ik ben er nogquote:
Ik houd niet van massa hysterie, en het is niet mijn ding.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 08:25 schreef samjustme het volgende:
[ afbeelding ]
EÒ jongerendag, ga je nog hiw naartoe
maar het is wel met god en alles!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:25 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik houd niet van massa hysterie, en het is niet mijn ding.
Mijn godsbeeld komt niet overeen met die van de EO. Daarnaast zijn dit soort dagen, eo-jongeren-dag of meer van die prijs-de-heerdagen gericht om het collectief oproepen van een bepaald gevoel. En ik wil niet vanuit die basis geloven, maar vanuit iets wat in mijzelf zit.quote:
ja ik was druk de kiet aan het opruimen en heb net andere zithoek geregeldquote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:08 schreef keizerpinguin het volgende:
en weer ben ik alleen
Het word echt
The one where the left KP all alone....
LOlllllllllllllll briljant!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:31 schreef Cybart het volgende:
Can't believe it's the last one they do,
maar damn hij was weer goed !!!!
Nee dat was een miniserie.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Daar was al een film van. Was de eerste horror die ik zag was op mijn 6.7de?
Zoals U2-kaarten scoren. Als me dat lukt, dan is dat goddelijk. Dan heeft de Hand van onze Vader zich er daadwerkelijk mee bemoeid.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:40 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Mijn godsbeeld komt niet overeen met die van de EO. Daarnaast zijn dit soort dagen, eo-jongeren-dag of meer van die prijs-de-heerdagen gericht om het collectief oproepen van een bepaald gevoel. En ik wil niet vanuit die basis geloven, maar vanuit iets wat in mijzelf zit.
Ik keur het niet af, maar het is niet mijn ding, naar mijn mening is dat niet goddelijkheid, maar meer de menselijke psyche die door de massa-hysterie wordt beïnvloed.
quote:
Check jequote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zoals U2-kaarten scoren. Als me dat lukt, dan is dat goddelijk. Dan heeft de Hand van onze Vader zich er daadwerkelijk mee bemoeid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |