Ik hoef hier niet eens op te reageren. Je bevestigt weer mn vorige berichtquote:
als er iemand iets bevestigt ben jij het wel, so dont even go there..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik hoef hier niet eens op te reageren. Je bevestigt weer mn vorige bericht
ik heb best een hoge pijngrens, maar een half weggeslagen kies waarvan de zenuw bloot ligt doet gewoon zoveel pijn, dat het van je hoofd naar je schouder trekt.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:59 schreef Xiance het volgende:
[..]
als er iemand iets bevestigt ben jij het wel, so dont even go there..
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:13 schreef Vlarp het volgende:
O jee.. ik kan as. vrijdag een huurwoning gaan bezichtigen in Rotterdam De Esch
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:15 schreef Xiance het volgende:
[..]
![]()
maar ehm, je werkt in delft toch?
en je woond in leiden toch? of haal ik nu verhaallijnen door elkaar?
maakt het qua reizen dan nog erg veel verschil?
damn! daar zit je idd gaaf, lijkt me een geweldig uitzicht zo op dat water!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik woon in Numansdorp nu en ik werk in Leiden.
Maar het gaat een half uur reistijd schelen, maar 't is vooral een super gave locatie. Terrein van het oude waterbedrijf Rotterdam, klik hier
Ik ben niet degene die overal in hapt, overal om jankt, overal zo emotioneel over doet.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:59 schreef Xiance het volgende:
[..]
als er iemand iets bevestigt ben jij het wel, so dont even go there..
Misschien als ik later groot ben dat ik nog naar arnhem centrum/spijkerkwatier/spoorhoek verhuis. maar voor nu en de komende jaaaaren zit ik hier prima en misschien dat ik hier altijd wel blijf, Wageningen is een heerlijke stad.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:40 schreef Xiance het volgende:
[..]
damn! daar zit je idd gaaf, lijkt me een geweldig uitzicht zo op dat water!
ach.. als ik later groot ben koop ik een mooi apartementje langs de rijn!
minder groot, maar net zo mooi
is wageningen nou een stad of een dorp?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:23 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Misschien als ik later groot ben dat ik nog naar arnhem centrum/spijkerkwatier/spoorhoek verhuis. maar voor nu en de komende jaaaaren zit ik hier prima en misschien dat ik hier altijd wel blijf, Wageningen is een heerlijke stad.
Vergeet niet je tandjes te poetsen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:41 schreef Xiance het volgende:
[..]
is wageningen nou een stad of een dorp?
nouja, ik ging dus douchen enzo, straks naar 21
wageningen is een echte stad, met echte stadsrechten. Ede een dorp maar is 2x zo groot als wageningen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:41 schreef Xiance het volgende:
[..]
is wageningen nou een stad of een dorp?
nouja, ik ging dus douchen enzo, straks naar 21
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Vergeet niet je tandjes te poetsen.
Het klinkt mij ook nogal braaf in de oren.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:56 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb helemaal niks met Wageningen
Het komt over als zo'n christelijke studenten stad waar iedereen op zaterdagavond om 12 uur 's nachts weer thuis is om de zondagsrust in ere te houden
vreemd genoeg brengt dat wel enige verlichtingquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Vergeet niet je tandjes te poetsen.
dat heb ik dan weer met Ede en Veenendaalquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:56 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb helemaal niks met Wageningen
Het komt over als zo'n christelijke studenten stad waar iedereen op zaterdagavond om 12 uur 's nachts weer thuis is om de zondagsrust in ere te houden
Ja vroeger had je daar een stuk of 7 van die studentenflat/torens voor de Universiteitquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:09 schreef Xiance het volgende:
[..]
vreemd genoeg brengt dat wel enige verlichting
ageningen is zeerzeker pitoresk, er staan een aantal mooie hoge flats van waaruit je een heeeel moooi uitzicht hebt over de omgeving
Dat noem ik dan weer niet pittoreskquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja vroeger had je daar een stuk of 7 van die studentenflat/torens voor de Universiteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |