooi uitzicht hebt over de omgeving
Het is indd geen grote stad en kent dus ook niet de grote-steden politiek (die Ede overigens wel weer kent) Maar het is er heel gemoedelijk en vrij rustig/braaf dus.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het klinkt mij ook nogal braaf in de oren.
Maar van wat ik van de straat van HIW zag wel mooi pittoresk!
Dan zal het zo wel zijn toch.....quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:42 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
(tenminste... vind ik zelf dan he)
ja! Vind ik ook.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:43 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Dan zal het zo wel zijn toch.....
Daarom staan ze ook aan de rand :p De alt-stad is wel heel pittoresk en mooi. klein, maar van alle gemakken voorzien. Heb naast mijn deur de uiterwaarden en aan de andere kant het winkelgebied en dergelijke.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |